کد خبر 201785
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹

شبکه تهران با تولید و پخش ویژه برنامه های جذاب و متنوع به استقبال نوروز 92مي رود.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، اين شبكه برنامه هاي متنوع و شاد خود را در سه محور قبل از عيد ، لحظات سال تحويل و ايام تعطيلات تهيه و توليد كرده است كه جزييات آن به شرح زير است:



 گروه فيلم و سريال

 مجموعه تلویزیونی " هفت سین " به کارگردانی یدالله صمدی و مجید سرسنگی در 14 قسمت 45 دقیقه ای بر ای نوروز 92 شبکه تهران تهیه و آماده می شود.

این سریال که این روزها برای شبکه تهران تصویر برداری می شود ، درباره شخصیتی به نام آقای نوبخت است که او قصد دارد شب چهارشنبه سوری اسباب کشی و به منزل جدید برود که از قضا خانه توسط مستاجر قبلی تخلیه نشده است و ماجرا از اینجا شروع می شود. ......

سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند و به غیر از این دو بازیگر، ستاره اسکندری، ، جواد عزتی، مهران رجبی و..... نیز در هفت سین ایفای نقش می کنند.

 گروه دانش و اقتصاد

 " سیب ویژه 92" عنوان برنامه تولیدی از گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران است که در روزهای پایانی سال بر روی آنتن می رود.

این برنامه در 16 قسمت 15 دقیقه ای برای ایام نوروز تهیه و تولید می شود و موضوع آن مراقبت های بهداشتی – پزشکی در ایام مسافرتهای نوروزی است.

این برنامه از شروع تا پایان سفرهای نوروزی هر روز به مدت 15 دقیقه از شبکه تهران پخش می شود.

 گروه كودك و نوجوان

گروه كودك ونوجوان ويژه برنامه هاي " تن تن كارتن " به تهيه كنندگي فاطمه شيرازي مقدم  و" رنگين كمان " به تهيه كنندگي امير حسين كاوه را براي ايام عيد كودكان و خردسالان در نظر گرفته است.

برنامه " تن تن کارتن" ویژه نوروز از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران در ایام تعطیلات میهمان خانه های تهرانی می شود. این برنامه ویژه خردسالان با هدف سرگرمی و ایجاد فضای شاد و مفرح در طول ایام نوروز تهیه و آماده سازی می شود. این برنامه در 16 قسمت 45 دقیقه ای با ریتم تند و نوروزی شامل آیتم های مختلفی مانند پخش کارتون شاد و دوست داشتنی ، وله های نوروزی ، تیتراژ و ... است.

برنامه " رنگین کمان " نیز در طول ایام  تعطیلات با حال و هوای نوروز و میان برنامه های شاد و جذاب برای کودکان پخش می شود.

گروه تفريحات و سرگرمي

"شهر ورزشی" عنوان برنامه ای  از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران است که در طول تعطیلات نوروز به مدت 20 دقیقه هر روز پخش می شود. این برنامه صبحگاهی شاد  ورزشی  گزارشی از بوستان های شهر تهران است و شهرام نسترن راد تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

 واحد تامين برنامه

واحد تامين برنامه ويژه برنامه هاي" آفرينش" ، انسان و طبیعت ، سکانس برتر ، ترنم بهار، دانستنیها، تماشا خانه ، انسان و حیوانات ، نغمه ها، مستند 5 را برای علاقمندان برنامه مستند تهیه و تدارک دیده است.

"آفرینش"،  برنامه علمی ودر عین حال معرفتی و دینی در راستای افزایش آگاهی بیننده است که  بر اساس مستندهای فاخر وویژه طبیعت وحیات وحش بر اساس آیات قرآن تهیه شده است،  اين برنامه در يك  فرصت 30 دقيقه اي نمايش داده مي شود.

"سكانس برتر"،این برنامه 10 دقیقه ای آرشیوی از مجموعه سریال های پخش شده صدا و سیما است که در ابتدای این برنامه به معرفی اثر، زمان تولید و پخش آن  ، عوامل سریال مي پردازد و بعد از آن قسمت های شاد و جذاب آن برای بینندگان نمایش داده می شود.

برنامه" انسان وطبیعت" در باره انسانی است که در شرایط سخت طبیعت با مشکلات دست وپنجه نرم می کند وبر آنها غلبه می کند،مدت این برنامه ٤٠ دقیقه است.

برنامه" مستند انسان و حیوان" رویکردی در جهت سازگاری انسان جستجوگر وعلاقمند به محیط زیست ودنیای وحش پیرامون خود دارد.

"مستند5" نيز به منظور  آشنا كردن مخاطبان  با مستندهاي جذاب و تاثيرگذار همراه با شگفتي هاي خلقت است كه در يك فرصت 45 دقيقه اي تهيه شده است.

"تماشاخانه " این برنامه به انتخاب فیلمهای انیمیشن جذاب متناسب با علاقه کودک و نوجوان و نیز خانواده ها می پردازد و در تعطیلات نوروز از شبکه تهران پخش می شود.

 گروه فرهنگ و معارف

 "زمزمه نیاز " و"عطرعاشقی "  عنوان برنامه ای ترکیبی از گروه معارف شبکه تهران است که اکنون مراحل تولید را سپری می کند.

سید ناصر سجادی تهیه کننده برنامه " زمزمه نیاز" است.  این برنامه در 15 قسمت 30 دقیقه برای نوروز 92 تهیه و تولید می شود و دارای آیتم های متنوع و معنوی مختلفی  است. این برنامه دارای آیتم هایی مانند عیدانه ، وقت را غنیمت دان ، 09650 شماره مرکز ملی شبهات ، در گلستانه ، یک حبه نور و .. است که به موضوعاتی مانند تفکر و تدبر در خلقت و بهار طبیعت ، صبر ، آداب تفریح ، صله رحم ، ارتباط با خدا و... می پردازد.

 برنامه عطر عاشقی نیز ویژه نوروز در سه قسمت با محوریت  بهار واقعی با ظهور و حضرت مهدی ( عج) تهیه و تولید شده است.

 گروه اجتماعی

 ساعت 25 ، باغ ایرانی ، شیرینی خونگی ،   درشهر ، دراستان، کاروان راهیان نور ، به کجا برویم عنوان ویژه برنامه های گروه اجتماعی شبکه تهران است که در ایام تعطیلات نوروز پخش خواهد شد.

" ساعت 25 " عنوان برنامه شبانگاهی زنده و ترکیبی از گروه اجتماعی شبکه تهران است که 25 اسفندماه  بر روی آنتن می رود.

محمود محمودی تهیه کننده برنامه " ساعت 25" در تشریح ساختار این برنامه می گوید: این برنامه درساعت پایانی شب به مدت 50دقیقه با محوریت موسیقی پخش خواهد شد ، معرفی تازه های موسیقی ، موسیقی های خاطره انگیز، موسیقی فیلم های قدیمی ، تیتراژ، گزارش ها و .... بخش های مختلف این برنامه است.

محمودی ادامه می دهد:  این برنامه در مناسبت های مختلف زمانی موسیقی خاصی پخش می کند. برای مثال در فصل زمستان موسیقی زمستانی ،فصل بهار موسیقی بهاری ،فصل تابستان موسیقی  تابستانی ، فصل پاییز موسیقی پاییزی را... مخاطبان شاهد خواهند بود.

"باغ ایرانی" جنگ ویژه لحظه تحویل سال است که با آیتم های جذاب و متنوع به استقبال نوروز 92 می رود.  مصطفی شریفی و محمد فواد صفاریان پور تهیه کننده گان برنامه باغ ایرانی ویژه برنامه تحویل سال نو هستند که این برنامه از ساعت 8 صبح تا 18روز اول فروردین بر روی آنتن می رود.

مهمانان این برنامه را مردم خودشان انتخاب می‌کنند و مخاطبان از روز شنبه 19 اسفند تا 28 اسفند فرصت دارند تا با ارسال پیامک بازیگران ، هنرمندان تلویزیونی مورد علاقه شان و..... را به باغ ایرانی دعوت کنند. همچنین اجرای این برنامه احسان کرمی ، بهروز رضوی،گیتی خامنه ورامبد جوان را بر عهده دارند .

 " شیرینی خونگی " عنوان دیگر برنامه  گروه اجتماعی است که در ایام تعطیلات نوروز 92بر روی آنتن می رود . معصومه فرد شاهین تهیه کننده برنامه " شیرینی خونگی " است . برنامه "شیرینی خونگی "در ایام نوروز میزبان مجریان صدا و سیما است که در آن گفت و گویی صمیمانه با مجریان با حال و هوای عید انجام می شود. این برنامه در 13 قسمت 50 دقیقه ای  تهیه  و تولید می شود و هر روز یک مجری میهمان این برنامه است.

 کاروان راهیان نور گزارشی از بازدید شهروندان از مناطق جنوبی در ایام تعطیلات است که این برنامه در 13 قسمت 10 -5دقیقه ای روی آنتن می رود.

به کجا برویم  نیز با هدف معرفی مکان های تفریحی و گردشگری شهر تهران  در طول ایام تعطیلات در مدت زمان 15-10 دقیقه  پخش می شود.

برنامه " در شهر" با محوریت تهیه گزارش حال و هوای مردم استان تهران در نوروز و تعطیلات بر روی آنتن می رود .

برنامه " در استان " نیز گزارشی از شهروندان استان های همجوار تهران در روزهای تعطیلات است که در حدود 7 دقیقه پخش می شود.

با ما اینجا در نوروز 92

برنامه زنده " با ما اینجا " کاری از واحد پخش شبکه تهران  در ایام نوروز 92 بر روی آنتن می رود.

محمود محمودی تهیه کننده برنامه  با ما اینجا  در توضیح این ویژه برنامه گفت: این برنامه در ایام تعطیلات نوروزی هر شب به مدت 30 دقیقه به معرفی یکی از برنامه های تهیه شده ویژه نوروز 92 می پردازد که آیتم هایی همچون گزارش از پشت صحنه برنامه های نوروزی ، معرفی عوامل تولیدی آن، بهاریه ، عیدی دیدنی ، باشگاه مخاطبان ، نظرسنجی و.... دارای است.

بنا بر این گزارش ، این برنامه 15 قسمت 30 دقیقه ای تهیه و تدارک دیده شده است و از اول فروردین 92 میهمان خانه شهروندان می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس