گروه سیاسی مشرق – در سالروز 16 آذر، حجت‌الاسلام "حسن روحانی" برای دومین بار در جمع دانشجویان حاضر شد که این حضور حاشیه‌هایی در حین سخنرانی و بعد از سخنراني رئیس جمهور در پی داشت که خبرنگار مشرق به گوشه‌هایی از آن اشاره می‌کند.

روحانی در هنگام ورود به سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی جهت سخنرانی در جمع دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با تشویق حضار مواجه شد، در هنگام ورود رئیس‌جمهور دانشجویان حاضر در سالن با شعارهای "سلام بر روحانی، درود بر خاتمی"، "مرگ بر آمریکا"، "روحانی زنده باد! هاشمی پاینده باد!"، "روحانی مچکریم" از رییس جمهور استقبال کردند.

هنگام سردادن "شعار مرگ بر آمریکا"، تعدادی از دانشجویان داخل سالن، اقدام به هو کردن اين شعار کردند که بلافاصله تبدیل به شعار "روحانی مچکریم" شد.

در این لحظه برخی دانشجویان "شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد" و "موسوی و کروبی آزاد باید گردند" سر دادند و در مقابل نیز تعدادی دیگر از دانشجویان شعار "فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد" سر دادند.

رییس‌جمهور بلافاصله در واکنش به این شعارها با بیان اینکه "دولت به همه وعده‌هایی که به مردم داده، پایبند است"، گفت: ما برای دستیابی به اهداف‌مان نیاز به ایجاد اجماع داخلی داریم. ما نیازمند اجماع و همدلی هستیم و البته ایشان مشخص نکردند کدام قسمت از وعده‌هایی که به مردم داده‌اند را مد نظر قرار داده‌اند.

انتهای جلسه روحانی، سه گروه شدن دانشجویان

گزارش خبرنگار مشرق حاکي از آن است که بعد از اتمام جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس جمهور، دانشجویان در خارج از سالن محل سخنرانی، به سه گروه تماشاچی، حامی فتنه و مخالف فتنه تقسیم شدند و اقدام به سردادن شعارهای مختلف کردند.

دانشجویان حامی فتنه به صورت نمادین با گره‌زدن پرچم سبز با پرچم بنفش (رنگ انتخاباتی حسن روحانی) شعارهایی نظیر "شعار ما روشنه! حصر، باید بشکنه!"، "روحانی زنده باد! خاتمی پاینده باد" پرداختند.

گره خوردن پرچم بنفش با پرچم سبز (دانلود)

مشرق

شعارهای هنجارشکنانه حامیان فتنه(دانلود)
مشرق


شعارهای دانشجویان مخالف فتنه(دانلود)

مشرق

در گوشه دیگری از فضای دانشگاه، جمع دیگری از دانشجویان مخالف فتنه، شعارهایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" فتنه‌گر عاشورا اعدام باید گردد"، "شهید شهریاری! راهت ادامه دارد" می‌دادند.


در ادامه دانشجویان با در دست‌داشتن پرچم سبز، همراه با کف و جیغ، شروع به خواندن سرود "یار دبستانی" کردند و در سوی دیگر، قسمتی از دانشجویان با خواندن نوحه "این فتنه‌گران راه عزادار تو بستند، علمدار کجایی؟/ در ظهر عزا، حرمت ارباب شکستند، علمدار کجايي؟"، جواب کف و جیغ دانشجویان حامی فتنه را دادند.

سرود یار دبستانی همراه با کف و سوت (دانلود)
مشرق


نوحه خوانی دانشجویان مخالف فتنه (دانلود)

مشرق

بر اساس گزارش خبرنگار مشرق، تعداد دانشجویان تماشاچی بیش از دو دسته شعاردهنده بود و بیشتر تماشاچیان و به خصوص خبرنگاران و عکاسان، اقبال بیشتری به تماشای دانشجویان حامی فتنه داشتند که این مسئله مورد اعتراض دانشجویان دیگر واقع شد.

در ادامه شعارها، دانشجویان خانم مخالف فتنه که تعدادشان از دانشجویان آقا بیشتر بود، با شعار "الله اکبر" مخالف خود را با شعارهای هنجارشکنانه اعلام کردند.

در سوی دیگر، دانشجویان موافق فتنه درباره اینکه به سمت خارج از دانشگاه و زندان اوین حرکت کنند یا در داخل دانشگاه به شعارهای خود ادامه دهند، به این تصمیم رسیدند که در فضای دانشگاه علیه ریاست آقای طهرانچی شعار بدهند و اعلام کنند "رئیس انتصابی نمی‌خوایم نمی‌خوایم" و همچنین شعار یار دبستانی من را همراه با کف زدن، خواندند.

نشستن دانشجویان حامی فتنه و خواندن سرود یار دبستانی (دانلود)
مشرق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 224
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 21
  • نصیر ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    100 بار به بهتون گفتم پروژه قهرمان سازی از عناصر زندانی در ایران در برنامه دشمنان ایران هست این موسوی و کروبی رو یا محاکمه کنیم به خاطر نداشتن مدرک برای دروغ بزرگ تقلب 9 میلیونی یا از کشور اخراج کنین......
  • محمد ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    این همه نتیجه آزاد کردن یه مشت هوچی....عوضی ها انتخابات 92 هست نه 88 هنوز ول کن دروغ تقلب نیستین!!...آنهم در شرایط مذاکره مثل روز معلومه ضد انقلاب هستن
  • sss ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    لعنت خدا بر فننه گران که این دو دستگی رو مدیون اونا هستیم.
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    فتنه شده کاسبی ضد انقلاب....هر کس بگه در دانشگاه بازار حتی مجلس سپاه و ارتش ضد انقلاب و نفوذی نداریم یا ساده لوح هست یا مغرض...
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    دیگه مردم بیدار شدن و فریب شعارهای برنامه ریزی شده دستگاه اطلاعاتی اصلاح طلبان فتنه گر را نخواهند خورد
  • اريو ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ما ارامش ميخوايم ن موسوي و كروبي ن احمدي نزاد ن هر فرذ ديگه اي رو ما فرد نميخوايم ما ارامش اييييييييييران رو ميخوايم.
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    باید از عدم واکنش آقای روحانی به شعار طرفداران فتنه تاسف خورد . آقای روحانی آثا این عدم واکنش شما به شعارهای این افراد ، شائبه حمایت چنابعالی از این عده را بر نمی انگیزد . باز گلی به جمال خاتمی که در آخرین سال رئیس جمهوریش در دانشگاه تهران که با شعار افراطی برخی فریب خورده مواجه شد عکس العمل قاطعی نشان داد و حتی آنان را تهدید به اخراج از سالن نمود . آقای روحانی ما جنابعالی را رئیس جمهور کل ملت ایران می دانیم و تا زمانی که مقام معظم رهبری از شما حمایت کند پشتتان ایستاده ایم ولی جنابعالی نیز فراموش نگنید تنها با حدود سیصد هزار رای بیشتر توانستید به این مقام و منصب برسید ولی ما بر خلاف فتنه گران که در انتخابات سال 88 تفاوت چندین ملیونی را بر نتافته و با دروغ تقلب در انتخابات از هرگونه اقدامی از جمله اهانت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع) فروگذار نکردند ، این تفاوت سیصد هزاری را پذیرفته ایم . و انتظار داریم شما نیز به عنوان رئیس جمهور کل ملکت ایران حساب خود را کما فی الساق از فتنه گران و حامیان فتنه جدا سازید
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آره تو راس میگی جلبک جون بیا از روحانی بگیر ریاست رو=))
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    چراعده ای خودرابه خواب زده اند سران فتنه هدفشان کسب قدرت است وعده ای دربازیشان ناخاسته افتاده اند
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    کاملا برای مردم مشخصه که این جماعت سبزکی فتنه گر یک مشت جیره خور احزاب اصلاح طلب هستن که به خاطر دو نمره بالاتر در امتحانات و مواجب گرفتن جو دانشگا ه ها رو به هم می ریزن .
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    واقعاتاسف باراست هنوزعده ای ازنسل حرمله وجود دارندوازکسانی که به سالارشهیدان بی حرمتی کردند دفاع می کنند
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    دنبال یه چیز میگردی سریعا کینه جویانه برخورد کنی و به رئیس جمهور منتحب ایراد بگیری. شمایی که بعد از انتخابات 92 هنوز درگیر انتخاب نشدن کاندید مورد نظرت هستی فرقت با اینایی که از انتخابات 88 ناراحتن چیه؟؟؟؟
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    شما جیره خور کی هستید که هنوز دم از احمدی نژاد میزنید؟؟
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    تو رو خدا بس کنید دیگه این درگیری های الکی و بیهوده رو.
  • مهدی ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    نمیتونم چرا این سبزکیا همیشه با کف و صوت و شلوغ کاری سرود میخونن. همه جا هم همینه. رنگ سبز پارچشونم شده سبز لجنی. یعنی اینا خودشونم فهمیدن تاریخ مصرف سبزیا گذشته و داره رنگ عوض میکنه و تبدیل به لجن میشه.
  • فقيرى ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    چرا به شكايت خانواده هاى شهداء فتنه ٨٨ مانند كبيرى ها و...... رسيدگي نمي شود ،
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اگه تو انتخابات تقلب می شه پس روحانی و خاتمی هم تقلبی اند اگه نه پس این مزدوران آمریکایی چه می‌گویند؟
  • یا مهدی ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بهترین شعار در مقابل اینها شعار مرگ بر ابوموسی اشعری است باید نهایت افتضاح توافق نامۀ ننگین ژنو را با این شعار به آنها گوشزد کرد
  • karim ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد
  • شراره ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    موسوي و كروبي اعدام بايد گردند روحاني مشكوكه چرا وقتي مردم شعار ميدن به دفاع از سران فتنه حرفي نزده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بوهاي فوق مشكوك مياد
  • مشرق دوست ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    چي چي رو از کشور اخراج کنین ساده لوح !!!!! اینها باید یا اعدام بشن یا آزاد بشن و تبعید ،بدون داشتن حق مصاحبه و فعالیت سیاسي و اجتماعي و فرهنگي ! اعدام که منتفیه پس راه دوم بهترین راه حله !!
  • اسجیآ ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    لعنت خدا بر صهیونیست که دم به دیقه مارو درگیر یه بازي جدید میکنه.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    :)
  • منو ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    باید گفت آفرین بر شما ها که خوب خوراک رادیو های بیگانه را فراهم کردید0 طغاری بشکنه ماسی بریزه + جهان افتد به کام کاسی لیسه آفرین دانشچو ، روشنفکر
  • جلبک ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اصلاحات چیز خیلی خیلی خوبیه ولی متاسفانه به دست نا اهلانی افتاده که منافع شخصی و حزبی رو به ملی ترجیح میدن.
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آقایان موسوی و کروبی در دل اکثریت مردم جای دارند - بهتر است اصول گرایان کمی شرم کنند
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    قبل از انقلاب هم عاشورا بهانه و محل قیام بود!
  • گورچین ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    این وسط فقط ملت بیچاره مشن هیچ کدوم از سیاسیون جاشون بد نیست وبه فکر منافع خود هستند نه ملت ملت کردن بازیچه وسیله.....
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ایول ! دمت گرم
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    "بابا لااقل به همون اخلاق توصیه شده، اسلام ، پایبند باشید" "حصر بدون محاکمه،آن هم به مدت طولانی، ظلم است" "والله، بالله، تالله ظلم است" . ميخوام يه مقايسه کنم: "زمان محمدرضاشاه ،اگر يه روحاني دستگير ميشد،يا يه فرد انقلابي دستگير ميشد" و سالها بدون محاکمه ،زنداني مي بود ! موضع شما ........... چي بود؟ آيا همين دليل را ؛سند ديکتاتور بودن رژيم پهلوي نميخوانديد؟ ........... ___________________________ بالاخره آقاي موسوي يا مجرم هستند، يا نيستند! يا بقول شما بايد اعدام شوند !! يا اينکه آزاد شوند و يا هر مجازات ديگر! دوست داشتيد يکي با خودتان همينکار را بکند در رژيم گذشته؟ اگر همين اقدام شماها ! در يکي از کشورهاي مخالف شما ! اتفاق افاده بود، که حقوق بشر رو در بوق و کرنا کرده بوديد!!! ___________________________ "مردم رو نميدونم، ولي من از اينکه مخالفم، بدون دفاع از خودش و ...در فشار باشه، ناراحتم"
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    نه بابا؟
  • یاسر ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آقای مشرق می خای جو بدی الکی بش اضافه نکن تیتر زدی سرود یار دبستانی همراه با کف و سوت کف شو دیدیمو شنیدیم سوتش کجا بود؟؟
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    روحانی باید پاسخگو باشد که آیا سبز و بنفش بهم پیوند خورده اند؟!
  • امیر علی ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بعد از8 سال باز هم شروع شد...انواع بي ادبي و بي تربيتي و توهين به مقدسات و ارزشهاي ديني و اسلامي و انقلابي شروع شد...دانشگاه باز هم ميشه محل اغتشاشات و ...خدايا خودت به داد ما برس...
  • مرادی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گران ،قوه قضایی که عدالت را اجرا نمی کنی ، زمینه را برای ساده لوح ها و مغرض مهیا می کنید.
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    چماقت را زمین بگذار!
  • محسن ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    این نتیجه عمل خود شماست وقتی که نشستین و گفتین که اصلاحات رو کشتین؛و به نظر خودتون دفنش کردین در حالی که نمی شه؛یک گروه از ملت و از بین برد.
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اقای روحانی فکر نکنید ما حواسمون نیست اینکه شما از فتنه گران در وزارت علوم و دانشگاه استفاده کرده اید جای تامل دارد چند اصول گراهم که به عنوان وزارتخانه های دیگر گرایش به او سمت دارد بماند این یعنی همراهی با فتنه گران و مقابل خون شهدا و رهبری ایستادن اکثر اینهایی که صوت و کف میزنن برادر من اینها با اصل نظام مشکل دارن شعارها همه اش بهانه است
  • میلاد ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    احمق جان دقت کن چی گفته، همراه با کف و جیغ، شروع به خواندن سرود "یار دبستانی" کردند؛ کجاش گفته با کف و سوت، تو داری الکی جو میدی
  • مصطفی ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اصلاحات مرده . دیگر زنده نخواهد شد . مگر مردم ولایت مدار ما مرده باشند که فتنه گران جان بگیرند.
  • وحید برزگر ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    درود بر حزب الله مرگ بر آمریکا مرگ بر فتنه گر
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    +++++++
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مگه جلبکم دل داره. آخی
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    امین زنده به عشق احمدی دلاور
  • armiya ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اگه اصلاح طلبان حامي جريان فتنه اند.اگه نماد اصلاح طلباان رنگ سبزه.پس اصلاح طلبان ميشن حاميان اتش زدن پرچم ابا عبدالله. حاميان اتش زدن عكس امام ره. حاميان اغتشاشگران و تخريبگران اموال عمومي مردم. حامي معارضان به جان مردم. حامي نوكران و سر سپردگان دشمنان اين مرز وبوم. وحامي...... ايا به راستي زمانش نرسيده كه يك بار براي هميشه سران اصلاح طلبان تكليف به اصطلاح طرفدارانشان را مشخص كرده و از فتنه گران اعلام اتزجار بكند؟
  • مهدی ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    یادمه آقای کروبی سال 88 که اومد بود دانشگاه برا تبلیغات یکی از دانشجوها رفت رو سن یه سوال بپرسه؛ پرسید آیا شما 300000 میلیون تومن از شهرام جزایری گرفتید؟ تو جواب یه حرف جالبی زد که همه اول خندیدن بعد با حالت خنده صداقتشو تشویق کردند، آقای کروبی گفت بله من این مبلغ رو گرفتم ولی در قبالش کاری انجام ندادم که رشوه محسوب بشه!!!!! :-)
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مشرق نون به نرخ روز خور
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بصیرت خودتون رو بالا ببرید
  • فرزند شهید ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مرگ بر بت پرستان جاهل.این همه شهید ندادیم که اوضاع جامعه اینطور بشه.بایستی به همه افراد حق صحبت و اعتراض مسالمت امیز را داد وگرنه با کره شمالی هیچ تفاوتی نداریم. بعضیا در کشور با اسم فتنه دارند همه کاری و همه جور میخورند.کفتشون بشه. یا حسین میر حسیننننننننننننننننن.
  • مهدی ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اخلاق؟ با کسی با اخلاق رفتار میکنن که خودش اولیات اخلاق رو رعایت کنه، اگه یادتون باشه همین آقایونی که الان در حصر هستن، در شب مناظره خودشون با همدیگه (فردای مناظره 13 خرداد) هرچی دهنشون اومد نثار کسی کردن که هنوز رئیس جمهور قانونیه کشور بود. که بعدا به خاطر همین فحاشی ها 41 دقیقه به آقای احمدی نژاد وقت اضافی دادن که بیاد حرف بزنه و از خودش دفاع کنه. همین آقایی که اسمشو بردین، وقتی با تذکر مجری مواجه شد برگشت گفت این آقا (رئیس جمهور قانونی کشور) خجالت نمیکشه آمار غیر واقعی به مردم ارائه میده. یا دروغگو خطاب کردنش. درحالی که شب قبلش حرفی نمیتونست بزنه. ابتدا انصاف بعد اخلاق
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بوی سوختن بعضیهاست
  • سید صادق ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مرگ بر فتنه گر
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    به نظر من قوهی قضاییه رو هم اعدام کنید بد نمیشه اصلا همهی مردم رو اعدام کنید ببینید دلتون خنک میشه فکر نکنم
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ببخشید اون که مرد الان دعوای شما با کیه من نفهمیدم
  • محمد ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    شکر نخور
  • محمد ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    نمی دونم لباساتو یه نیگاهی بکن جو جو شاید از طرف خودته. فکر کنم شما هم از اون ترشیدهاشی که نتونستی کسی رو برای زندگی آیندت پیدا کنی رفتی افتادی توی این خطا که سرتو گرم کنی.
  • Behnam ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    باز شروع کردین آغا میگین سران فتنه مرتکب گناه شده خوب تو دادگاه علنی محاکمه کنید تا مشخص بشه بعد اگر ثابت شد گناه کارن اعدام کنید ما حرفی نداریم
  • محمد ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    روحانی نه، آخوند
  • محمد ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بله ما دیدیم خورده اند. چیه؟ انوجات داره می سوزه؟ خب آب سرد که هست برف هم که باریده
  • محمد ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    و درود بر طالبان، درور بر بورکینافاسو، درود بر گابن برین بمیرین بابا. با یه مشت نفهم شدیم هموطن
  • محمد ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ترشیده
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    کاش مشرق فقط نظرات یک طرف منتشر نمیکردی
  • ناشتا ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اگه این گروه تو گروه مخالف حامی نداشته باشند این جوری جسارت پیدا نمی کنند ، و جالب اینکه از 9 دی هم درس نمیگیرند که ملت جواب شون دادند .
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ما با اصل نظام مشکلي نداريم.بلکه با رفتار کليت حاکم بر نظام با مردم ايران زمين مشکل داريم.اين مشکل رو رفع کنن تا ابد حکومت کنن.علکي چرت به ما منتسب نکن
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    بي ادب که رئيس جمهور شماست.ما خاتمي و روحاني رئيس جمهورمون هستن نه احمدي نژاد عزيز دلم
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    1 0
    بهم پيوند نخوردن.خود اقاي روحاني هم ميدونن که از اول يکي بودن.پس توض
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خوب شد گفتي.ما قدرت رو ميخوايم واسه مردم نه ضد مردم.اين با قدرتي که هشت سال دسته شماها بود خيلي فرق ميکنه.وضعه کشور و ببينين.حداقل يکم خجالت بکشيد
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خاک بر سرن شعار دهندگان حامی فتنه بی دین چرا؟ چون همین فتنه گران و موسوی و کروبی بازیچه .... .بودند که در روز عاشورا تو خیابون بی حجاب و ... بیرون اومدن و کشور رو متحمل خسارت کردن. مشرق جان منتشر کن خواستی قسمت اول رو سانسور کن
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    یعنی الان هیچ فتنه گری نیامده و اینجا کامنت نذاشته؟؟؟!!!!
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ببخشید اشتبا ه مثبت دادم
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    هنوز حالا به این نتیجه رسیدی که مشکوکه خسته نباشی
  • حسن ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آزادی سران فتنه صرفا باعث آشوب می‌شود و پایگاهی برای اسرائیل درست می‌شود.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    من که به اقای روحانی رای دادم از ایشان انتظار نمی رفت که از افراطیون فتنه در برابر سردادن شعارهای ساختار شکننده سکوت کنند اقای رو حانی لطفا پایبند شعار اعتدال باشین و با این گروه وجهه دولت رو تخریب نکنین
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ما نه تنها تاسف نمی خوریم بلکه افتخار هم میکنیم زنده باد شیخ اعتدال ^_^
  • Ali ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    شعارهای هر دو طرف خوبند : دکتر روحانی من دیگه حرفی ندارم
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    لا اقل در سیاه نمایی اعتدال داشته باشید
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    یه مشت دختر و پسری که همه هم و غمشون ازادی و بی بندوباریه
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    وسربلندی کشور و نظاممان را.
  • من ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ما دم از احمدی نژاد نمیرنیم دم از ولایت و اقتدار نظاممون میرنیم ما ذلت نمیخوایم
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خیلی قشنگ بود+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خواهر من مشکوک چیه خودشو نشون داد واضح و مبرهن ندیدی تا دانشجوها گفتن انرژی هسته ای حق مسلم ماست چه جوابی داد؟
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اونوقت شما اکثریتو با انگشتای دست و پات شمردی به این نتیجه رسیدی؟
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    خاتمی هم از این نوع سخنرا نی ها زیاد کرد!!!
  • mohammad ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای
  • mohammad ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    استغفرالله
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ناشناس 21:25 عالی گفتی
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    مرگ بر منافق
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    چه بویی کوچولو
  • yasi ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    به همین خیال باشین که ازاد بشن
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اب بریز اونجا که میسوزه:)))))))))
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    باشه باشه :))))
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دقیقاااااااا
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ببخشیدکدوم مردم؟!منظورتون هموم 0.7%آراهستن دیگه؟!
  • میم ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    لایک.
  • پارسا ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    تازه کجاشو دیدی البته اگه دوستان ما در دانشگاه کمی به خودشون بیان مشکل حل میشه
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دمت گرم برادر اگر این حزب الله هی ها فکر مردمن اون 37 نماینده رو به دست مردم بسپارن فقط شعارهای تو خالی میدن
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    من موندم الان با قبل از انقلاب چه فرقی داره جز این که هم بدبختی زیاد شده و هم دین اعتقاد کم شده
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    9 دی ما رو بی خبر از طرف دانشگاه بردن عزاداری وقتی رسیدیم شرمسار شدیم که امام حسین خرج اهداف یک عده شد
  • پارسا ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مصطفی زنده باد
  • پارسا ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آقا محمد به اسمت قسم با بی منطقی به جایی نمیرسی این بنده خدا چکار تو داره پای طالبان و ... کلمه نفهم زشته که به هموطنت میگی من از نظر سیاسی مخالف تو هستم ولی تا آخرین قطره خونم نمیذارم دشمن به تو آسیبی وارد کنه
  • م ص ی ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستان همه‌ی ما موافق آزاد شدن موسوی و کروبی از حصر هستیم. اما اختلاف سر بعدش هست! **************************ما می‌گیم «محاکمه» *********************** بعضی‌ها(که عده‌شون خیلی کمه) می‌گن آزاد.
  • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دولتی که از شروع کارش اینچنین به حاشیه فراخوانده میشه عاقبتش چه خواهد شد. عمر 8 ساله ای برای این دولت مفروض نیسم.
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اینها برای جیغ و سوت و شلوغ کاری از عمر بن سعد دستور گرفته اند تا با این کار مانع رسیدن صدای حق به گوش مغفول قرار داده شده ها باشند درست مثل هلهله قشون ابن سعد برای نرسیدن صدای حق امام حسین (ع) به مغفولین آن روز در کربلا.
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    چند لکه جلبک که اینقدر هیاهو نداره.
  • ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    از ادبیاتتون معلومه چه جور آدم هایی هستید!
  • ایرانی ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    کشور هیچ وقت دیگر به دوران سیاه اصلاحات بر نخواهد گشت
  • ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    کجاشو دیدی عزیزم حالا صبر کن! اونموقع که گلومون رو پاره کردیم که به تدبیر و امید (!) رای ندید باید امروز رو می دیدید.
  • الهام ومعصومه و رفقای دانشگاه ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فتنه گر بی حیا و وطن فروش اعدام باید گردد
  • علیرضا ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    کلید تبدیل به بلدوزرشد فتنه جان گرفت ولی تازنده ایم رزمنده ایم لبیک یا خامنه ای
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فتنه شمایید و سايتتون و جد و آبادتون .
  • علی ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اینا هیچگدوم دنبال بی بندو باری و ... نیستن چون جوونن می خوان بگن ما خودمون تشخیص دادیم و چون اگه تشخیصشون مث اکثریت مردم باشه نمایان نمیشه مجبورن خودشونو همرنگ جماعت نکنن تا بگن ما انتخاب خودمونو داریم درضمن اکثر دانشجو ها اصلا شمه سیاسی یا ندارن یا کم دارن نباید گول این حرفا رو بخورن و الکی شیر نشنو خودشونو ضایع نکنن
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس جان این چماغ باید در سرت بخورد
  • سلام ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    چقدر هم که شماهااهل اقدامات مسالمت امیزید
  • مقدم ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    موسوی و کروبی را قصاص کنید تمام بشهچون حکمشون قصاصه 100 نفر ادمها رو با گول زدن شهیدکشته اند
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    هه هه هه ....يه سري ها بد جوري يه جاهاشون مي سوزه ها...بخوانيد براي تفكرات اصول گرايي و خود اصولگراها فاتحه....................... نسختون پيچيده شد
  • م ص ر ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس اول، منظورت از چماق چماق فتنه بود؟؟ همون چماق رو تو سرشون خورد میکنیم احمقای دانشجو نمای ابله..یه مشت بچه دانشجوی جوگیر...
  • مهديان ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اي كاش شيخ ديپلمات سرهنگ بود و تذكر مي داد شب شهادت حضرت رقيه سلام اله عليها، كف و سوت تو ماه صفر جايي نداره!
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فعلا که اقتدار نظام رو مدیون آقای روحانی و دانشجوها هستید که با رایشون ایشون رو به ریاست جمهوری رسوندند.
  • سيد قاسم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    در هر گلستاني علف هرز هم ميرويد اونوقت ارزش گل بيشتر معلوم ميشه . وعلفهاي هرز هميشه بايد زير سايه گل بمونند و از تهمونده آفتابه بوته هاي گل ارتزاق كنند و من خوشحالم كه باغبانم حواسش به همه چيز هست حتي به علفهاي هرزي كه از بيرون پرچين به داخل باغ مي خواهند سرايت كنند. ما بايد اين علفهاي هرز را قلمه بزنيم تا آنها هم گل بودن را تجربه كنند
  • عمار فاطمی ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام آقا مهدی باهات موافقم توی تاریخ حضرت امیر المومنین ع همه ی این اتفاقات مثالی داره ولی واقعا من نمیدونم ملت ایران می تونن این گردنه رو هم رد کنن یا نه ؟ !!!!
  • عمار فاطمی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بعد اگه مثه ندا از قبل فیلم روش زوم بود و اونم دوربینو هی نگاه میکرد و کشتنشون چی ؟
  • حسن ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    از کامنتهای دو طرف معلومه که هیچ کدام هنوز الفبای ارتباط و گفتمان را یاد نگرفته اند. بدانید سیاسیون کر خدوشان را میکنند و شما... پس به جان هم نیافتید
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بابا این جماعت اگر یه روز دانشجو هم نتونند شعار بدن که دیگه درد لای جرز میخورند بذارید حرفشونو بزنند اصلا فضای دانشگاه باید همینطوری باشه
  • محمد ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    کسی که در مقابل شریعت و احکام اسلامی بایستد محکوم به کفر و نجاست میباشد این موسوی کثیف که حتی در روز عزای امام حسین مرتکب جنایت حمله به عزاداران امام حسین میکند و تاکنون هیچ از مواضع خود عذر خواهی نکرده اند هموطنان فهیم عزیزاین چه معنی میدهد؟ غیر از این است که آنها را مسلمان و شیعه بدانیم ؟ کاری نکنیم با مغالطه و کلاه سر خود گذاشتن عاقبت عمر با شمر و عمر سعد ها محشور شویم و اسم خود را در لیست مخالفان کربلا بنویسیم . هنوز یادمان نرفته در سال 88چطور این مملکت را که با خونهای آزاده ای که هر کدام یک ملت بودند به ثمر رسیده، به چه روزی گزاشتند اگر وضعیت به این منوال ادامه یابد چطور سرخود را پیش امام حسین بالا نگه داریم و دشمان چه میکنند .....با این اوصاف آیا دلیلی برای مماشات و چشم پوشی داریم واین دو موجود سران فتنه >> و به سزای اعمال خود که فکر نمیکنم جز اعدام باشد برسند تا دیگر کسی جرئت نکند در این مملکت راه کثیفشان را ادامه دهد
  • سيد ساداتي ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    موسوي و كروبي اعدام بايد گردد.مرگ برفتنه گر. مرگ برفتنه دوست .روحاني نبايداجازه ميدادكه شعار به حمايت از فتنه گران داده شود.
  • سمیه ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    kh\\ناشناس اول خیلی تفاوت بین ما هست چونکه مانه به اموال عمومی و نه به ناموس مردم وحتی جان مردم و از همه مهمتر ابروی کشور اسیبی نرسوندیم پس تفاوت ما خیلی زیاده
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آب رو بریز اونجا که می سوزه!!
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    باید سران فتنه(موسوی وکروبی) راهمان زمان فتنه اعدام می کردند تاامروزشاهد قدقد کردن طرفداران آنهانباشیم
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سيد .... بگير بخواب
  • مهدی ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    همونطور که همه میدونن ، با این کارا به کشور و نظام که آسیب نمیرسه ، تنها اتفاقی که میفته ، اینه که این جماعت به زودی روحانی رو هم میفرستن خونه پیش موسوی و کروبی.
  • اورنگ ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای مرگ بر فتنه گر مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ برحامیان فتنه
  • محمد22 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    جنگ تازه داره شروع ميشه هنوز دس گرميه من منظور آقاي عارف رو در مناظره هاي انتخاباتي متوجه نشدم وقتي گفتن مگه اين آقايون بعد انتخابات فتنه نكردن گفت تقصير كي بود؟؟/ اين اون وقت يعني چي؟؟؟
  • محمد22 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دشمن تا نيروي نفوذي نداشته باشه هيچ كاري نمي تونه بكنه لعنت بر نفذي دشمن
  • مینا ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    خدا لعنت کند کسانی را که دوباره دارند دانشگاه را به سمت تنش وتشنج می کشانند تا مسیر پیشرفت علمی این کشور را کند کنند
  • ناشناس ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بدجور همه قاطی کردن،هم کروبی و موسوی و هم احمدی نژاد همه باید محاکمه بشن و جوابگوی ملت باشن که چرا با کاراشونن آب به آسیاب دشمن ریختن و دودستگی و تفرقه ایجاد کردن...دانشجو اگه دانشجو باشه که باید حق رو ببینه و حق رو بگه نه اینکه دفاع ناحق از جناحی داشته باشه که به سمتش تمایل داره. خدا رو شکر که کشور ما بزرگی داره که اگه همه به حرفاش گوش کنن دیگه درگیر موسوی ها و احمدی نژادها نمیشن... دوستان،دانشجوهای عزیز اجازه بدین رهبری و دولت کاری که به صلاح مردم و مملکت هست رو انجام بدن و هرکدوم ما نشیم رهبری برای خودمون...مطالبات هم بهتره بر اساس واقعیت باشه نه حزب و جناح که این تیشه به ریشه مملکت میزنه....
  • علی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اینها یک عده بی بند وبار وبی غیرت هستند که از طرز پوشش ون هم مشخصه نه چب هستند نه راست فقط منتظر فرصت هستند که مملکت رو به اشوب بکشند و هر غلطی خواستند بکنند ما باید در این مواقع بصیرت داشته باشیم وبرای انها جمعیت میلیونی 9 دی را یاد اوری می کنم که الان چند برابر شده است ورییس جمهور باید انجا واکنش نشان می داد سکوت یعنی ما با شما هستیم واین اصلا" برای 4سال اینده ی ایشان خوب نیست چون مردم خیلی نکته سنج هستند!!!!!!!!!!!!!!
  • فدائیان مشرق ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    نخیر ، مشرق نان حلال خور بهتره !
  • گناهکار ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    باور کنید یه سری آدم الان نشستن و هر و هرو به این بدبختای مفلوک میخندن و صفا میکنن افرادی مثل م.خ - م. ه - وبقیه .....
  • هی روزگار ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آدم این کامنتها رو که میخونه فقط و فقط دلسرد میشه که مردم ما چجوری بعد از 4 سال هنوز دارن تو بازی صهیونیستها نقش بازی میکنند! حیف و دوصد حیف...
  • بچه محل ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    يعنى هنوز اين فتنه طرفدار داره؟ ما خيلى كوتاهى كرديم؟! خيلى خرابيم آقا خرابيم متاسفم واقعا
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    دانشگاه خانه فتنه است.
  • سلمانی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس 19:26قیام برای خدا نه برای پرز! قیامی که پرز و رفقاش رسما حمایت کردن...
  • محمد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس جان مثل اینکه توهم زدی ها دانشجوها با رأیشون روحانی رو به ریاست جمهوری رسوندند؟ چند درصد از همین دانشجوهایی که دم از طرفداری موسوی و کروبی میزنند تو انتخابات شرکت کردند و رأی دادند؟ انصافا چند درصد؟ و اینکه کل دانشجوها چندنفر هستند که آقای روحانی با رأی اونها رأی بیاره؟ مردم غیر دانشگاهی پس رأی ندادند دیگه؟ اقتدار نظام رو مدیون شخصی هستیم که یک روحانی و طرفدار نظام اسلامی هست و به بدنبال اقتدار اسلام و زنده نگه داشتن خون شهدای کربلاست،‌نه این افراد که اندازه اهانت هایشان سر به فلک کشید و میکشه اقتدار ایران رو مدیون شهدای هسته ای و تمامی کسایی که خونشون رو پای اقتدار نظام با حکومت اسلامی کردند.
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    قبول دارم که تو ژنو خیلی امتیاز دادیم و امتیاز بزرگی و زیادی نگرفتیم ولی به هرحال به رئیس جمهور رأی دادیم تا صلاح مملکت رو رأس کارشون قراربدند. انشاا... که گام به گام رو به جلو میریم و به عقب برنمیگردیم من هم تعجب کردم از خنده های اتحادیه اروپا و جان کری
  • ایرانی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    من هرگز در تمام زندگیم عضو هیچ جریان یا حذبی نبودم. بلکه همواره از خادمین به کشور که اهل انجام وظیفه شان بودم دفاع کردم. نمیدانم فتنه یعنی چی ، ولی این را بخاطر دارم که گروهی از انتخاب دوباره دولت دهم ناراضی بودند.ولی حالا با پایان دوره قبلی،آمار وحشتناکی از دزدیها و بی عدالتی ها توسط روزنامه ها و سایتها دیده میشود.بهتر نیست به این خصومت بی تنیجه پایان داد. شناسنامه های همه ی ما در این کشور صادر شده است.
  • محمد ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام اینکه شما میگید درست ولی چطور میشه اینها رو اعدام یا مجازات کرد وقتی حرف از حقوق بشری میشه که همین بشر باعث شده قانون حقوق بشر زیر پا بره شما تضمین میکنید که اگر اینها قانون شکنی و خیانتشون به مردم و ملت مشخص بشه و محکوم به اعدام هم شدند،‌همین دانشجوها و طرفدارهای موسوی و کروبی و مخالفین نظام اسلامی ایران، دوباره آشوب نکنند و چماق نسازند؟
  • محمد ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    منظور ایشون از بی ادب همون افرادی بودند که حتک حرمت کردند در روز عاشورا خداییش اینها بدنبال کدوم نوع آزادی هستند که ایران نداره؟
  • ناشناس ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    من نمیدانم چرا سپاه ونیروی انتظامی دخالت نمیکنند فتنه گران این همه میتینک واین همه شعار میدهند دارند دوباره جان میگیرند اول میگذارید دودستگی شود وجوانان کشته شوند بعد وارد میشوید
  • محسن ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    این چه وضع دانشگاه اسلامی است؟ چه کسانی با حرف هایشان باعث جرأت پیدا کردن فتنه گران جرأت شدند؟ این عناصر خود فروخته و بی هویت به اصطلاح دانشجو که جز سربازی و در خدمت شیطان بودن، حریمی برای ارزشها ، حرمتی برای مقدسات و غیرتی برای دفاع از مدافعان کشور ندارند، آیا برای فردای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس که حاصل خون های مقدس شهدای والامقام مخالف با اهداف شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی است، آیا کارآیی برای عزت ، عظمت، استقلال و پیشرفت کشور علوی و فاطمی دارند؟ چرا به وضع دانشگاهها رسیدگی نمی شود؟ آیا این شایسته جمهوری اسلامی ایران است که مشاهده شود، جمعی عافیت طلب با استفاده ازپول بیت المال مسلمین، فضای بیت المال و امنیتی که نیروهای جان برکف بسیجی با خون های مقدس شهیدان فراهم کرده اند اینطور ببینیم گستاخانه علیه اسلام ، مقدسات و ارزش های دینی، آزادانه شعاربدهند و اثبات نوکری به بیگانگان نمایند؟ چرا به داد دانشگاهها نمی رسید؟ به عنوان یک شهروند مسلمان از دولت اسلامی می خواهم برای خدا و حفظ حرمت خون شهدا و شادی روح امام عزیزی که همه هستی اش را برای اسلام و نظام اسلامی خالصانه تقدیم خدا کرده، عزت و آبروی تشیع در جهان از برکت رهبری و ایثار آن عزیز سفر کرده و یاران شهیدش می باشد، به این وضعیت نامطلوب در اسرع وقت رسیدگی کنید و بیش از این با بی توجهی و بی همتی دل دشمنان امام و ولایت شاد نکنید. والله ، شما که امروز مسئولیت کشور را بر عهده گرفته اید و از امکانات و ابزار لازم برای تعالی مادی ومعنوی کشور برخوردارید باید در قیامت جوابگوی این شعارهای هنجار شکنانه باشید. چرا بخود نمی آیید؟ چرا خود را بخواب زده اید؟ این خواسته زیادی است؟ فردا در برابرشهدا چه جوابی دارید؟
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سلمانی قیام برای خدا دیگه کهریزک و ربا و رشوه و فساد در جامعه رو که بر نمیداره.یعنی شما فقط خدایی هستید و عالم و ادم همه اخ و پخ هستند؟!
  • علی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    چرا فقط دم از فتنه می زنید چرا در مورد تحریک کننده اون ماجرا کسی حرف نمی زنه! کی بود بجای آب روی آتش بنزین ریخت؟ تاکی مثل نحروانی ها ! چرا از ولایت جلو می افتید؟ چرا یاد نگرفتید درست و منطقی حرف بزیند حرفهای امروز شما با اونهایی که در اشتباه 88 شرکت کردن فرقی نمی کنه جاش بیفته شما ها هم اون کارها رو می کنید این آدمهای احساسی و تند معمولا سریع نتیجه گیری می کنن سریع حکم میدن و بعد اعدام می کنن! شما کجایی کاری که کسی رو به اعدام محکوم کنی قاضی وکیلی اگر هم هستی مگر پرونده رو خوندی که حکم میدی.در اقتصاد همه استادن در سیاست حرفش رو نزن مگه کسی هم هست که سیاست در حد استادی ندونه! کی این ملت یاد می گیرن از افراطی گری از هر نوعی دست بردارن و هر کاری رو به اهلش بسپارن. خدایا ظهور امام وقت را هرچه سریع تر برسان که دیگر نایی نمانده.
  • حمید ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    میگن احمق کسی است که دین وآخرتش بخاطر دنیایش بفروشد و احمق‏تر از آن کسی است دین و آخرتش را بخاطر دنیای دیگری نفروشد
  • علی ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    توچه دانشجویی بودی که از مساءل جامعه ات بیخبر بودی وجاهلانه رفتی تظاهرات.؟ شما شرف دارید؟؟چرا همیشه تظاهرات که برگزارمیشه میخوایدتخطءه کنید؟اونوقت تظاهرات 9دی سواستفاده از امام حسین بود انتخاب رنگ سبز سواستفاده ازدین نبود؟خاک بر دهانتان دهان هاتان شکسته باید
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ببشید اشتباهی منفی دادم 100 تا مثبت بزنید.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بهت قول میدم روحانی همون ادمیه که شما میترسین اون باشه و همون ادمیه که ما انتخابش کردیم ما مردم ایران ما اکثریت مایی که تا میگیم الف میگین منافق مزدور فتنه گر ما ایرانی ها بهش رای دادیم تا به شما بگه نه.
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فتنه گران آینده
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    نه نخورده سبز و بنفش یکیه میخوای کاری کنی؟ اگه میتونی بکن
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    زنده و پاینده باشد اطلاحات و اطلاح طلبان
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    عقلت تا همین حده دیگه خودت حرفه خودتو نقض میکنی.
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    در اون تصویر آخر که ریس محترم دانشگاه نیست . خبر جعلی می دی
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بابا با بصیرت باهوش بازی نخور زرنگ حواس جمع و ........
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    به قول مموتی:"بریزین اونجاتون که میسوزه" :)
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سید خیلی داری میسوزی نه؟ به قول رئیس جمهور سابقتون..بریز اونجات که میسوزه :)))))))))))))
  • پدرام ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    غربی ها هر حرکتی را که بخوان خرابش کنن ازش حمایت میکنن، مخصوصا پرز.
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ما هم باید با توجه به رفتار اصحاب فتنه باب تکفیر را بگشاییم و تمامی این کفار نجس را از دم تیغ بگذرانیم چرا نباید خون این کفار لعین که بر علیه اسلام و مسلمین علم حرب بلند میکنند بر زمین ریخته نشود!!!؟ اگر رسول الله(ص) یا امیرالمومنین(ع) در چنین شرایطی میبودند چه روشی را در پیش میگرفتند؟
  • پدرام ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    توافقنامه ننگین؟!!! یعنی روحانی میتونست بدون اجازه آقا، توافق کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بابا تکفیری (-)
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    جناب ناشناس 13:10 به وقتش نشنتون میدیم
  • دماغ ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مرگ بر موسوی ، مرگ بر کروبی .
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    یا حسین مرگ بر میر حسین... موسوی و کروبی اعدام باید گردند
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    م ص ی ما میگیم شکستن حصار بعدش مستقیم اعدام حتی ب محاکمه هم نرسه
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    جناب ناشناس 13:19 دقیقاً چیو نشون میدی؟
  • tavoose ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام آقای دکتر رررر به جای تحریک عده ای دانشجو بهتره کلید تون و بندازی توی قفل ازدواج تا وضعیت بهتر بشه...با آزادی دو سه نفر درد من علاج نمیشه..
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اصلاح طلب ها نیازی به نسخه هم ندارند مثل الاغ های درشکه چی تو سربالایی همدیگه رو گاز میگیرند تازه اگه به روز سیاه برسند که مثل گرگ های گرسنه همدیگه رو تیکه پاره میکنند
  • سلمانی ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستان جهان سومی من! در هر اتفاق داغ اجتماعی، افراطی هایی در دوطرف قضیه پیدا می شوند. ماجرای کهریزک برای نظام من افتخار است! از بالاترین سطح برآن تاختند و سریع جلویش را گرفتند و از افزونی آتش و سوء استفاده های دشمن نترسیدند. کهریزک محل ظهور نادان ها و خائن هایی است که از سرویس های جاسوسی اربابان کاربلد دنیا دستور به لجن کشیدن اعتماد مردمی و بردمیدن بر آتش فتنه را داشتند. چر از خود نپرسیم کدام دست ناپاک بود که بر روان و اندیشه ی جوانان من آتش کشید و آن را برای احراز قدرتی که حقش نبود به قربانگاه بروز افراط ها سپرد؟ او کار ندید ه نبود و می دانست وقتی فرمان نافرمانی مدنی بدهد، اولین افراد حاضر در صحنه افراطی ها هستند و قبل از آنان کاربلدهای سیا آماده ی سوء استفاده. چرا خود را گول بزنیم و آن چه واضح است را گل مالی کنیم و حمایات رسمی لجستیکی، رسانه ای، مالی، جاسوسی و... خناس ترین قاتلان از این ماجرا را سرپوش بگذاریم؟ آنها کی از مثلا تظاهرات 22 بهمن ما حمایت کرده اند ؟ کی از حضور ما در پای صندوق ها یا پیشرفت های علمی ما شادمان نشان داده اند که بار دومشان باشد؟ خراب کنند؟ خراب کردند که ملت دست در یقه ی همدیگر بردند.پدرام عزیز! الان بیا تهرون تک نفری بیا وسط خیابون هوارهوار هر کاری هم که در مخالفت خواستی بکن ببین سریع (شاید قبل مامورین امنیتی!) پیدات می کنن و برای نابود کردن عرت کشورت ازت حمایت می کنن حالا هر داعیه ای که با هرمنطقی داشته باش فقط مخالفت کن .. ببین سریع برای خون من و شما از دستانشان می چکد و بر جسد عزتی که از من و تو نابود شد پای می کوبد و من و شما تحمیق بشویم در این حد؟
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    این ها همه نمکه سیاسته و این سایت یه گوشه نظرخواهیش رفع کمپلکس های روانیه پس جوش الکی نزن و تمرین املا کن
  • سلمانی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اتفاقا قیام برای کار شیطان به قول عمروعاصشون(شیاطین من الجن والانس) انگشت در زخم هاکردن و بیرون کشیدن عفونت ها است.. جنس کار همان است که از دست فتنه گر نامرد رفت. یکی (احتمالا کامنت به مزد)به اصل عاشورا و انقلاب ملت و امام خمینی(ره)زیرکانه اهانت کرد و ما سر اختلاف حزبی و این ها به هم می پریم! عاشورا بهانه نبود، راه بود و هست همه روز عاشورا است و هنوز آقای مظومم برای یاری دین خدا یاری می طلبد. مگر نمی بینی لشکر لشکر برای شکار کردن راه او و حرم او آدم که نه قصاب تربیت کرده اند؟ عاشورا بهانه نبود معلم بود و هست عاشورا بهانه نخواهد شد و ما بدون منطق نفس هم نخواهیم کشید .
  • دانشجوي دهه 60 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مثل اينکه فراموش کرده ائيد دانشگاه جاي درس خواندن است اشتباه ما را تکرار نکنيد.
  • تبسم ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اصلاحات چند ساله مرده. مرگ بر سران فتنه علی الخصوص خاتمی جد کمر زده.
  • تبسم ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    لبیک یا خامنه ای سر و جانم فدای رهبر عزیزم سید علی خامنه ای
  • شما ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    وقتی کامنتهای دوستان رو میخوندم بیشتر دلیل عدم اقبال مردم در سال 92 به جلیلی و قالیباف رو فهمیدم . طرفداران که شماها باشید ، خوب هر کی باشه حتی اگه بیل کلینتون هم باشه ، آدم ازش می ترسه . مواظب ظهور طالبانیسم ایرانی باشید که خیلی دردسر ساز خواهد بود توی ایران
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    معلومه خیلی دارین میسوزید.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اینها این چیزها حالیشون نیست فقط بلدند اوامر انگلیس و امریکا را اجرا کنند. مرگ بر مزدور انگلیسی
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس 12:127 از کجا معلوم انتخاب آقای روحانی با رأی مایی که شما گفتید باشه؟ ایشون هم روحانی هستند و طرفدار اسلام من خودم با ماهای شما مخالف هستم و به روحانی بخاطر روحانی بودنش و وفاداریش به اسلام رأی دادم ولی همون ماهای شما،‌همونایی هستند که توروز عاشورا غوغا به پا کردند و توهین ها کردند و باعث کشته شدن خیلی ها شدند. پس رأی تو و امثال تو که دنبال آزادی مدل غربی هستید باعث نشده که ایشون رأی بیارند،‌رأی همه مردم با تفکرات مختلف باعث شده انقلاب به دست روحانیت شروع شد و خودتون هم با رأی به یک روحانی اعتراف کردید که فقط روحانیت
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    سید جان میلیونها مثبت ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    احسنت+++++++++
  • محمد ک ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ما به فتنه گرها گفتیم نه چون مخالف نظام اسلامی و روحانیت بودند حالا اومدید و چهره عوض کردید و میگید روحانی با عقاید اسلامی مال ماست؟ همین شماها بودید روز عزای حسینی رو به شادی برای خودتون تبدیل کردید. درضمن با رأی به شخص منتخبت باعث نمیشه که فکر کنی و توهم بزنی که ایران دیگه برای شما شده و اسلام و جمهوری اسلامی رفت کنار و ایالت ایران اومد روی کار برای امریکا و آزادیهاش برای شما
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ببخشید اشتباه مثبت زدم.هزاران منفی___ _ _ مرگ بر اصلاحات و مرگ بر اصلاح طلبان
  • بانو ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مرگ بر موسوی مرگ بر کروبی مرگ بر دشمنان رهبری مرگ برامریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    همه مي دانند كه اين برنامه خود حكومت بود وگرنه ان سيد حسين هيچ وقت چنين برنامه اي را نمي چيند
  • امیرحسین ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مدت هاس برام سئواله این شعر یار دبستانی من دخلش به اصلاحطلب ها چی هست هی اینو می خونن از اخرشم چیزی نفهمیدم. کسی می دونه؟
  • علی ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فتنه ازقبل برنامه ریزی شده بود
  • ساسان ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اول ا بگم تفکرم به اصلاحات نزدیکه ولی عزیزان از اینکه ایران 2 دسته شده بسیار ناخشنود هستم بهتر نیست بجای مرگ برفلانی درود بر فلانی راه اتحاد وتعامل راه پیدا کنیم
  • حسین ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    عزیم آقا امیر حسین ، این شعر را ظاهرا یکنفر برای بچه محصل های دبستانی های اوایل انقلاب تهیه و یک نفر دیگری صاحب آن شده و یک نفر دیگر پخش کرده و یک نفر دیگری بعد صاحب آن شده و ... حضرات اصلاح طلب ها در واقع در طلب "اصلاح" نیستند یا به عبارت دیگر در طلب آنچیزی هستند که منافع گروهی خاص که اقلیت مرفه این اجتماع است را تامین می کند هستند. چون برای شعار دادن هم نمی توانند برای خودشان و اهدافشان شعاری درست کنند و برای اینکار از استفاده از آوازهای خانم "گوگوش" هم در خیابان های متوسط وبالای شهر تهران معذور اند (یعنی فعلا معذور اند) ، این است که یک شعری را یک نفری داده به اینها بخوانند که در واقع هیچ ربطی هم به افکار و سلیقه و اهداف این جماعت ندارد. این جماعت هم که هرچه به آنها بدهند ، دربست میگیرند. همین قضیه در مورد رنگ بازی در خیابان های "متوسط وبالای شهر تهران" هم صدق می کند. آمریکایی ها برای انجام پروژه کودتای مخملی در ایران رنگ سبز را برای آنها تصویب کرده اند. اینها هم باید در لباسشان یک جایی یک نماد سبز باشد. حالا روسری ، مانتو ، دستبند ، شاید در آینده آقایان نه فقط پیراهن "تی-شرت" سبز (آستین کوتاه آنهم در وسط زمستان) ، بلکه ریش و سبیل سبز هم باید بگذارند. خلاصه اینها جماعت جالبی هستند. اینطور نیست؟
  • پارسا ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    خدا به داد شهر ما برسه!!! با اين همه دهاتي كه پاشون به دانشگاه تهران باز شده!! مرگ بر سران فتنه مرگ بر كروبي دلقك مرگ بر موسوي ساده لوح مرگ بر خاتمي مزدور
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    شهید بزنه به کمرت تا حالا فکر کردی با پسر نوح چه فرقی داری؟
  • مرتضی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بیش باد!
  • مرتضی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    ناشناس 12:49 چیه کاری داری؟ بگو!
  • مرتضی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    جالبه هر کی چرت و پرت می‌نویسه ناشناسه!
  • محسن ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    این چه وضع دانشگاه در کشوراسلامی است؟ چه کسانی با حرف هایشان به فتنه گران جرأت جسارت مجدد دادند؟ این عناصر خود فروخته و بی هویت که در حقیقت دانشجو نما هستند چرا که جز سربازی و در خدمت شیطان بودن، حریمی برای ارزشها ، حرمتی برای مقدسات و غیرتی برای دفاع از مدافعان کشور قائل نیستند، آیا اینها برای فردای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس که حاصل خون های مقدس شهدای والامقام و مخالف با اهداف شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی است، کارآیی برای عزت ، عظمت، استقلال و پیشرفت کشور علوی و فاطمی دارند؟ آیا این تفکر که با بی شرمی تمام در روز عاشورا به عزاداران و خیمه های عزای بر پا شده برای شهید مظلوم کربلا « حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) » حمله کردن ، تمثال مبارک امام خمینی(ره) را با شقاوت و قساوت قلب به آتش کشیدن، علیه مقدسات یک ملت که مقدس ترین جایگاه نظام «ولایت فقیه» است شعار علیه آن دادن و در حالی که مردم غرق در اشک و ماتم برای مصیبت عظیم امام حسین(ع) و یاران وفادارش که اعظم مصائب است بودند بودن پیروان یزید زمان نیز همچون پیروان یزید درسال 60 ه.ق «هذا یوم تبرکت به بنو امیه .... و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین صلوات الله علیه» پای کوبی کردن، کف زدن و برای شادی شمر زمان(اوباما، نتانیاهو و آل سعود) رقصیدند. آیا اینها اهل خدمت به کشور و ملت خواهند بود؟ چه مرجعی و چه سازمانی متولی دانشگاههاست؟ چرا به وضع دانشگاهها رسیدگی نمی شود؟ دانشگاه و یا دانشجویی که همصدا وهمپیمان با خبیث ترین دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران باشد چه فایده ای برای این کشور داشته و خواهد داشت؟ آیا این شایسته جمهوری اسلامی ایران است که پس از 35 سال مشاهده شود، جمعی عافیت طلب و بی دین با استفاده از پول بیت المال مسلمین، امکانات بیت المال و فضای امنی که به برکت نیروهای جان برکف بسیج و با خون های مقدس شهیدان فراهم شده اینطور گستاخانه علیه اسلام ، مقدسات و ارزش های دینی، آزادانه شعاربدهند و نوکری بی قید و شرط خود را به بیگانگان و دشمنان اسلام اثبات نمایند؟ چرا به داد دانشگاهها رسیدگی نمی شود؟ به عنوان یک شهروند مسلمان از دولت اسلامی می خواهم برای خدا و حفظ حرمت خون شهدا و شادی روح امام عزیزی که همه هستی اش را برای عزت اسلام و نظام اسلامی، خالصانه تقدیم خدا کرده و از برکت رهبری و ایثار آن عزیز سفر کرده و یاران شهیدش مکتب تشیع در جهان عزیز و آبرومند شده، به این وضعیت نامطلوب و نگران کننده در اسرع وقت رسیدگی کنند و بیش از این دل دشمنان امام و ولایت را شاد نکنند. والله ، شما که امروز مسئولیت کشور را بر عهده گرفته اید و از امکانات و ابزار لازم برای تعالی مادی و معنوی کشور برخوردارید باید در قیامت جوابگوی این شعارهای هنجار شکنانه باشید. البته این بدان معنا نیست که دیگران(افرادی که در ادوار گذشته) بوده اند تکلیفی ندارند آنها هم نسبت به کوتاهی خود مسئولند و باید پاسخگو باشند. چرا به خود نمی آیید؟ چرا خود را بخواب زده اید؟ آیا این خواسته زیادی است؟ دانشگاهی که نتیجه اش جهنم باشد به چه درد می خورد؟ البته این را قبول دارم که اساتید و دانشجویان متعهد ، دلسوز، متدین و حزب اللهی بحمدالله در دانشگاه کم نیست ولی آیا شرایط فعلی جای نگرانی ندارد؟ چرا نمی خواهید بپذیرید که دشمن با وجود شهدای گرانقدر دانشجو و اساتید برجسته آن همچون شهیدان (شهریاری، احمدی روشن و...) به دانشگاههای اسلامی طمع دارد و آنها را رها نخواهد کرد و از پیشرفت های علمی و خیره کننده این قشر متعهد و مؤمن بشدت در هراس است؟ نکندباور ندارید دشمن و خصوصاً صهیونیست ها از پیشرفت های ایران که مرکز تشیع در جهان است دلخوش نیست. خواهش می کنم این را بپذیرید. رئیس جمهور محترم و وزرای مربوط در این امر بیش از دیگران مسئولیت دارند. انشاءالله نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشند چرا که دود آن اول در دنیا به چشم آنها خواهد رفت و در قیامت ... پناه می برم بر خدا.
  • sasan ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    این مردم به جای پیشرفت علمی و اقتصادی فقط بلدن ژست روشنفکری بگیرن و از غرب و شرق عالم فقط هیاهو و لوس بازییاشون رو یاد گرفتن مرددم دارن از بیکاری و فقر خفه میشن اینا یا شکمشون سیره یا کلشون خالی از مغزه حالا این دوتا جونور اومدن بیرون چه گلی میخوان سر ملت بزنن که تو دوره ریاستشون زدن
  • صدرا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    هر که در بند شکم محصور شد دیده مولا شناسش کور شد بازهم تکرار مکر عام و خاص یک علی با بینهایت عمرو عاص یک علی مظلوم همچون جد خویش ظلمها می دیده اندر حد خویش کیستند این عمر و عاصان شقی کفرکیشانی به ظاهر متقی
  • سجاد ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    امام علی با خوارج کاری نداشت تا اینکه به مردم تعدی کردند و جامعه رو به آشوب کشیدند...اون موقع دیگه بهشون امون نداد... فقط به خاطر گل روی آقای خامنه ای اینها زنده هستند... و الا یه دقیقه هم تحملشون رو نداریم.
  • افشين ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    تمام اصلاح طلبها چشماشون بستس
  • امير ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    1 0
    تمام پاسخها بي تربيتيد موسوي و كروبي اعدام بايد گردند
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    به به تفکرات ناب القاعده رو اشکارا دارید میریزد بیرون. از خدا بترسید
  • يه نفر ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    نگاه به سوت و هياهو شمن نكنيد اينها كف روي آب هستند ، مثل گاز نوشابه سريع ليوان رو پر مي كنند ، لعن علي عدوك ياحسين / خاتمي و كروبي و ميرحسين
  • ناشناس12:49 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    آقا مرتضی خیلی وقته که هیچکی با شماها کاری نداره این شمایید که با همه کار دارید و قاطبه مردم را بازیچه اسراییل میدونید
  • یه بنده خدا ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    وظیفه شما اطلاع رسانی به مردم است. نه داخل کردن عقایدو نظرات شخصی‌تان و توهین به گروه‌ها. اگر هر کس در ایران وظایف خود را می‌شناخت و حد و مرزها را رعایت می‌کرد وضعیت به این مشوشی نمی‌بود.
  • میرزاعباس ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    بنظر بنده روز 16 آذر اصالتا ضد امریکائی است بنظر شما کسانیکه در این روز از امریکا دفاع میکنند امریکائی نیستند
  • از اهالی سار کاشان ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    ایکاش هر دو گروه با هم متحد و دوست می شدند و با نیروی بالای خود بر دهان اسرائیل می کوبیدند. برنده این اختلافات دشمنانند.
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    من که میدونم با این دعوا هاتون میخواهید امریکا واسراییل را گول بزنید .ای کلکهاخوب کارتان را بلدید!
  • رضا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    اقا پارسا شما از صدقه سری همین دهاتی ها هست که الان اینجا هستی داری شکر میخوری
  • ارسلان ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    مرگ بر اوباما....هه هه هه هه هه هه
  • سلمانی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    توی شناسنامه ی موسوی نام سید ندیدیم و شما که دیگران را متهم به تقدس زایی برای رفع مسئولیت میکنید دیگه چرا با سید بودن را دلیل تبری دیگری می دانید پسر نوح بهتر از شما این موضوع را می داند! ضمنا نسل ما نسلی نیست که هر کس آمد و ادعایی را کرد بپذیرد. تا دلیل و منطق و سند نباشد نباید پذیرفت. گول ابلهان ضد میهن و وطن راهیچ گاه نخواهیم خورد خب منتظریم من ابلهم به من بگو چگونه یک تاریخ اهانت و حمله به مقدسات را از طرف لشکر ابلیس یا .. امیدوارم دفعه ی آخری باشد که بدون دلیل به هم میهنتان اتهام ببندید این بددل کردن مردم با دولت هایشان و دینشان بدون دلیل از پر رونق ترین اسلحه های استعمارگران بوده و می بینیم که هنوز شلیک می کند ...
  • برادر معتدل ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    نه خير.بايد اونا رو بيارن بين مردم تا خودمون به حسابشون برسيم.كم كشورو به هم نريختن...
  • شراره ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    ناشناس 00:13 بوي گند تو و امثال تو
  • نگين ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    ناشناس 00:21 خيلي بيتربيتي اصلا تمام اصلاح طلبها همينن
  • fatemeh ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    بوي سوختن دانشجوهاييه كه اونجان
  • هان ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    مشرق هر جفنگی رو عشقته تایید کن ، ما دمکرات هستیم ، تو نونت رو به نرخ روز بخور مشرق...
  • سوفیا لره ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    بیشتر ار هزاز بار این فتنه گران امریکایی و اسرابیلی خطاب به اصول گرایان کامنت دادند که اب بریزاونحایی که میسوزه در صورتیکه خدا میدونه از زمانیکه احمدی نژاد بحث هلو کا سیت را مطرح کرد وگفت برفرض محال که هلو کاست راست باشه چرا تاوان انرا فلسطین بده کل صهیونیست ها جهان و حامیان انها و دنبالها انها در داخل دارند میسوزند این هلوکاست واقعی است که سوزش ان تا قیامت ادامه خواهد داشت این بدبختها انقدر دروغکی گفتن هلوکاست که احمدی نژاد یک هلو کاست حقیقی درست کرد و دارند میسوزند.
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    لعن علی عدوک یا حسین خاتمی و کروبی و میر حسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس