کد خبر 292208
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

همسر رییس جمهوری سوریه در دیدار با پزشکان و کادر بیمارستان و مادرانی که فرزندانشان تازه متولد شده بودند، گفت: تکفیری‌ها می‌خواهند سیاهی و تاریکی در سوریه حاکم شود، اما سوری ها نور و روشنایی را به کشورشان باز می‌گردانند.

به گزارش مشرق، «اسماء اسد» همسر رییس جمهوری سوریه به مناسبت روز جهانی زن از بیمارستان ویژه زنان "دار التولید" بازدید کرد.

وی در دیدار با پزشکان و کادر بیمارستان و مادرانی که فرزندانشان تازه متولد شده بودند، تاکید کرد که زنان کشورش در این شرایط سخت، نقشی بزرگ و حیاتی بویژه مسوولیت سنگین خانواده را برعهده گرفته اند.

همسر بشار اسد با تاکید بر اینکه زندگی در سوریه ادامه دار، گفت: تکفیری‌ها می‌خواهند سیاهی و تاریکی در سوریه حاکم شود، اما سوری ها نور و روشنایی را به کشورشان باز می‌گردانند.

اسماء اسد خطاب به مادران سوری افزود: تکفیری‌ها، مدارس‌، دانشگاه‌ها و علم را هدف گرفته و با خود مرگ و تباهی آورده‌اند، اما مردم سوریه به ویژه زنان سوری به دنبال زندگی و نور هستند.

وی با قدردانی از پزشکان و پرستاران سوری که در این شرایط دشوار به مردم سوریه خدمت می‌کنند، بر اهمیت تامین دارو و لوازم پزشکی اساسی تاکید کرد.

{$sepehr_album_10456}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    0 0
    این حجابش کو؟
  • امیرحسین ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    زنی بی ایمان اما بسیار باعرضه هست. امیدواریم تا اخر عمر خدا او را هدایت کرده و به مکتب تشیع بگرود
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    مذهب علويان، شاخه اي از تشيع است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس