نایب رئیس فدراسیون کشتی می گوید: برخی مواقع مصلحت اندیشی می تواند جای قانون مصوب را بگیرد و این با توجه به شرایط فنی تیم است و باید به تصمیمی که شورای فنی گرفته است احترام بگذاریم.

برخی مواقع مصلحت اندیشی می تواند جای قانون مصوب را بگیرد
گروه ورزشی مشرق - ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی اعلام شد که اما و اگرهای زیادی را به همراه داشت و ابهامات زیادی در خصوص ترکیب اعلام شده وجود دارد.

برخی اعتقاد دارند بر خلاف اعلام و تصریح مسئولان و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر حضور نفرات اول جام تختی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شاهدیم که در برخی از اوزان این موضوع نادیده گرفته شده است و باز هم شاهد اعمال سلیقه توسط مربیان هستیم.

علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار مشرق درخصوص اسامی اعلام شده از سوی کادرفنی برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتقاداتی که به این لیست می شود گفت: اول از همه باید خدمت شما عرض کنم که بنده بیشتر کارهای ستادی را انجام می دهم و در مباحث فنی دخالت چندانی ندارم و این گونه مباحث خروجی شورای فنی است و این که چقدر اعمال نفوذ آقای رسول خادم روی این تصمیمات تاثیرگذار است بنده اطلاعی ندارم. ممکن است آقای خادم شورای فنی را برای انتخاب شخص خاصی توجیه کند و این شورا باید به این باور برسند و تصمیم شخصی آقای خادم به هیچ وجه ملاک نیست.

وی در خصوص این موضوع که طبق گفته خود فدراسیون ملاک پوشیدن تیم ملی شرکت در مسابقات انتخابی مانند جام تختی و یادگار امام است نیز گفت: برخی مواقع مصلحت اندیشی می تواند جای قانون مصوب را بگیرد و این با توجه به شرایط فنی تیم است و باید به تصمیمی که شورای فنی گرفته است احترام بگذاریم، اما باز هم تاکید می کنم که تصمیمات شخصی به هیچ وجه دخیل نبوده و عدم دعوت از یک کشتی گیر ملاک خوب نبودن وی نیست و فدراسیون به همه نگاه یکسان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس