کد خبر 286711
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس جمهور اتریش نسبت به ادامه همکاری‌های دوجانبه ابراز امیدواری کردند.

 به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به وین بمنظور آغاز دور جدید مذاکرات با نمایندگان 1+5 ، صبح امروز با هانس فیشر، رئیس جمهور اتریش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس جمهور اتریش با توجه به ملاقات مفید و سازنده خود با رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ، اظهار امیدواری کرد که با ادامه تماسها و سفرهای متقابل ، زمینه گسترش هر چه بیشتر همکاریها بین  دو کشور در زمینه های مختلف فراهم گردد.

وی از ادامه مذاکرات هسته ای در شهر وین استقبال و اظهار امیدواری کرد که نشست جاری در وین، در ادامه موفقیت های قبلی نتایج مفید و پرباری داشته باشد. ظریف نیز ضمن تشکر از استقبال گرم مردم و دولت اتریش،  به سابقه همکاریهای خوب و گسترده دو کشور اشاره  و اظهار امیدواری کرد که روند توسعه و گسترش این همکاریهای بویژه در زمینه های اقتصادی همچنان ادامه یابد.

در این دیدار همچنین سایر تحولات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه طرفین از جمله آخرین وضعیت و تحولات سوریه و نتایج اجلاس ژنو 2 مورد بحث و گفتگو قرار گرفته و بر ضرورت یافتن راههای مناسب برای پایان دادن به خشونت و تروریسم و افراطی گری تاکید شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس