تیم فوتبال پرسپولیس، نوار بردهای پیاپی صدرنشین لیگ برتر را پاره کرد و با با یک پیروزی پرگل به استقبال دربی رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، در اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19 تیمهای پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان پایتخت با نتیجه 3-1 صدرنشین لیگ را شکست دادند تا با روحیه به استقبال دربی هفته آینده بروند.
نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را در اینجا ببینید.(در این جدول کسر امتیاز استقلال، داماش و ملوان حساب نشده است)
گل‌های پرسپولیس را فرزاد حاتمی ( گل بخودی) در دقیقه 5، سیدجلال حسینی در دقیقه 12 و سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 68 به ثمر رساندند. تک گل فولاد را نیز شریفات در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند. (فیلم گلهای این دیدار)

بازی  می توانست با گل زودهنگام فولاد آغاز شود اما پاس اشتباه خانزاده در دقیقه 2 به ایوب کلانتری رسید که در رفت و برگشت توپ، ضربه این بازیکن فضای بالای دروازه نیلسون را شکافت و در ادامه این پرسپولیس بود که طوفانی آغاز کرد و در همان اوایل کار موفق شد تا دروازه فولاد را باز کند. ارسال یک ضربه آزاد از میانه میدان و خروج اشتباه ارشاد یوسفی این فرصت را برای پرسپولیسی‌ها در دقیقه پنجم ایجاد کرد تا فرزاد حاتمی، مهاجم فولاد که برای کمک به خط دفاعی این تیم به عقب آمده بود را به اشتباه بیندازد و این بازیکن با یک ضربه سر، دروازه خودی را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. فولادی‌ها معتقد بودند که در این صحنه داور باید آفساید بازیکنان پرسپولیس را اعلام می کرد. حاتمی مهاجم فصل گذشته استقلال است که در این فصل به فولاد پیوست.

در ادامه بازی، درحالی که فولادی‌ها هنوز در شک گل خورده بودند، فرار امیدعالیشاه از جناح چپ پرسپولیس فرصت مناسبی را برای او ایجاد کرد و این بازیکن با جا گذاشتن دو مدافع فولاد وارد محوطه جریمه این تیم شد. این بازیکن پس از نزدیک شدن به محوطه شش قدم فولاد، تلاش کرد تا برای سیدصالحی موقعیت سازی کند که پاس او با دخالت ارشاد یوسفی راهی کرنر شد اما کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها را سیدجلال حسینی در دقیقه 12 به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر صفر به سود سرخپوشان شود.



تنها دو دقیقه زمان لازم بود تا فولادی‌ها خودی نشان دهند و تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیسی‌ها پیش بروند. ارسال یک ضربه آزاد از میانه میدان برای فولادی‌ها با ضربه سر ایوب کلانتری همراه شد و این ضربه با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه بیستم پیام صادقیان می‌توانست اختلاف گل را به عدد 3 برساند. شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه فولاد، با اختلافی اندک راهی اوت شد.
در ادامه خشونت بازی افزایش پیدا کرد و همین موضوع بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت و از سرعت آن کاسته شد. دقیقه 30 امید عالیشاه در محوطه جریمه فولاد برای گرفتن پنالتی، تمارض کرد تا با دریافت کارت زرد شانس حضور در دربی هفتاد و هفتم را از دست بدهد.
بعد از این بازی از تب و تاب اولیه افتاد و بازی متعادلی از دو تیم ارائه شد تا نیمه نخست با حساب دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم حسین فرکی برای افزایش توان تهاجمی تیمش اسماعیل شریفات را به جای شهاب کرمی راهی زمین کرد اما بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و در بیشتر دقایق این نیمه، توپ در میانه میدان بود تا اینکه در دقیقه 68 پاس زیبا و فنی پیام صادقیان را سیدصالحی با یک بغل پا از داخل محوطه جریمه فولاد به گل تبدیل کرد.


در ادامه باز هم بازی به سمت تعادل رفت تا اینکه در دقیقه 77 امیدعالیشاه به دلیل تمارض با کارت زرد دوم داور مواجه شد و از میدان اخراج شد.
در حالی که بازی به 15 دقیقه‌ پایانی نزدیک شده بود، فولاد با وجود این که سه گل عقب بود جز شوت‌های راه‌دور لوسیانو پریرا که با واکنش‌های هموطنش روبرو می‌شد، حمله جدی را در دستور کار نداشت.
در دقیقه‌ 86 سیدصالحی می‌توانست گل دوم خودش و چهارم تیمش را به ثمر برساند، اما موقعیت تک به تک را از دست داد و بلافاصله هم تعویض شد.


در ثانیه های پایانی بازی امید شریفات با یک ضربه زیبا دروازه نیلسون را باز کرد تا اولین گل خورده پرسپولیس در آزادی در این فصل ثبت شود.
در نهایت این بازی با برتری 3-1 شاگردان دایی برابر صدرنشین لیگ برتر به پایان رسید تا سرخپوشان با بردی روحیه بخش خود را برای دربی تهران آماده کنند.
پرسپولیس با این پیروزی 13 امتیازی شد و بطور موقت تا رده سوم جدول بالا آمد. همچنین فولادی‌ها با 15 امتیاز صدرنشین باقی ماندند  تا ادامه صدرنشینی‌اش در گرو بازی شنبه استقلال خوزستان و استقلال تهران باشد. استقلال تهران حتی با مساوی هم می تواند در آستانه دربی جمعه آینده به صدر جدول برسد.

تعداد تماشاگر: 30 هزار تماشاگر

تیم داوری : تورج حق وردی، محمدرضا ابوالفضلی، مصطفی فراهانی.

اخطار: امیدعالیشاه در دقایق 30 و 77، و اخراج در همین دقیقه.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید میثم حسینی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، رضا حقیقی، مهرداد کفش‌گری ( محمد نوری 83)، قاسم دهنوی، امید عالیشاه، پیام صادقیان (غلامرضا رضایی 90)، محمدرضا خانزاده و سید مهدی سیدصالحی (یونس شاکری 86).


ترکیب فولاد: ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی نوری (برزلو 78) ، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، ایوب کلانتری، لوسیانو پریرا و فرزاد حاتمی ( سروش رفیعی دقیقه 58).

بازیکن برتر: سید جلال حسینی

بازیکن اخلاق:
مهرداد جماعتی

عصر امروز 6 بازی دیگر هم برگزار شد و در پایان این نتایج به دست آمد:

داماش گیلان 1 - سپاهان اصفهان 1

گل‌ها: روح الله سیف‌الهی(69) برای داماش و رادومیر جالوویچ (43) برای سپاهان

صبای قم 3 - فجرسپاسی شیراز 0
گل‌ها:
 اکبر صادقی (54)، فرید کریمی (3+90) و ابوالفضل ابراهیمی (5+90)

مس کرمان 1 - ملوان بندرانزلی 3
گل‌ها:
سمیر بکریچ(59) برای مس کرمان و سهیل رحمانی (8)، سیدجلال رافخایی (29) و مهدی دغاغله (86) برای ملوان

راه‌‌آهن سورینت 1 - گسترش فولاد تبریز 2
گل‌ها:
حسین پاشایی (32) برای راه‌آهن و سید ایمان موسوی (68) و مهرداد بایرامی (52) برای گسترش فولاد

ذوب‌آهن اصفهان 3 - نفت تهران 2
گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (8)، روح الله عرب (32) و اسماعیل فرهادی (64) ذوب‌آهن‌ و علی قربانی (68) و احمد آل نعمه (4+90) برای نفت تهران

تراکتورسازی تبریز 1 - سایپای البرز 0

گل: محمد نصرتی (89)


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لاله ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    هر که فهمید " فرهاد مجیدی " چندتا نقطه داره ؟
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    جوری بازی کردیم که حتی داور استقلالی هم نتونست بازی رو در بیاره!!!
  • hossein ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    جمعه معلوم میشه
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    آفرين
  • لادن ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    تیمی که اسطوره آن فرناز است...دروازه آن به روی 6 گل باز است در ضمن فرهاد مجیدی 4 تا سوراخ هم داره: ف = 1 سوراخ ها=2 سوراخ م =1 سوراخ پرسپولیس چکارش کرده؟ سوراخ سوراخش کرده!!!
  • استقلالي ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    زرشك رو همه دوست دارن و اگه گفتيد زرشك چندتا نقطه داره... تازه قرمز هم هست . به برندگان يك دستگاه پيراهن لنگي اختصاص داده مي شود
  • آتوسا ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خداروشکر بردیم.....خداکنه دربی رو ببریم!
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    با دوتا ضربه آزاد جلو افتادن باید یک یک میشد دیگه آخه چطور میخوان به استقلال با ضربه آزاد گل بزنن؟
  • آناهیتا ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    راستی میدونید استقلال چندتا نقطه داره؟!!!!!!!!! لطفا پاسخ خود را به شماره ی 4444!ارسال بفرمایید!به 4 نفر به قید قرعه 4 عدد لنگ اهدا میشود!
  • قرمز ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    بازی درحد یه بازی محله ای بودبدون کمترین جذابیت فولاد درحدصفر وپایینتربود پرسپولیس شانس آورد بدون برنامه طبق عادت همیشگی فقط زیرتوپ میزدند...
  • استقلال سرور پرسپولیس ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    جمعه پرس پول لیس4تایی میشه....
  • استقلال سرور پرسپولیس ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اون4انگشت که درمیان تظاهرکنندگان مصری بودعلامت چی بودخوت سایت هم جواب ننوشته بود ولی سوال پرسیده بود؟
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    من اهل خوزستان هستم ولی هنوز باورم نمیشه که فولاد چرا اینطوری بازی کرد. باور کنید بازی مشکوک بود باید توسط مسئولین پیگیری شود...!!!!!
  • میثاق ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    وعده ما برای 4 تایی کردن شما/وعده که من از دیرباز دادم و به لطف خدا انجام میشه تا ببینم شما دیگه چی دارین بگین. ان شا الله پرسپولیس 4 استقلول 0 در ضمن یادم نمیاد شما ها 4-0 بردین.ای خدا از دست اینا
  • اسمال ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    پرسپولیسی که تو وقتهای اضافه گل میخوره با اینکه برنده است باور کنید تیم نیست
  • میثاق ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    نیازی به ضربه ازاد نی.نه که دفاع شما عالیه!!!!! گل به خودی رو شاخشه !!
  • میثاق ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اونم تلاششا کرد.اما دیگه بیش از این ازش بر نمی اومد.الکی اخراجش کرد !!!
  • میثاق ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اره تو خواب. شما تا حالا 4-0 بردین !!! عجب سوال سختی!!!:DDDDDDDDD
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    یادته که دربی هشتم از چرسپولیس4تا خوردید.........عجب افتخاراتی دارید شماها...........پسوند ها برازنده ی شماست.....4تایی ها و 6تایی ها
  • میثاق ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اینم از اون حرف ها بودا !!!!
  • میثاق ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    بله چشم خودم پیگیری می کنم.دستور دیگه ای نبود !!!!
  • میثاق ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    نشون دادن دربی بعدی 4 تا می خورین.6 تایی ها
  • اهوازی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    احتمالا عمدی باختندخیلی مشکوک بود چطورتیم صدرنشین تا این اندازه ضعیف مشکوک مشکوکه؟؟
  • میثاق ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    دوست اهوازی من شکایت شما را هم پیگیری می کنم.دوستان کسی دیگه نبود.تا استشهاد محلی جمع کنیم. دست بردارین. شما که هیچ.خدا به داد استقلول برسه.
  • استقلال سرور پرسپولیس ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    4بر0که سهله4بارپشت سرهم4نود دقیقه ای360دقیقه پشت سرهم بازنده بوده اید6ساعت راستی 666666666666ساعت خجالت چیزخوبیه
  • محمد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اشتباه مثبت دادم. راستي مي‌دونستي اين قضيه چهار بار برد متوالي استقلال، يه دروغ بيش نيست. پس فرهاد هم يه دروغ بيش نيست.
  • میثاق ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    در پاسخ به شما فقط می شه گفت زرشک !!
  • ali ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    میثاق جان!!!!همه استقلالی ها اینقدر اطلاعات فوتبالیشون ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟دربی هشتم با دو گل کلانی و صفر ایرانپاک و محمود خوردبین متاسفانه 4تایی شدید.....به دوستاتم بگو..............باشه......
  • محمد ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    قضيه 4 وجود خارجي نداره و يه دروغ بزرگه. راستي عوض اين توهمات، مي‌دوني 10 دقيقه و 10 نفره، چند تا گل ميشه زد؟؟!!
  • محض اطلاع کیسه کشها ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    به 3 صورت ممکن، پرسپولیسی ها استقلالی ها را 4 تایی کرده اند و پرسپولیس تا به حال به هیچ صورت ممکن مقابل استقلال 4 تایی نشد مایه گذاشتن از چیزی که وجود خارجی ندارد چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد ؟ خواستم یک چیزی را خدمت شما عزیزان عرض کنم که تا به حال شاید به آن توجه نکرده باشید و برایتان جالب باشد. چون تا به حال ندیدم در جایی به آن پرداخته باشند. فکر نکنم تا حالا رسانه ها، سایت ها، روزنامه ها و حتی هواداران فوتبال پیش خود فکر کرده باشند که به واقع عدد 4 که این روزها اکثر استقلالی ها آن را به رخ رقیب دیرینه خود می کشند چه معنی و مفهومی دارد؟ بنابراین با طرح سوالات و پاسخ آن ها سعی در روشن کردن افکار عمومی دارم . عدد 4 استقلالی ها از چه زمانی شروع شد؟ از وقتی که فرهاد مجیدی به بهانه ی تیم به الغرافه رفت و در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به بازی گرفته شد و پس از تعویض و به خاطر فشار مسابقه و ناکامی که بر روی دوش خود داشت، 4 انگشت خود را به نشانه اعتراض نشان داد. درست است ؟ با بررسی این عمل فرهاد مجیدی به 3 نتیجه زیر دست پیدا می کنیم . یعنی قصه 4 تایی شدن پرسپولیس مقابل استقلال واقعیت ندارد و بر عکس این استقلالی ها هستند که به شکل های مختلف مقابل پرسپولیس 4 تایی شده اند. 1- پرسپولیس در 4 دربی پشت سر هم مقابل استقلال به برتری رسیده است: 4 دربی که استقلالی ها می گویند مقابل پرسپولیس پشت سر هم پیروز شده ایم به هیچ وجه واقعیت ندارد چون آن ها به بردشان مقابل پرسپولیس در دربی های 69-70-71-73 استناد می کنند که آن ها مقابل پرسپولیس در دربی 72 به نتیجه تساوی دست یافته اند که پرسپولیس هم قبلاً این کار را کرده و استقلال را در بردن دربی های پشت سر هم 4 تایی کرده است و در دربی های 42-43-44-46 موفق به شکست استقلال شده است. اگر استقلالی ها می گویند بازی دربی 72 در جام ولایت انجام شده است پس چرا اسمش را به عنوان دربی ثبت کرده اند؟ این ادعای استقلالی ها اصلا منظقی نیست. یعنی پرسپولیس با تیم استقلال بازی نکرده است؟. 2- پرسپولیس بارها در یک بازی 4 گل و بیشتر از آن را به استقلال زده است اگر استقلالی ها این ادعایشان به 4 تا گل خورده در یک بازی است که با نگاه به تاریخچه بازی های این دو تیم می بینیم که استقلالی ها نتوانستند این کار را انجام دهند ولی پرسپولیس در دربی هشتم که در سال 49 برگزار شد با 4 گل استقلال رو شکست دادند و استقلالی ها را 4 تایی کردند. 3- بازیکنانی از پرسپولیس بوده اند که 4 گل و خیلی بیشتر از آن را وارد دروازه استقلال کرده اند و در آخر هم اگر استقلالی ها به 4 گلی که فرهاد مجیدی به پرسپولیس زد استناد می کنند که باید گفت آقای همایون بهزادی پیش از این با 4 گل زده این رکورد را نصیب خودشان کردند. بازیکنی مثل مرحوم صفر ایرانپاک حتی رکورد 4 گل را هم رد کرد و با 7 گل هنوز هم آقای گل دربی هاست. هاشمی نسب وقتی در پرسپولیس عضویت داشت به عنوان یک مدافع 4 بار دروازه استقلالی ها را در دربی گشود. در ضمن این را هم باید متذکر شد که فرهاد مجیدی به پرسپولیس 4 گل نزده است و آمار گلزنی او به پرسپولیس، 3 گل زده است و این موضوع را چند وقت پیش حسین کاظمی اعلام کرد که گل دربی 67 را او زده است نه فرهاد مجیدی!
  • میثاق ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اقا محمد دقیقا 4بار پیاپی نبود.احسنت
  • میثاق ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    داداش یک نفس عمیق بکش.ارامشتا حفط کن تادربی هنوز مونده.استرس نداشته باش. بعدا بیا شمرده بگو. اروم
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خودتونو یادت رفته...... فصل قبل تو شیراز جلوی فجر کی بود 2 تک به تک و 2 دروازه خالی رو زد بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یادت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟همونی که بهش قبل بازی قول دادند بیا استقلال................هیچکی باور نمیکرد اونموقع..................ولی دیدید که مهدی نظری اومد استقلال........
  • میثاق ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    اقا ali نظر منا تا ته بخون و بعد نظر خودتا بخون. من استقلولیم چرا توهین می کنی !!! حرفتا اما باید طلا گرفت.
  • میثاق ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    داداش احسنت. ولی حیف این توضیحاتی که دادی.مگه گوش می دن. بی پشتوانه کوری می خونند !!!:DDDDDD
  • میثاق ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    محمد از حاج زنبور عسل بپرس اون بهتر می دونه. :d
  • استقلا2ستاره ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    66666666666666ساعت مدام دربرابراس اس بازنده بودیدجالبه66666666اس اس ابهتش بیشتره؟
  • ناشناس ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    پرسپولیسی ها فکری به حال عدد6ساعت پشت سرهم بازنده بودن بکنند یه رکورده درگینس بایدثبت شه
  • میثاق ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    چی میگی :DDDDDDD به فکر دل ما هم باش.مسلمون
  • میثاق ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    از این اتفاقات تو دربی برای شما زیاد اتفاق افتاده برو تاریخ بخون و از گذشته درس بگیر ! در ضمن شما پشت سر هم نبردین. حداقل فکر کنید و حرف بزنید !
  • میثاق ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    ناشناس بار اول و اخرشون نیست. کارشون دیگه همه می دونن چطوری می برن و قهرمان میشن.
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    حلا شما با چه پشتوانه هنوز رو كوري خوندن رو داريد . من بودم اصلا به وبگردي هم مراجعه هم نمي كردم . سنگ پا رفيق لنگيا
  • میثاق ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    این دربی بهتون ثابت میشه به چه پشتوانه ای. می خوام بعد دربی مرد باشین و بیایین صفحه اصلی مال بازی دربی.
  • استقلا2ستاره ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 0
    کلا تاحالا چندباربه استقلال باختید؟چه بسا در اون بازیهای که زمینوترک کردیدگل بارون میشدید پس 3بر0وترجیح دادید؟
  • میثاق ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    داداش اون بازی ها را نگو.که زبونمون باز میشه. مفتی مفتی دادن بهتون !!!
  • نصیحت کن ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    برادران و خواهران گرامی لطفا با هم دعوا نکنید!! آخه مگه شک دارید که پرسپولیس سرور استقلاله؟! اشکالی نداره،استقلالیها هم دلشون به همین چاخان پاخانها خوشه،چه عیبی داره؟! بزار با این توهم و دروغ که با هم مخلوط میکنند خوش باشند،ما که حقیقت را میدانیم!! اینها سابقه دسته 3 دارن،دارن با این 4 خیالی ماس مالیش میکنند بره پی کارش.ولی 6 خیالی نیست!!!! دنیا دو روزه نازنین...
  • علی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    42-43-44-46پشت سرهم دیگه است؟؟؟؟پس45چی شد!!!!!؟؟شما پرسپولیسیافققققط ازگذشته میتونیدبگیداونم گذشته ای که فقط مربوط به بازی های رو در رو میشه نه ازقهرمانی های آسیاتون...با تاریخ خوش باشید که فقط بلدید کری بخونید توعمل صفرید...مشرق منتشرکن خواهشا هیییچوقت نظرات من منتشرنمیشه چرا؟؟
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    دوستان استقلالی آیا میدانید شش چند تا نقطه داره؟
  • محمد ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    پرسپولیس تاریخچش معلومه همه دنیا فوتبال ایران رو با نام پرسپولیس و بازیکناش میشناسن آخه اگه استقلال نخواد خوب بازی کنه تو دو سه سال که باید بره بمیره پینوکیو ادم شد شما ها انتظار نداشتید بازیکناتون ادم بشن؟
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    فوتبال دجال زمانه است که عده بیشماری رابه بازی گرفته تاسرمایه عمرشانراکه مهمترین متاعشان جهت رسیدن به اهداف عالیه وکمالات مطلوب خداوندیست به یغما ببرد
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اون رحمتي كه بيرون اومدن بلد نيست روي ارسالها شيشششششش تاميخوره
  • رضا ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    همایون بهزادی کیه بچه؟ متولد چندی؟ چیکاره ای؟ فقط اینو می تونم بگم سکوت
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    جدا قبول دارم جلال حسینی دائم زیر توپ میزد
  • ناشناس ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    رحمتی عقاب خلیج فارس .
  • فرزند ایران ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    ایشالله روز دربی این لنگیها را ادب میکنیم!! دایی اونقدر خوشحاله که انگار جام جهانی را فتح کرده!! همین کار را وقتی که تیمهای دسته دوم را برد و با پرس پول لیس قهرمان حذفی شد انجام میداد. فعلا که در عرصه ملی با آن باختش به عربستان به مهره سوخته تبدیل شده!!
  • بتهوون ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    زمان دنیزلی این لنگی های پول پرست 4تا 4تا میخوردن از سایپا گرفته تا فجر!!
  • امیر ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    دنیای فانتزی ذهنتو میگی دیگه !؟
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    احسنت
  • امیرخان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    این مایه ی افتخارو خوش اقبالیست/عرش از تب و تاب رنگ قرمز خالیست
  • میثاق ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مثل بعضی مربی ها سیب زمینی نیست !!!!
  • سرخ6ریشتری ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    توضیحاتی که دوست عزیزمون درباره واقعیات دربیها بیان کردندرابه فال نیک بگیریم شاید...شاید این کیسه کشان تاجی به راه راست هدایت شده وبه بیراهه نروند...انشاالله به امید برد پرسپولیس ارتش سرخ ایران
  • شانی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    برید خجالت بکشید استقلال یا پرسپولیس هرکدوم ببرند پاداشای ملیونیش برا اوناس جو گیریش برا شما
  • مجید ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام اولا پرسپولیس پرسپولیس موند وکسی نتونست اسمشو عوض کنه چون پشت این تیم تاریخه ومردم. تاجو شاه پرست درست کردن وهرکی هراسمی بهش داده تا حالا عین افتاب پرست اسم عوض کرد پرسپولیس هرکی باهاش درافتاد ورافتاد اون از شاه پرستا اینم از عرب پرستا درضمن به بردهاتون تودربی ننازید اکثر بردهارو کمیته انضباطی داده حتما مستند داربی رو ازشبکه مستند ساعت21ببینید این تیم همیشه جوانمردانه بازی کرده ودلیل اینکه طرفداراش بیشتره نسبت به افتاب پرست های کیسه کش همینه یادتون تولیگ سیزدهم شدید وبه فینال جام حذفی رسیدید بازیکن داماش که اسمش یادم نیست چقدراشتباه کرد وبااشتباه اون قهرمان شدید وجالبه سال بعد اود تو این تیم پارسال هم که بازیکن فجربودش اما اسطوره های پرسپولیس تااونجایی که من میدونم 1علی پروین 2علی دایی3علی کریمی4مهدی مهدوی کیا3وحیدهاشمیان5صفرایرانپاک6همایون بهزادی 7خوردبین(تاجی ها خوردبین اومد)8احمدرضا عابدزاده... درضمن به این بازی تون افتخار نکنید نزدیک بود بوریرام 6تایی تون کنه بردن یک هیچ بوریرام که افتخارنداره اینم از فدارسیون بهتون چند میلیارد پول دادن بهتون که با نکونام قرداد ببندید تا اون نره قطر بازی برگشت لطفا مساوی کنید یه موقع ابرومونو نبرید تواسیا
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    باور کنید پرسپولیس بدون تماشاگرانش هیچی نیست ...!!! اگه دروغ میگم به نتایج پرسپولیس در خارج نگاه کنید!!!! فولاد از تماشگران ترسید.....
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مجید لنگی الحق که لنگی هستی جون فقط لنگی ها در رویا هاشون از این تحلیل های تخلیلی می کنند.
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    پس مجید جان لنگی یادت نرفته که استقلال در اول انقلاب بخاطر اسمش از خیلی امکانات و منابع مالی محروم گردید بخاطر همون چیزی که خودت میدونی و مسئولین با حمایت شدید تیم شما ودر تنگنا قرار دادن تیم استقلال چه پولهایی که از بیت المال برای باشگاه پرسپولیس جهت فرهنگ سازی و پیدا کردن طرفدار خرج شد!!! (همه این صحبت ها از روی سنده) البته اگر چند ساله پرسپولیسی ببخشید لنگی هستی ؟ برو از بزرگترات سوال کن. راستی دهه های 60 و70 رو یادت رفته که چندتا ار تیم های شهرستانی رو در آزادی با ناداوری بردید , آقای مصطفی نژاد داور پرسپولیسی دهه 70 یادتون رفته که چند تا بازی به نفعتون سوت زد بطور نمونه بازی ملوان پرسپولیس (بازی که برف باریده بود) خطاهای مسلم پنالتی برای ملوان نگرفت( اون زمون فیلم برداری هم اآنقدر کشکی بود و برنامه نودپخش نمیشد) که با لطف داوران و مسئولان فدراسیون برای اینکه در کشور مشکلی از سوی تماشاگران پرسپولیس ایجاد نشه چند سال ( حدود 10 سال) قهرمانتون کردند. در ضمن داوران بازیکنان کادر فنی و... اصلا حاشیه امنیت نداشتند مثل الان نبود . چندین بار در مصاحبه های داوران اون موقع در مجلات و روزنامه خوندم که در بازیهایی که پرسپولیس اگر میباخت و یا حتی مساوی میشد داوران تهدید میشدند... در ضمن این رو هم بگم فقط برید خداتون رو شکر کنید که فقط تماشاگر دارید وگرنه در خارج خونه هیچی نیستید اگر دروغ میگم نتایج بازیهاتون در خارج خانه رو نگاه بنداز البته نفوذتون دررسانه ها و سایت خبری و مسئولان کشورزیاد است وبا سیاست های مکاری که باشگاه میگیره سعی میکنه ذهن مسئولان رو به سمتی ببرید که اگر مثلا پرسپولیس موفق نباشه در کشور بحران میشه و اخیرا هم از این حربه برای داربی دارید استفاده میکنید و البته با تبلیغاتی که در رسانه ها دارید میکنید سیاست تیم ضعیف(پرسپولیس) دربرابر تیم قوی( استقلال) در پیش گرفتید وروحیه بازیکنان استقلال رو خراب می کنید. در پایان دوستان لنگی این سیاست عوام فریبی و نیرنگ آمیز شما هنوز هم ادامه داره ولی مطمئن باشید هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند...
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    گذشته ها گذشته هرچند زیاد خالی بستی و توهم زدی . الان چی هستی آخه ؟ میدونید آسیا کجاست ؟ این روزا شما باید برید با طرفدراای داماش کل کل کنید نه استقلال ! خلعتبری با قرارداد ننگینش برای کشور کلی مشکل ایجاد کرد لنگی جون .
  • مجید ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ما هرچی هستیم وقتی نظر می دیم اسم خودمونو می نویسیم شما چی ناشناس 1 نا شناس 2 اهان یادم رفته بود مثل تیمتون اسم ندارید هویت ندارید خوب کیسه کشید دیگه درضمن من ازنام حرف زدم نه از رنگ تیم ها کیسه کشه پاره پاره در ضمن بازیکن فجر که سال پیش شیرین کاری کرد جلو تون نگفتی یا اون بازیکن داماش یه اسطوره دارید اونم مرحوم حجازی بود که یه چیزایی می دونست که این همه علیه بعضی از سران مافیاتون حرف میزد کیسه کش
  • مجید ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    اگه این نظام هم عوض بشه می دونید نام بعدی استقلال چیه به نظرم من اسمش میشه کیسه کش چینی
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    این نظام عوض نمیشه و نامش همچنان اس دق لال باقی میمونه!
  • ss ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    444444444
  • اس اس ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ایول حال کردم
  • 4444 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مجید لنگی بازهم که بر عقدهای توخالیت داری پافشاری میکنی و حقایق رو نمیبنی البته تقصیر تو نیست شما لنگی ها همین طوری بار اومدید و هر چی استدلال ومنطق بیاریم که چندین سال به لطف داور قهرمان شدید(دهه های60 و 70 و80 )و بدون تماشاگر هیچی نیستید قبول نمی کنید. در ضمن فقط برید مدیون مسئولین مملکت بشین که هر جوری بازی رو برای شما برنده میکنند چون میخاهن بحران نشه امسال هم هر جوری شده میخان شما رو از بحران خارج کنند...ننگ به فوتبال کثیف لنگی ها
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    انگار مجید لنگی منطق نمیفهمه خوب لنگیها همینند دیگه !!!فقط تو خیالات خودشون سیر می کنند بچه جون برو دنبال بازیت چند سال طرفدار تمیت هستی برو از بزگترات بپرس که تیمت چند سال با ناعدالتی و ناداوری اومده بالا
  • قهرمان جهان ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    پرس پلیسیا می خوان استقلالو ببرن شتر در خواب بیند.. آخه چرا انقدر قمپوز در می کنید شما رو که باید همیشه از ته جدول پیدا کرد دهن آدمو وا می کنیدا...
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    اس دق لالیهای کیسه کش
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    این نظام ماندگاره انشاءالله مثل استقلال قهرمان
  • امیرآزاد ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    با سلام خدمت تمام عزیزان خواستم اول بحث بگم من طرفدار هر دوتا تیم پیروزی و پرسپولیس هستم و کاری به استقلال بی هویت ندارم اما در ادامه خواستم بگم آره پرسپولیس با طرفدارانش زنده هست نه با کمک های دولتی در جواب اون دوست عزیز بگم آره این طرفدار ها هستن که به پرسپولیس عظمت دادن ولی استقلال دقیقا شده مواجب بگیر که اگه یه روز کاپیتانی رو به یکی دیگه بدن فرناز مجیدی ببخشید فرهناز مجیدی ببخشید فرهاد مجیدی قهر میکنه و میره و اونقدر کارهاش دخترونه هست که نمیتونم بهش بگم فرهاد در ضمن شماها خوبید و تولدتونم مبارک چون مثل بچه ها میمونید بعدشم خواهشا وقتی میخواید اسم مقدس پرسپولیس رو بیارید وضو بگیرید چون اسم پرسپولیس از قدیم حرمت داشته نه مثل استقلال که هی مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنه در جواب اون دوستمونم که گفت بهشت از قرمز خالی است باید بگم آبروی بهشت خون سرخ سالار شهیدان امام حسین و یاران باوفایش و پیروان راهش است و خواهشا برای شعار درست کردن شرع را بازیچه قرار ندهید هرچند که با استقلالی شدنتان معلوم است از لحاظ ذهن در کودکی باقی مانده اید سلامتی و تعجیل در ظهور منتقم سیلی مادر صلوات
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    چندی پیش کری بین صادقی و خعلتبری انجام شد صادقی گفت اگ ر خلعتبری میخواد به استقلال گل بزنه باید از دفاع تیم ملی رد بشه دفاع تیم ملی رو هم دیدیم 2 از استقلال خوزستان خورد خخخخخخخخخخ
  • علی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    در بازی فولادی ها را ادب کردیم تا تهدیدی باشد برای استقلال کیسه کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس