کد خبر 275194
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

محمد مایلی کهن گفت: آقای ناطق نوری برای من فردی قابل احترام است اما ایشان 23،24 سال و نزدیک یک ربع قرن است که رئیس فدراسیون بوکس است.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن پس از مدتی سکوت خبری در یک گفتگوی تفصیلی از هر دری سخن گفت. (مشروح کامل گفتگوی مایلی کهن)

 دلم برای بوکس ایران ریش می‌شود

وی در بخشی از صحبت های خود درباره بوکس با بیان این جمله که «دل آدم برای بوکس این مملکت و امثال مظاهری‌ها و روزبهانی‌ها می‌سوزد»، گفت: دلم می‌سوزد و حرف‌هایی می‌زنم که دشمنانی جدید برای خودم به وجود می‌آورم. ما در این مملکت رشته‌های ورزشی داریم که می‌توانند در آسیا مدال‌آور باشند اما توجهی به آنها نداریم. دلم برای بوکس ایران ریش می‌شود. آقای ناطق نوری برای من فردی قابل احترام است اما ایشان 23،24 سال و نزدیک یک ربع قرن است که رئیس فدراسیون بوکس است. بیایید ایشان را بگذارید رئیس افتخاری فدراسیون بوکس اما فردی را برای اداره این فدراسیون انتخاب کنید که این کاره باشد. ما در بوکس مدال بگیر بوده و هستیم.

ناطق نوری برود
مایلی‌کهن با تاکید بر اینکه فدراسیون بوکس ایران بیشترین مربی خارجی را در سال‌های اخیر داشته است، عنوان کرد: تیم ملی بوکس ایران هر زمان که به خارج از کشور رفته و شکست خورده، اگر مربی تیم ملی خارجی بوده برکنار و به جایش مربی ایرانی آمده و اگر مربی ایرانی بوده، جای خود را به یک مربی خارجی داده است. آیا واقعیت این نیست که آقای ناطق نوری که عزیز و قابل احترام است و نایب رئیس ایشان آقای مقصودی که هنوز بعد از هر مسابقه بوکس می‌آید و می‌گوید فلان بوکسور در «بازی» شکست خورد و نمی‌داند، بازی برای بچه‌ها است در کارشان موفق نبوده‌اند. عملکرد فدراسیون بوکس نشان می‌دهد اینها در کارشان موفق نبوده‌اند و باید بروند. به قرآن ما در بوکس مدال بگیریم اما نه با این شکل اداره فدراسیون بوکس.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلطان ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    دوباره پیداش شد .از خواب زمستانی چه زود بیدار شدی .داروغه .اگر دنبال تیم هستی این روش جواب نمی دهد.
  • محمد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    0 0
    سلطان بروخانه را اب وجارو کن ظرفهارا بشور که کتک نخوری.تورا به این گونده گویی ها چکار.حالایکنفر ادم شجاع پیدا شده حرف حق را میزنه.تو هم باید اظهارنظرکنی وگرنه...؟
  • حميد ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    تو رو چه به بوكس.هر وقت گفتند پنير برو بمير.شما برو فوتبالتو جمع كن.سرت خارش گرفته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس