کد خبر 274711
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

معاون فرمانده نیروی دریایی روسیه از پیوستن حدود 40 فروند انواع کشتی و زیردریایی نظامی جدید، از جمله رزمناو موشک انداز هسته‌ای، به ناوگان نظامی-دریایی این کشور در سال 2014 خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، ناوگان نظامی-دریایی روسیه در سال 2014 حدود 40 کشتی روآبی نظامی و زیردریایی جدید از انواع مختلف به ترکیب خود اضافه خواهد کرد.

دریادار "ویکتور بورسوک" معاون فرمانده نیروی دریایی روسیه با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در میان کشتی‌های جدید ناوگان دریایی کشتی اتمی «ولادیمیر مونوماخ» است که به زودی به ترکیب کشتی‌های نیروهای دریایی اضافه می‌شود، همچنین زیردریایی دیزلی-الکتریکی مدل 636.3 به ناوگان دریای سیاه خواهد پیوست.ضمن اینکه رزمناو موشک انداز هسته‌ای سنگین «آدمیرال ناخیموف» که به تازگی تعمیر و مدرنیزه سازی شده، به همراه 3 فروند زیردریایی اتمی چندین منظوره مدرنیزه شده نیز به ناوگان دریایی روسیه باز خواهند گشت.

این مقام نظامی یادآور شد: علاوه بر این نیروی دریایی روسیه در پایان سال 2014 کشتی نجات مدرن «ایگور بلوسوف» که ساخت آن در سال جاری به اتمام می‌رسد را نیز تحویل خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس