سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش تیم ایران را در گروه 4 تیمی چهارم کرد و ما این نتیجه را با عباس آقا هم می‌توانستیم به دست آوریم.

ویژه‌نامه جام‌جهانی مشرق - از نتایج تیم ملی در جام جهانی تنها مربی که هیچ اظهار نظری در مورد عملکرد کارلوس کی‌روش و نتایج او در جام جهانی نداشت محمد مایلی‌کهن بود. سکوت سرمربی سابق تیم ملی که به صراحت کلام شهرت دارد حکایت از آرامش قبل از طوفان می‌داد. محمد مایلی‌کهن مثل همیشه تمام حرف‌ها را شنید و در گفت‌وگو با فارس سکوتش را شکست و تحلیل خود را از نتایج تیم ملی در جام جهانی و همچنین عملکرد کارلوس کی‌روش را به شرح زیر بیان کرد.

* تیم ملی با عباس‌ آقا هم در جام جهانی چهارم می‌شد

ظاهرا در این کشور به جوان ایرانی و استعدادهایش توجهی نمی‌شود و انگار اصلا آنها وجود ندارند. در برنامه شب گذشته قرار بود مناظره موافق‌ها و مخالف‌ها برگزار شود اما در نهایت آنچه که دیدیم انتقادهای فردوسی‌پور، جاودانی و حاج‌رضایی از مجید جلالی بود. آنها به شدت علیه مجید جلالی موضع گرفتند. روزنامه منتسب به دولت مربی ایرانی را تبدیل به موتور گازی کرد و مربی خارجی را بنز نامید. من به خودروی بنز اعتقاد دارم، اما می‌خواهم بدانم در گروهی که فقط 4 تیم وجود داشتند آیا کارلوس کی‌روش می‌خواست تیم ملی ایران را پنجم کند؟ به عقیده من این تیم اگر دست عباس‌آقا هم بود همان تدارکاتچی زحمتکشی که کارلوس کی‌روش در مورد امید نمازی اسم او را به میان آورد باز هم تیم او چهارم می‌شد و پنجم نمی‌شد.

* مربی ایرانی به جای کی‌روش بود، بیچاره‌اش می‌کردند

ضمن اینکه طبق آمار سایت فیفا ما در اکثر موارد تیم آخر جام جهانی برزیل شدیم و در رابطه با آمارهای فنی تیم آخر جام شدیم.اکنون این عملکرد را با عملکرد تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه مقایسه کنید. با این حال مربی ایرانی هیچ انتقادی از کی‌روش نکرد و از گل بالاتر به ایشان نگفت اما آن تیتر وقیحانه علیه مربیان ایرانی به کار برده شد و جالب است هیچ کدام از مسئولان هم صدایشان درنیامد. در حالی که اگر یک مربی ایرانی به جای کی‌روش بود او را بیچاره می‌کردند.

* کسی به تعویض‌های کی‌روش نپرداخت

ما در مقابل آرژانتین در دقیقه 92 گل خوردیم یعنی در زمانی که کی‌روش تعویض‌هایش را انجام داده بود اما هیچ کس به این مسئله نپرداخت که گل آرژانتین بعد از تعویض‌های کی‌روش زده شد اما اگر مربی ایرانی بود همه می‌گفتند تعویض او اشتباه بوده و ما گل خوردیم. همین فردوسی‌پور چنین حرفی را می‌زد. البته از دید من تعویض کی‌روش درست انجام شد اما اگر مربی ایرانی بود برای آنکه او را بکوبند، از تعویض‌هایش ایراد می‌گرفتند.

* زمین تمرین تیم ملی در آفریقای جنوبی بدتر از کمپ تیم ملی بود

کی‌روش می‌گوید زمین کمپ تیم ملی کیفیتش خوب نیست همین زمین که ایشان از آن ایراد می‌گیرند در دوره سرمربیگری من یک رویا بود. ضمن اینکه فیلم اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را ملاحظه کنید. زمینی که در آنجا ملی‌پوشان ما تمرین کردند بسیار بدتر از زمین کمپ تیم‌های ملی بود. پس چرا هیچ صحبتی در این زمینه نشد؟ پس شاید بده بستانی وجود داشته است. ما که در عهد بوق نیستیم اما کی‌روش خودش کرنر می‌زند و خودش آن را گل می‌کند. او بارها به بهانه اینکه از کمپ تیم‌های ملی بازدید کند، به برزیل رفت آیا وظیفه ایشان بود که چنین کاری انجام دهد؟

* فدارسیون فوتبال نیازی به دبیر ندارد

مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال دو ماه است که به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی است در واقع معنی این حرف این است که فدراسیون فوتبال ما دو ماه است که دبیر ندارد، آن هم دبیری که بالاترین عامل اجرایی فدراسیون است. وقتی فدراسیون دو ماه بدون دبیر روزگار می‌گذراند معنایش آن است که به دبیر نیاز ندارد. همه کارها را باید خود کی‌روش انجام می‌داده است.

* جدایی نمازی ربطی به تیم بانوان آمریکا نداشت

کی‌روش می‌گوید کمبود امکانات است. سؤال من این است وقتی او جزو 10 مربی گران دنیاست چگونه کمبود امکانات داریم؟ پس پول بوده که به او بدهیم و پول است که امکانات می‌آورد. شب گذشته کی‌روش گفت نمازی برای حضور در تیم ملی بانوان آمریکا از تیم ملی جدا شد در حالی که این مسئله واقعیت ندارد. جریان چیز دیگری است که اکنون نمی‌خواهم آن را بگویم. وقتی نمازی از تیم ملی رفت کی‌روش او را با عباس‌آقای زحمتکش تدارکات تیم ملی مقایسه کرد. این توهین به مربی ایرانی بود.

* عوامل کی‌روش برای ماندنش جریان سازی کردند

کی‌روش وقتی همراه تیم ملی به اردوهای خارجی می‌رفت به ایران برنمی‌گشت. حتی وقتی فاصله اردو با پرتغال هم زیاد بود به ایران برنمی‌گشت و به کشورش می‌رفت اما اکنون چگونه با اینکه قراردادش تمام شده و پرتغال و برزیل خیلی با هم فاصله ندارند، به ایران برگشت. مگر قراردادش تا پایان جام جهانی نبود؟ کی‌روش و عواملش دو سه ماه قبل از شروع جام جهانی مدام فشار می‌آوردند و می‌گفتند که همه کشورها و باشگاه‌ها او را می‌خواهند از آفریقای جنوبی گرفته تا باشگاه‌هایی مثل منچستر یونایتد و تاتنهام و اگر با او قرارداد امضا نشود وامصیبتا خواهد شد. همه عواملش می‌خواستند زور کنند تا کی‌روش بماند. آیا این جریان‌سازی‌ها طبیعی است؟ روزنامه منتسب به دولت مربیان ایرانی را موتور گازی می‌نامد پس شاید سایر مسئولان کشور هم باید از خارج کشور بیاوریم و لابد ما آدم لایق در این مملکت نداریم.

* نمایندگان مجلس چرا مقابل توهین‌ها واکنش نشان نمی‌دهند

از عملکرد نمایندگان ملت در مجلس متعجبم. آیا آنها نمایندگان مردم نیستند و فقط زمانی که می‌خواهند رای بگیرند نماینده مردم می‌شوند؟ چرا آنها مقابل این توهین‌ها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و نسبت به توهین مربی ایرانی سکوت کرده‌اند؟ آقایان بذرپاش، رسایی، مطهری و کامران چرا واکنش نشان نمی‌دهید؟ برای کی‌روش هم پول بود هم از جان آدمیزاد تا شیر مرغ در اختیارش قرار گرفت اما او تیم ایران را در گروه 4 تیمی چهارم کرد و پنجم نشدیم.

* فردوسی‌پور و عواملش عوام‌فریبی می‌کنند

تریبون به طور یکطرفه در اختیار فردوسی‌پور و عواملش است و عوام‌فریبی می‌کند. کجای دنیا بر اساس نظرسنجی مربی انتخاب می‌کنند؟ نظر سنجی زمانی قابل اعتماد و اتکا است که ابتدا نظرات مخالف و موافق شنیده شود و سپس به رای گیری گذاشته شود، نه اینکه از 25 روز قبل خوراک یک طرفه داده شود و بعد نظرسنجی انجام شود. در ضمن برای کار تخصصی باید به نظر متخصصان مراجعه کرد نه عوام، مثلا اگر قصد سد سازی داشته باشید باید به نظر متخصصان مراجعه کنید نه عوام، نظر متخصصان هم در خفا گرفته می شود. من 5 روز قبل پیش‌بینی کرده بودم که فردوسی‌پور چنین نظرسنجی را بگذارد و از کی‌روش قدیس بسازد. ظاهرا شما خبرنگاران زورتان به مربیان ایرانی می‌رسد. مگر علی رضوانی خبرنگار واحد مرکزی خبر نبود که در تلویزیون گفت کی‌روش سه ماه است که در هالیدی به سر می‌برد و وقتی کی‌روش به ایران برگشت حاضر نشد با رضوانی صحبت کند و گفت من هالیدی بودم. اگر این کارها و این حرف‌ها را مربی ایرانی می‌زد بیچاره‌اش می‌کردید. مگر کی‌روش در یک نشست خبری وقتی سؤالی پرسیده شد که به ذائقه‌اش خوش نیامد نشست را ترک نکرد؟ اگر مربی ایرانی چنین کرده بود بیچاره شده بود.

* آن مربی (قلعه‌نویی) را محاکمه کردند

من با آن مربی (قلعه‌نویی) اختلاف سلیقه دارم اما وقتی او در جام ملت‌ها در ضربات پنالتی به کره جنوبی باخت، فردوسی‌پور در برنامه‌اش دادگاه تشکیل داد که همین آقای حاج رضایی هم حضور داشت و آن مربی را محاکمه کردند. اما شب گذشته سه ساعت وقت به کی‌روش داده شد و پس از آن وقتی جلالی آمد سه به یک و غیرمنصفانه با او صحبت کردند، این مناظره نبود.

* یوزپلنگ ایرانی تبدیل به موش ایرانی شد

قرار بود ما در جام جهانی یوزپلنگ‌های ایرانی باشیم اما تبدیل به موش ایرانی شدیم. در باری با آرژانتین 10 دقیقه بازیکنان ما خودشان بودند، دیدید که چه کردند، آنقدر در ذهن بازیکنان ما کرده بودند که 5 گل از آرژانتین می‌خورید که خودشان نبودند، من بازیکنان ایرانی را می‌شناسم و استعدادهایشان را می‌دانم. هر ایرادی که از من بگیرند نمی‌توانند تاریخ را عوض کنند. مایلی‌کهن هزار عیب دارد ولی سایت AFC در زمان سرمربیگری من نوشت که در فوتبال آسیا رنسانس به وجود آمد که علت آن شایستگی جوانان ایرانی بود. ما 10، 15 بازیکن را به باشگاه‌های خارجی صادر کردیم، مهدوی‌کیا، یزدانی، میناوند، دین‌محمدی، علی دایی، کریم باقری، نیما نکیسا، علی موسوی، رضا شاهرودی، خداداد عزیزی و سهراب بختیاری زاده، اینهایی که در ذهنم است. اما چه شد که در جام جهانی وقتی یک بازیکن در شرایط مناسب نیست دوباره در دیدار بعدی هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

* نکونام عامل انسجام تیمی بود

جواد نکونام اگر در زمین راه هم می‌رفت که این کار را نمی‌کرد اشکالی نداشت، زیرا او عامل مهمی برای انسجام تیمی بود، او کاپیتان تیم بود و فوق‌العاده وظایفش را خوب انجام می‌داد. چرا مدام جوانان ایرانی را می‌کوبید؟ تیم ملی ایران در جام جهانی باید پوست می‌انداخت، بعد کی‌روش می‌گوید مهدی شریفی جوان آینده‌داری است و آینده روشنی دارد، مگر من مهدوی‌کیا، میناوند، علی موسوی و یزدانی 18 ساله را استفاده نکردم؟ و در فوتبالمان تحول به وجود نیاوردم؟

* گروه ما در جام جهانی 98 سخت‌تر بود

کی‌روش می‌گوید دنیا ما را شناخته، ببخشید؟! مگر ما در جام جهانی 98 نتایج بهتری نگرفته بودیم؟ مگر گروه ما در جام‌های جهانی 98 فرانسه و 78 آرژانتین  و 2006 آلمان سخت تر از گروه ایران در جام جهانی 2014 نبود؟ در جام جهانی 78 ما با هلندی بازی کردیم که نایب قهرمان شد، اسکاتلند و پرو هم بودند، تازه حق هلند خورده شد که به نایب قهرمانی رسید. اما ما در جام جهانی برزیل با بوسنی‌ای بازی کردیم که برای اولین بار بود به جام جهانی می‌آمد. جالب است می‌گویند چون این تیم شانسی برای صعود نداشت بهتر بازی کرد، در حالی که وقتی تیمی برد و باخت برایش فرقی نمی‌کند، راحت تر می‌تواند بازی کند، اما واویلا از این زبان که آدم‌ها چطور آن را می‌چرخانند.

* انتخاب سرمربی تیم ملی انتخابات ریاست‌جمهوری نیست

مگر انتخاب سرمربی تیم ملی انتخابات ریاست‌جمهوری است که همه افراد باید در آن نقش داشته باشند؟ زاکرونی چهار سال در ژاپن حضور داشت و او را یکی از موفق‌ترین مربیان ژاپن می‌نامند اما بعد از جام جهانی برکنارش کردند، التماس هم نمی‌کند که بماند، بعد می‌گویند ژاپن 15 لژیونر و کره 20 لژیونر دارد، اما نتایج ما بدتر از آنها بوده است، ما باید استعداد و جوان ایرانی را باور کنیم، ما می‌توانیم سه چهار تیم ملی در سطح خوب داشته باشیم. در خط هافبک ما کسی نبود که پاس‌های توی در بدهد، اما از بختیار رحمانی و قاسم حدادی‌فر استفاده نمی‌شود.

* مربی ایرانی بود اعدامش می‌کردیم 

علیرضا جهانبخش 10 دقیقه مقابل آرژانتین خوب بازی می‌کند اما در بازی بعد از او استفاده نمی‌شود. محمدرضا خلعتبری را خط می‌زند و می‌گوید چون در طول فصل زیاد بازی نکرد خط خورد، اما در مورد قوچان‌نژاد و اینکه او هم زیاد بازی نکرده بهانه‌هایی می‌آورد که جالب است. خود من در مورد قضیه مهدی رحمتی از کی‌روش حمایت کردم و به نوعی او را تأیید کردم، اما مربیان معلم هستند و وقتی کار به آنجا می‌رسد که شاگرد می‌گوید اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کند، چرا رحمتی دعوت نمی‌شود؟ مگر معلم وظیفه‌اش چیست؟ چرا هادی عقیلی که می‌توانست به ما کمک کند دعوت نمی‌شود؟ چرا او را با تیم ملی به جام جهانی نبردند تا موش ایرانی نشویم. طبیعی است وقتی چینش تیم ملی 10، صفر است نمی‌توانید به دروازه حریف برسید. علیرضا حقیقی هر چه توپ گرفت بلند فرستاد، در حالی که باید یکبار توپ را به دفاع راست بدهد، یک بار به دفاع چپ، اما هیچ‌کدام از اینها نبود و فقط بلند توپ‌ها را می‌فرستادیم. اگر هر مربی ایرانی دیگر بود اعدامش می‌کردیم، بعد هم می‌گوییم ما عالی بودیم، مگر در گروه چهار تیمه باید پنجم می‌شدیم؟

* فیفا فکس زده که ایران به جام جهانی برگردد

فضا به گونه‌ای است که انگار این آقا فتح‌الفتوح کرده است و شاید هم تیم ایران اشتباهی به تهران برگشته و فیفا فکس زده است که دوباره به برزیل برویم و مسابقات را ادامه بدهیم و عجب است که در این دوره ضعیف‌تر از سه دوره قبل جام جهانی نتیجه گرفته بودیم که این هم قابل پیش‌بینی بود. اما فردوسی‌پور دادار و دودور راه انداخته و این آقا را ستایش می‌کند. من به عادل فردوسی‌پور خیلی اعتقاد داشتم، اما اکنون نمی‌دانم چه بگویم. از فردا همه علیه من می‌شوند، اشکالی ندارد، وظیفه‌ام است که از جوان و استعداد ایرانی دفاع کنم، من آنها را می‌شناسم، جوانان ایرانی طلا هستند. مگر خبرنگاران ایرانی با حداقل امکانات، بهترین کارها را نمی‌کنند؟ اگر خبرنگاران ایرانی هم امکانات خارجی‌ها را داشتند بهتر کار می‌کردند. مسئولان ما فقط حرف از جوان ایرانی می‌زنند.

* کی‌روش بنز نیست

من گفتم به بنز اعتقاد دارم و آدم باید هر جا که دانش است آن را فرا بگیرد. من در 30، 40 کلاس مربیگری بوده ام که مدرس برخی از آن کلاس ها آلمانی بودند، آنها کشوری هستند که بعد از جنگ جهانی دوم و  بعد از ویرانی کامل دوباره کشورشان را ساختند و با وطن‌دوستی و تلاشی که داشتند و فعل خواستن، کشور خود را ساختند و اکنون ببینید کجای دنیا قرار دارند، اما این آقا بنز نبود. یک ضرب‌المثل داریم که می‌گویند فلان چیز را رنگ می‌کنند تا جای فلان چیز بفروشند. این آقا بیشترین پول را گرفته است، اما چند بازی در لیگ ما را دیده است؟ فقط به استان‌هایی مثل اصفهان رفته تا آثار تاریخی ببیند و یا در شهرهایی مثل انزلی که آب و هوای خوب و ساحل دارد حاضر شده است. شهرهایی که باید می‌رفت را نرفته است و خوابش را هم به ورزشگاه‌های ما آورده است و بعد هم می‌گویند ال و بل است و مدام هم عواملش فشار می‌آورند که قراردادش با پول بیشتر تمدید شود، مگر او را همه جا نمی‌خواستند؟

* کشور ما غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند

کی‌روش ابتدا عباس ترابیان سرپرست تیم ملی را کنار گذاشت و پس از آن والی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم ملی را برکنار کرد، نمازی رفت، سیموئز رفت، میکو مربی بدنساز هم از تیم ملی جدا شد و بعد هم در مورد پیراهن‌های تیم ملی دیدید که چه اتفاقی افتاد و مشخص شد که به خاطر یک مشت دلار بوده است، خدا را شکر که تاریخ را نمی‌توان تغییر داد، همه دیدند که در جام جهانی 98 و جام ملت‌ها تیم ملی ایران چه کارهایی کرد و از همه مهمتر اینکه عناوینی مثل بهترین بازیکن آسیا، آقای گل مسابقات و کاپ اخلاق را هم گرفتیم. تیم ملی فوتسال را هم به مقام چهارم جهان رساندند که اگر باشگاه ها همکاری می‌کردند و ما درخشان و انصاری‌فر را هم در آن مسابقات داشتیم حداقل نایب قهرمان می‌شدیم اما دستم خالی بود به همین خاطر صادق ورمرزیار بدون یک ثانیه استراحت و تعویض در تمام مسابقات بازی کرد. من مهم نیستم، مهم ایران است و ایرانی‌ها، من نژادپرست نیستم، اما می‌گویم باید توانایی‌های ایرانی و ایرانی‌ها را باور داشته باشیم، بارها گفته‌ام ما از کشوری هستیم که غیرممکن ها را ممکن می‌کند.

* جوان ایرانی را تحقیر نکنید

تیم ملی والیبال ایران اکنون به جمع شش تیم برتر جهان راه پیدا کرده است و این شایستگی جوانان ایرانی را نشان می‌دهد، البته این را هم بدانید که در والیبال همواره تیم قوی‌تر پیروز می‌شود اما در فوتبال تیم‌هایی که ضعیف‌تر هم هستند شانسی برای پیروزی دارند، در همین پرتغال، یونان در جام ملت های اروپا قهرمان شد. ما استعدادهای بی‌نظیری داریم زیرا استعداد از بین خیل علاقمندان پیدا می‌شود و در ایران علاقمند به فوتبال زیاد است، همانطور که در کشتی مازندران از خیل علاقمندان استعداد به کشتی کشف می‌شود. خواهش می‌کنم ایرانی و جوانان ایرانی را تحقیر نکنید، این مسائل خون من را به جوش می‌آورد.

* فردوسی‌پور محو تماشای کی‌روش شد

کاش دلایل منطقی می‌گفتند، اما یک بار می‌گویند میزان دوندگی ملی‌پوشان ما زیاد شده است، اما در بازی سوم و مقابل بوسنی از لحاظ بدنی کم آوردیم، در فوتبال فقط معیار دوندگی نیست که اگر این طور بود از دومیدانی‌کاران عزیز استفاده می‌کردیم. همانطور که سوئیس هم مقابل آرژانتین بیشتر دوید. سوئیس یک تیم معمولی بود پس بهتر است در فضایی کاملاً غیراحساسی مسائل بررسی شود مگر قرار است در گروه چهار تیمی پنجم شویم؟ عباس آقای زحمت‌کش هم بود همین تیم ملی را چهارم می‌کرد، شما هم بودید تیم ملی در جام جهانی چهارم می‌شد و در گروه چهار تیمی پنجم نمی‌شدید، اما مربیان ایرانی مظلوم واقع شدند، من بارها در مورد علیرضا جهانبخش و استعدادش صحبت کردم، ما در لیگ‌مان طلا داریم. کی‌روش می‌گوید امید ابراهیمی را به خاطر سپاهان خط زده است، اما مگر رحمان احمدی و احسان حاج صفی عضو تیم سپاهان نبودند و جالب است وقتی این حرف‌ها را کی‌روش می‌زد فردوسی‌پور محو تماشای جمالش بود، اما اگر مربی ایرانی بود فردوسی‌پور چه چیزهایی که نمی‌گفت. من عادل را دوست دارم زیرا او هم ایرانی است.

* نمی‌گویم پول کی‌روش در جاهای دیگر جامعه هزینه می‌شد

من نمی‌گویم اگر به کی‌روش این همه پول نمی‌دادیم این پول در سایر امور جامعه استفاده می‌شد، اما می‌خواهم برایتان مسأله‌ای را بگویم، یکی از اقوام من به سرطان مبتلا شده و من نسخه او را به داروخانه بردم، داروخانه گفت باید بیمه آن را تأیید کند و مسافت زیادی را تا بیمه طی کردم، آنجا سه هزار نفر شماره داده بودند. من خجالت می‌کشم که بخواهم از اسمم استفاده کنم، اما مردم گفتند شما چرا توی صف ایستاده اید و من را حلوا حلوا کردند و به داخل بردند، در حالی که من کسی نیستم و اگر کاری هم کردم صد برابر مزدش را گرفته ام با این حال مردم به من لطف دارند، به ارواح خاک مادرم و به بچه هایم قسم می‌خورم که در آنجا خیلی‌ها به من لطف داشتند، البته بگویم هاشمی وزیر محترم بهداشت زحمات زیادی کشیده است، اما آنجا هم ازدحام زیاد جمعیت هم مردم و هم کارمندان زحمتکش را کلافه کرده بود. پس چطور می‌گویند پول نیست. کی‌روش یکی از 10 مربی گران دنیاست.

* من آدم مستقلی هستم

همانطور که در بین ما مربیان ممکن است آدم ناصالح وجود داشته باشد در بین شما خبرنگاران هم ممکن است افرادی وجود داشته باشد اما من این را می‌خواهم بگویم چرا جوان ایرانی را ذبح می‌کنیم و جوان ایرانی را از بین می‌بریم. همه ما پیشینه داریم من یک آدم مستقلی هستم نه طرفدار احمدی‌نژاد هستم نه رفسنجانی و روحانی و خاتمی. اما دست هر کدام از اینها که برای این کشور و جوانان آن زحمت می‌کشند می‌بوسم. من از احمدی‌نژاد حمایت کردم و به او اعتقاد داشته و دارم. خیلی جاها و در مقاطعی هم از او انتقاد کردم. از رئیس سازمان تربیت بدنی که معاون احمدی‌نژاد بود تندترین انتقادها را کردم اگر می‌خواستم استفاده کنم بیشترین استفاده را در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد می‌کردم. من هم بلدم چه کنم و در این کشور زندگ می‌کنم. بحث واردات خودرو، گرفتن وام‌های کلان و زمین در فلان جا را بلدم اما یک ریال سوءاستفاده نکردم اگر چنین کردم مرا در میدان شهر دار بزنند. برای من مهم کشور ایران است. کشور ما بهشت است. ثروت فراوان داریم که ثروتش را به یغما می‌برند. من همیشه مستقل بودم. اما از نمایندگان مجلس می‌خواهم مسائل را بررسی کنند. 4-5 نفر آنها بنشینند و مسائل را به دقت رصد کنند. فوتبال قدرت زیادی دارد و اکنون جام جهانی تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده. نمی‌گویم دولت ورود کند بلکه بررسی کنند ببینند پول‌هایی که داده شده در چه محل‌هایی هزینه شده است و اینکه تیم ایران که یوزپلنگان ایرانی بودند در جام جهانی تبدیل به موش ایرانی شدند.

*تشکر از ضرغامی و فردوسی پور

باید از صدا و سیما و شخص ضرغامی و همچنین فردوسی‌پور، رضا جاودانی و همه عوامل برنامه‌ای که جام جهانی را پخش می‌کنند، تشکر کنم. زیرا زحمات زیادی می‌کشند و در هیچ جای دنیا مسابقات جام جهانی به این خوبی پوشش داده نمی‌شود و وظیفه دارم به عنوان یک ایرانی از آنها تشکر کنم، اما ما در برزیل به جای پوزپلنگ موش ایرانی شدیم ولی فردوسی پور گفت که باید به احترام این تیم کلاه از سر برداریم در حالی که سه گل از بوسنی خورده بودیم.

در جام جهانی 2006 در بازی آخر که مقابل آنگولا یک بر یک مساوی کردیم و مقابل پرتغال و مکزیک با همه ستاره های‌ آنها بازی کردیم، همین مجری گفت: خداحافظ اقای برانکو. و به شدت از تیم ملی انتقاد کرد اما در جام جهانی برزیل به شدت جوسازی مثبت انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 302
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ایمان ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرف نزن بابا
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    راست میگی ولی فعلا با حاشیه سازی کروش شده طلا ومربیان ایرانی اهن قراضه
  • سید مهدی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای مایلی کهن با تمام احترامی که براتون قائلم لطف کنید از کسی انتقاد کنید که در حدش هستید مربی هایی مثل شما و عباس آقا نهایت افتخار مربی گری کجا رو دارید و آقای کیروش کجا ، ایشون معلم معلم شماست پس احترام بگذارید مثل این است که کسی که گواهینامه موتور داره به خلبان بگه باید اول چیکار کنی توی پرواز
  • mohamad ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    من فقط میگم چرا این مربیایی ک تا لیگ قطرم نرفتن در مورد مرد بزرگی مثل کیروش حرف میزنن؟بخدا اگه شمام مربی بودید حداقل یکیتون خارج از کشور مربیگری میکردید,شماها هنوز زبان انگلیسی بلد نیستین
  • کهکشانی ها ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بعد از سال ها آبروریزی در تیم ملی با مربی ایرانی حالا میاین و حرف می زنین؟؟ تیم 98 دستپخت مربی خارجی بود نه مربی وطنی...مربی فقط لطف کرد لقمه اشو قورت داد...
  • امیر زارع ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    درسته که چهارم شدیم.اما چهارم شدن با 4 گل خورده خیلی بهتر از چهارم شدن با 400 گل خورده است! همین که آرژانتین رو شبیه تیم های عربی کردیم یه دنیا ارزش داره!
  • جعفریان ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    درود بر شرف مایلی کهن وطن پرست
  • مسعود ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرفاش کاملا درسته.موافقم
  • سیما ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ایول الله. در کل باید گفت ما ایرانی ها کلا غریب پرستیم.
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    یه عالم اما و اگر... کیروش دل مردم رو شاد کرد. هیچ وقت یادم نمیره مکزیک سه تا به ایران زد. بعد الآن آرژانتین با اون همه دک و پز یکی. هیچ وقت یادم نمیره که دو تا مربی داخلی که از قضا تیم های طراز اول لیگ رو رهبری می کنن چه بلایی سر تیم ملی آوردن. شما هم یادت نره که این کیروش چه تیمی رو به چی تبدیل کرد.
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دمت گرم واقعا بسیاری از مطالب اقای مایلی کهن درسته چرا اینقدر این کیروش را بزرگ کردند در حالی که یک مربی ایرانی با احترام به شایستگی های ایرانی و بدون تحقییر میتوانست مربی این تیم باشد و شاید از کیروش هم بهتر نتیجه می گرفت در ضمن ما در جام 98 امریکا را بردیم حالا این اقا با چهارم شدن اینقدر دارن واسش سر و صدا میکنن
  • حسین ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    علارغم اینکه از لحاظ سیاسی با این آقا مخالف هستم ولی عالی بود حرف دل خیلی از جوانان این مملکت رو گفتی
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    چرا حرف نزنه برادر.داره واقعیت رو میگه.یه تیم ترسو درست کرده که فقط دفاع میکنه.هر کدوم از مربیای ایرانیه لیگ اگه بود واین قدر حمایت میشد بهتر نتیجه میگرفت.
  • ریاستی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    عمده مطالبش درست وقابل تامل هست.
  • فریدون ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    انصاف داشته باشیم،راست میگه.
  • میلاد از اهواز ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دمت گرم جناب مایلی کهن به نظرم همانطور که کالای ایرانی باید خرید بایستی مربی ایرانی هم تهیه شود
  • سعید ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بنظر من مقایسه فوتبال الان ما با 98 اشتباه است. ما هیچ تلاشی برای فوتبالمان نکردیم ... سطح بازی ما بسیار پائین آمده ... و از سطح اول اسیا هم عقبتریم چه برسد به جهان
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    این مایلی کهن هم که هنوز داره نون دوران گذشتشو میخوره بهتره اول اختلافاتش با مربیان ایرانی خصوصا دایی رو حل کنه بعد راجع مربیان ایرانی داد بزنه!!!
  • فرمانروایی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرفاش درسته اما واقع بینانه نیست وقتی ی کسی مثل علی دایی خواست جوان گرایی کنه و بعد شکست خرد چه بلایی سرش اومد . به نظر من کیروش فوتبال ایران رو شناخته و داره بر اساس اون برنامه ریزی می کنه این اقا این چند سال تو باشگاهایی که بوده چیکار کرده چند تا استعداد معرفی کرده حرف های مایلی کهن فقط از روی احساساته . درسته که جوانای ایرانی می توانند خیلی کارا بکنند اما اونا هم ادمند و اندازه توان شان از آن ها بخوان . وقتی ما جلو تیمی مثل بوسنی حمله می کنیم و سه تا گل می خوریم فکرش رو کردین اگه مجبور بودیم جلو ارژانتین حمله می کردیم چی می شد
  • سروش ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خدایی بعضی ها میان نظر میدن که هیچ سر رشته ای از فوتبال ندارن و فقط ... دیگران رو قرقره میکنند !! اینو بدونید هرکی طاووس خواهد جور هندوستان کشد ! آقا جون مربی خوب پول خوب هم میخواد !! اگه کیروش نبود آرژانتین ایران رو سوراخ سوراخ میکرد اینقدر خوب مربی گری کرد که ایران از نظر دفاع تو جهان اول شد !!حتی حمله هم داشتیم روی دروازه آرزانتین و ... پول بی زبون رو بدن دست شما که باهاش برید و حال کنید و ماشین های آخرین مدل بندازید زیر پای بچه هاتون و تیم ایران رو هم دستی دستی به فنا بدید درست مثل سالهای قبل !!؟
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خدا حفظت کنه آقا محمد مایلی کهن حرف دل ما را زدی..... بعضی ها آنقدر غرب زده اند که خدا را از یاد می برند.. فردوسی پور و حاج رضایی ها و...مربیان و استعداد ایرانی را تحقر کردند .. بهتره مجسمه این پرتغالی را جای امیر کبیر بزنند تا دل غرب زده ها آروم بشه...
  • انیس ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    منم با اقای مایلی کهن موافقم ما اگر می خواهیم تیم خوبی داشته باشیم باید انتقاد پذیر باشیم در ورای این انتقاد ات است که زمینه پشیرفت مهیا می شود
  • milad ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    چرا یکی نمیگه علی دایی تو دور مقدماتی 2010 تو ایران به عربستان باخت و چه خفتی را به ایرانیان تحمیل کرد و نتونست تیم رو ببره جام جهانی
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کیروش اگه بوسنی را شکست می داد جای دکتر گودرزی را هم می گرفت خوبه ایشون قرادادش تمام شده و هیچ باشگاه و تیم نلی نمی خوادش و سر نخواتنش کلی دعواستمایلی کهن همیشه حقیقت را گفته ولاغیر مافیای فوتبال برلی حفظ کیروش دست بکار شده اند
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    به چی تبدیل کرد؟ یعنی میخواستی پنجم بشیم؟ ما هیچ وقت به لبنان و ازبکستان و بوسنی نباخته بودیم.
  • عبی ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرف حقو مایلی میگه
  • امير ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    تيم ايران ضد فوتبال بازي مي كرد. كيروش به فوتبال ايران دانش نياورد. تيم مربي بزرگ مي خواهد ولي تمام باشگاه هاي ليگ برت. بايد مربي بزرگ بياورند.
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    تو خوبی !!!!
  • تتتتت ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    عشق است مايلي كهن
  • محسن ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    با اینکه زبلنش تنده اما واقعیتا رو گفت...منم موافقم که فردوسی پور اجنبی پرسته! بابا ایلن تو جام ملتها کره رو توی لونه کرده بود اون بلا رو سر قلعه نویی آوردن اما ضعیف ترین تیم جام جهانی بودم اما دریغ از یه جمله انتقاد!!!!
  • ناشناس ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    صحبت های جناب مایلی کهن منطقی میباشد و تیم ایران فقط در مقابل آرژانتین خوب بازی کرد و آنهم بدلیل تمرکز بازیکنان در 6 ماه گذشته روی این بازی بود.
  • حسین ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرفهای مایلی کهن حداقل در مورد حمایت بی چون و چرای فردوسی پور از کی روش صحیح است. این آقا از تریبون صدا و سیما استفاده ابزاری به نفع خودش و سایر کسانی که از ماندن کی روش نفعی میبرند ، می کند او 13 میلیارد میخواهد برای یکسال کم پولی نیست.
  • سید ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    چرا حرف نزنه مشتی !!!! مسخ شده ؟؟؟؟ دروغ میگه در بین چهار تیم چهارم شده ایم ؟؟؟ شب است و هی میگوئیم روز است !!!
  • امیر شیری ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    این آقای مایلی کهن هم با همه مشکل داره دوره خودت هم دیدیم بدترین دوره فوتبال ملی ایران بود در باشگاههات هم دیدیم که همش قهر میکردی چون نتیجه نمیگرفتی
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دوره مایلی کهن به بوسنی نباختیم. به لنان و ازبکستان نباختیم. به چین 4 تا 4 تا میزدیم. به مالدیو 17 تا می زدیم. اگه تفکر الان بود بعد از گل دوم حفظ توپ میکردیم. اون موقع اگه میباختیم واقعا دلمون میسوخت که چرا باختیم. ولی الان چی؟! میگیم خوب شد 5 تا نخوردیم. این طرز فکر که اگه حمله کنیم حتما میبازیم غلطه. بازی های الجزایر رو دیدید؟
  • amir ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    هر چی گفته درسته هرچند اصلا از مایلی خوشم نمیاد...
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سالی 5 ملیارد آقای کی روش پول نیست؟
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    انتقاد جامعه ورزش به کی روش نیست چون فوتبال ایران در همین اندازست چه با کیروش چه قلعه نوعی و فوتبال روسیه هم در همین سطح چه کاپلو چه کس دیگه ولی اینکه احساسی حرف بزنیم برزیم تو خیابون یا با هر قیمتی قرارداد ببندیم دوز از شان یک ایرانی کره ای ها با عملکرد بهتر از ما مواخذه شدن کاپلو رفت مجلس دوما ولی ما الکی الکی بدون تحلیل عملکرد فنی میگیم همه چیز خوبه
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دوباره این شروع کرد اخه شما از فوتبال مدرن چی متوجه می شید
  • یک ایرانی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کی روش باید بمونه
  • علی ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    برای اولین بار شدیدا" موافقم
  • رضای ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اقای مایلی کهن شما فقط حرف می زنی ما احتیاج به شما نداریم
  • حمید ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرف حق رو باید با طلا بنویسند دمت گرم حاجی
  • مریم ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کی روش بهترین نتیجه رو با این تیمی که در اختیار داشت گرفت شما لطفا نظر نده
  • محمود ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    واقعیت را گفت درود بر مایلی
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حتما مایلی کهن مربیه کی روش هم که نمی فهمه خدایا ما چرا اینقدر.............
  • سیدموسوی ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خیلی خوشحالم از اینکه یکی پیدا شد و حرف دل ما را زد. واضح است که فردوسی پور جیره خوار اون اجنبی است. البته خود فدراسیونی ها هم همینطور. وگرنه اینقدر سریع بهش پیشنهاد تمدید قرارداد نمی دادند. متاسفم برای کشورم که اینطوری از این کارها چشم پوشی می کنند. فردوسی پور وطن فروش! در سه بازی هفتاد بار به سوی دروازه ما حمله شد. خواب بودی؟ من استقلالیم ولی مربی ای که صادقیان و خلعتبری رو خط میزنه و بود و نبود جباری براش مهم نیست معلومه که مربی نیست. فوتبال ناپاک از خود فدراسیون منشا میگیره.
  • یاسین ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام. من در تمام مواقع مخالف مایلی کهن بودم.ولی اینبار رو کاملا کاملا باهاش موافقم
  • علی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    امثال تو که جوجه ی اروپا هم واسه شون غازه هیچ وقت عوض نمی شید. تیم ایران به جز نیمه ی دوم بازی با آرژانتین، کدوم دقایق رو فوتبال بازی کرد؟؟
  • جواد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کاملا با حرفت موافقم
  • جواد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اون متوجه نشه لابد تو متوجه میشی
  • جواد ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ایشون هم نمیگه من بیام مربی تیم ملی بشم میگه مربی ایرانی بزارید
  • اکبر کاشفی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    منم می تونستم 9 نفر بچینم توی محوطه ی جریمه و آخرشم 1 گل بخوریم! داداش من ما کمتر از 30 درصد توپ داشتیم. فقط شانس و غیرت بچه ها نذاشت سوراخ سوراخ شیم.
  • جواد ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خواجه حافظ شیرازی هم مربی این تیم بود همین نتیجه رو گرفت مرد حسابی با یازده نفر دفاع فقط تونستیم یک امتیاز به دست بیاریم جز ضعیف ترین تیم های جام شدیم کسل کننده ترین بازی ها رو انجام دادیم اون وقت میگی بهترین نتیجه اصلا بدترین از این ممکن نبود
  • وحید ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دوست من شما لطفا برو دوباره بازی ایرن مکزیک را ببین که چقدر ایران خوب بازی کرد و چه قدر موقعین خطرناک برا گلزنی داشتیم
  • محمد درویشی ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    قابل توجه کسانی که الان دارن سنگ مایلی کهن رو به سینه می زنن ..پس دیشب کی بود ۷۵ درصد به کیروش رای داد...
  • وحید ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دوست عزیز زمانه 17 تا و 20 و چنتا گل زدن دیگه گذشته
  • وحید ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای مایلی کهن کلا"مخالف هرموضوعی هستندکه جمع روی آن اتفاق نظردارندحالااگرهمه داشتندکی روش رومی کوبیدن ایشون می آمدوازکی روش حمایت می گرد
  • ایوب ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خب هر تیمی 11 نفره جمع بشه تو محوطه جریمه گل نمیخوره ... قدرت تیم ایران مقایل بوسنی مشخص شد جایی که اومدن جلو و گل ها یکی پس از دیگری. اقا این پول کی روش رو که 60 میلیارد میشه صرف زیر ساخت ها کنین . چه کاریه
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    با مربی انگلیسی دان مقابل بوسنی 3 گل خوردیم. اگر مربیان ما زبان انگلیسی نمیدانستند حتما 6 گلمیخوردیم!!!!
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    موش خال خالی
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بوسنی فوتبال ایران را معرفی کرد.
  • ایمان ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مایلی چی؟؟؟؟؟!!!!!! اره واسه امثال شما مایلی و احمدی نژاد وطن پرستن. مابلی کپی برابر اصل احمدی نژاد تو فوتباله که فقط منم منم میکنه و به همه بدوبیراهو تهمت میزنه.
  • خوزستان سرزمین فوتبال ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای مایلی کهن میشه بفرمایید خودتان چه کارنامه ای دارید.در سالهای 75 و 76 که برای جام جهانی 98 مربی بودید آیا تیمی بود که به آن بازنده نباشید. باخت مفتضحانه از عربستان و قطر و تساوی با کویت و عربستان در تهران و سختگیری های بی حد و حصر به بازیکنان و اختلاف عمیق و جنجال بین بازیکنان و نارضایتی عمومی از عملکرد تیم و شخص شما و انجام یک شیوه تکراری و تعویض تکراری و ثابت اتفاقا با تغییر شما و آمدن مربی برزیلی و سپس مربی کروات بود که تیم ملی فوتبال توانست در ملبورن استرالیا و بعد در فرانسه درخشش پیدا کند.شما حتی در باشگاههای کشور موفق نبودید.کدام تیم باشگاهی که شما مربی آن بودید توفیقی حاصل کرده است؟
  • اسماعیل راد ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بعضیا جون به جونشون کنن اجنبی پرستن آخه فوتبال چه ربطی داره به زبان .در ضمن اون گفته کیروش کاری برای فوتبال ما نکرده . برای کدوم مربی ایرانی اینهمه دیدار تدارکاتی و اردو گذاشتن برای کدوم مربی یک ماه زودتر لیگ رو تعطیل کردن و هزاران امتیاز دیگه
  • سیدسعید ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مردن با شهادت فرق داره تیم ایران به دست داور قاتل در بازی با ارژانتین شهید شددر بازی اخر هم هیچی نداشت ولی یه چیز داشت اونم امید به صعود بود که تیم حریف با توجه به بردش اون رو نداشت پس کار کیروش رو بی اجر نکنید
  • مجتبی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    متاسفانه عادل فردوسی پور در حمایت از کیروش چشمش رو بسته. آخه چرا باید واسه ضد فوتبال (که مخصوص عربهاست) و این آقای کیروش آورده تو فوتبال ما اینهمه هزینه کنیم. ما توی دو بازی اول فقط جلوی دروازه اتوبوس پارک کردیم و فقط ضدفوتبال بازی کردیم. تو بازی سوم هم هیچ ریسکی نکردیم. لعنت به ضد فوتبال و لعنت به کسانی که میخوان برای این نوع تفکر سالی 5 میلیارد هزینه کنند. آقای مایلی حرف دل خیلی از ایرانی های وطن پرست رو زد. مخلصم.
  • اهوازی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کارلس کی روش هم باید بگه کاره خودش بود اوه اوه اوه هووووو هوووووو هوووو اوه اوه اوه هووووووووو
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ادم های کوچکی که سعی میکنن با سر و صدا کردن خود را بزرگ کنن. اولا برای انهایی که دوره مربیگری ایشون را یادشون نمیاد بگم ایشون بعد از اینکه در جام ملت های اسیا در حالیکه کره جنوبی و زاپن هرگز مثل امروز در دنیای فوتبال قدرتمند نبودن با شکست کویت در ضربات پنالتی سوم شد که همچین کار شاقی هم نبوده در مقدماتی جام جهانی 1998 هم مربی تیم ملی بود که به دلیل ناتوانی و شکست اخراجش کردن و کار را به والدیر ویرا دادن و تیم با حذف استرالیا به جام جهانی رفت.بنابراین ایشون یک مربی شکست خورده و اخراج شده است. ثانیا در برنامه تلوزیون خود اقای جلالی بودن و یکجا ایشون اعتراف کردن که صحبت های اقای کی روش به بسیاری از سئوالات ایشون جواب داده.و دیدیم هیچ خبری از ان موضع گیری تند در کلام ایشان نبود.شاید هم جواب های قانع کننده کی روش و حمایت قاطع ملت جایی را برای ابراز وجود به این اقایون نداده بود. ثالثا ملت ایران بهتر از هر کسی میدانن در فوتبال مملکت چه میگذرد.زمان اقای برانکو تیم در جام ملت های اسیا نتیجه خوب گرفت.و در نیمه نهایی در برابر چین فقط بخاطر حرکت کودکانه زارع و اخراجش تیم 10 نفره شد و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد و به فینال نرسید.در مقدماتی جام جهانی 2006 هم باز به مربیگری همین اقای برانکو خیلی راحت به جام جهانی رفتیم.ولی به دلیل همین حرفهای این افراد که از بودن مربی خوب خارجی ضرر میکنن اونقدر سطح تیم را بالا بردن که همه فکر میکردن رفتن به جام جهانی اتفاق مهمی نبوده و ما باید مکزیک را میبردیم.بعد که اخراجش کردن تیم افتاد دست اقای قلعه نویی که یکی از ضعیف ترین تیم های ما در جام ملت های اسیا بود که مثلا مالزی را به زور 2 بر صفر بردیم و در نهایت همان تیم ضعیف در یک چهارم با ان بازی ضعیفش از کره شکست خورد و حذف شد.بعد دادنش دست علی دایی که باز تیم در مقدماتی جام جهانی در شرایط حذف قرار گرفت.بعد قطبی امد و باز در جام ملت های بعدی هم حذف شدیم.کار به جایی رسید که همه میگفتن فوتبال را تعطیل کنید. حالا بعد از 3 سال و نیم که کی روش امده رفت و برگشت کره جنوبی را بردیم که برد در کره بی نظیر بودو الان در رنکینگ فیفا اولین تیم اسیا هستیم.به جام جهانی رفتیم و انجا برابر قهرمان افریقا و ارزانتین بازی های عالی انجام دادیم.حداقل ما یادمون نرفته همین اقایان فکر 3 تا 4 تا خوردن را میکردن.پس به اندازه کافی به مربیان ایرانی فرصت داده شد و فوتبال ملی هم بهایش را پرداخت. رابعا این اقای مایلی کهن از افتخاراتش بعد از اخراج از تیم ملی هم بگوید.که در این 16 سال کدام قهرمانی را اورده.مگر در باشگاه های اسیا مربیان ایرانی نبودن کدام افتخار را در این بیست سال کسب کردن؟؟؟ امیدوارم مسئولان ورزش صدای اکثریت را بشنوند و حالا که بعد از حذف در مقدماتی جام جهانی 2010 و حذف از دو جام ملت های پیاپی با مربیان ایرانی فوتبال به یک موفقیت نسبی رسیده دوباره با ندانم کاری شرایط را برای برگشت به شکست های گذشته فراهم نکنن.
  • جواد ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سید و ناشناس عزیز با عباس آقا به جمع 32 تیم جام جهانی هم میرفتیم؟! وقتی میگن مربیی خراب کرده که از مهره هاش نتونسته باشه استفاده کنه. میشه بهم بگید با کدوم مهره ها قرار بود آرژانتین یا نیجریه یا بوسنی رو ببریم؟! بضاعت تیم ملی هر کشوری با اندکی تلرانس در حد باشگاه هایی هست که توی اون کشور فعالن. باشگاه های ایران توی آسیا هم حرفی واسه گفتن ندارن چه برسه به جهان
  • ایران بیچاره ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    راست میگه دیگه اقای فردوسی پور 3 ساعته شروع کردید به تمجید کیروش مگه چه غلطی کرده وقتی نگاه بازی ایران میکنی حالت به هم می خوره . مگه ما تو همین لیگ خودمون فولاد با بازیهای زیباش قهرمان نشد پس چون حمله می کرد لابد باید الان ته جدول بود
  • meisam ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اگه یکم عقل داشتی میفهمیدی چی داری میگی. همین کی روش هم پرتقالی صحبت میکنه و مترجم داره. اصلا هر مربی بره کشور دیگه نیازی نیست زبونشون رو یاد بگیره بلکه مترجم واسش میذارن. بعدشم مربیا و بازیکنای ما به خاطر عوامل پشت پرده سیاسی و تحریم و این چرت و پرتا نتونستن خودشون رو به دنیا نشون بدن وگرنه از خیلیای این مربیای خارجی که با توپ جمع کنی رئال و منچستر الان به نون و نوایی رسیدن بالاترن. یکم حس وطن پرستی داشته باشید بد نیست. واقعا بعضیا اجنبی پرستن
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مگه تو گروه های دیگه مثلا اسپانیا ایتالیا وکره و زاپن و انگلیس چندم مشدن مشتی که انتظار داری ایران اول بشه درو بر کی روش
  • محمد ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ینی مربی ِ ایرانی ِ دیگه ای بهتر و مودب تر از مایلی کهن نداریم که الان بخواد بزنه تو سر کیروش و حق ضایع شده مربیان ایرانی رو بگیره؟!!!
  • امير ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقاي مايلي كهن سلام ازحرفهايت كه تماما بوي عشق وعلاقه به ورزش اين مرز وبوم كهن مي داد ممنون وسپاسگزارمحرفهايت درد همه ي ملت ايران بود قشنگ بود ولي متاسفانه كو گوش شنوا
  • Arash ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام . عزیزم تو خودت آرا رو شمردی؟
  • ایوب ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خب هر تیمی 11 نفره جمع بشه تو محوطه جریمه گل نمیخوره ... قدرت تیم ایران مقایل بوسنی مشخص شد جایی که اومدن جلو و گل ها یکی پس از دیگری. اقا این پول کی روش رو که 60 میلیارد میشه صرف زیر ساخت ها کنین . چه کاریه
  • سهیل ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کارت درسته محمد اقا همیشه انسان پرمدعایی بودی به گرد کیروش هم نمی رسی
  • َآرش ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    عزیزان من برید یه کم تو این سایتای خارجی ی پچرخی بزنید ببینید درباره تیم ملی میگن. همه میگن ایران افتضاح بود و ضد فوتبال بازی میکرده . بی کیفیت ترین بازیها و ملال آور ترین بازیها رو داشته . اما تو خبرگزاری های خودمون میگن همه کف بر شدن واس ما........عجبا. یا مثلا 5 تا دختر گفتن حقیقی خوشتیپه خبرگزاری ها گفتن حقیقی دل تمام دخترای دنیا رو برده عجبااااااااااا. بابا خوش تیپ ترین تیم و خوشتیپ ترین فرد و برید ببینید کین تو همین سایت یاهو یا گوگل یه سرچ بزنید بد نیساااااا
  • محمد ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    در هر 2مورد 1 شرط داره: کیفیتش مطلوب باشه؛ ولی متاسفانه ما این شرط رو حذف میکنیم. قرار نیس مربی بی کیفیت و جنس بی کیفیت داشته باشیم.
  • امیر ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای نسبتا محترم مایلی کهن خواهشن شما برو کشکتو بساب تو در حد اندازه معلم و مربی بزرگی چون کیروش نیستی شما مهارتت بخدا قسم در حد تیم های جام رمضان هم نیست تو رو خدا از فوتبال ایران دور شما ما این افکار آبدوغیت شما کجا تیم به این بزرگی کجا مدیریت خواهشن تایید بفرماید با تشکر
  • علی ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مربیان با تجربه بین المللی قبل از هر چیزی نگران وجهه حرفه ای و مبلغ قرارداد خود هستند. ترکیب تیم ملی و روش بازی آن گویای این واقعیت بود. تمایل مسئولین ورزش ما برای استخدام چنین افرادی نیز از همین جنس است که مایلند پشت نام های سرشناس کمبود های خود را مخفی کنند وخود را از تیغ انتقاد حفظ کنند . با وجود چنین تفکری نمیتوان امید به تحول در فوتبال ایران داشت. حرفه ای کردن فوتبال با تقلید سطحی و نسنجیده از دیگر کشور های صاحب فوتبال, علت اصلی نابسامانی های امروز فوتبال در ایران است که متاسفانه ابتکار آن بدست عده ای سود جو و فرصت طلب افتاده. تا وقتی که نگاه به ورزش یک نگاه رسمی و نه بومی است و هدف آن قبل از توسعه همگانی ورزش و سلامتی جامعه دستیابی به موفقیت های بین المللی و کوتاه مدت است, هم شاهد حضور افراد فرصت طلب و غیر متخصص در عرصه مدیریت ورزش خواهیم بود و هم در جا زدن آن. گول موفقیت های مقطعی در والیبال و.... را نخوریم. با پیر شدن بازیکنانی که به کمک سرمایه گزاری های کلان مقطعی و در شرایط آزمایش گاهی رشد کرده اند دوباره به شرایط گذشته بر میگردیم. تجربه کشور های عربی مثل کویت و عربستان جلوی چشم ماست.
  • رحمن ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    این آقا که دلش برای جیغ زدن لک می زند و خیلی از مربیان دیگر شاگردان همین مربیان خارجی هستند که در زمان طاغوت به ایران می آمدند و کلاسهای مربی گری می گذاشتند و حالا بر استاد خود گنده گویی می کنند .شما وقتی حق حرف زدن داری که سالیان در بازی های آسیایی حرف اول را بزنید و یا یک کشور درب و داقان از شما برای مربی گری دعوت کند مثلا تاجیکستانی و یا افغانستانی ترکمنستانی .حتی آذربایجانی .بروید فکری به حال جهش مربی گری خود بکنید و بگذارید در مدت مناسبی تیم ایران به مدل مناسبی برسد و شما اگر عاقل باشید از فدراسیون باید بخواهید که برای شما بورسیه هایی مقرر کند تا در کنار مربیان با کلاس جهانی درس آموزی کنید و آنرا در ایران امتحان پس بدهید ببینیم به کجا خود را رسانده اید.پر حرفی شما که نزدیک به عقده ای بودن است محرز است .آخر کار هم که به گریه می افتدی.
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    شاهکار مربیان ایران دمت گرم باحال گفتی کاش می گفتی تخم دوزرده کی روش را در مقایسه با نتایج والیبال
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سه تا از بوسنی را فراموش کردی؟مکزیک سختتره یل بوسنی؟؟؟/
  • مایلی کلنگ ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    جناب مایلی تیم های سالر 2014 از نظر توانایی جسمی-نوع بازی زمین تا آسمون با سال 98 تفاوت کردند.نمونش دیدین که چه تیمهایی به مرحله بالاتر صعود داشتند.چطور خودت رو میتونی در جایگاه یک مربی کلاس بالا قرار بدی.خواهشا دهنتو ببند بزار این بابا کارش رو انجام بده.
  • کلنگ ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    والا بخدا.قربون دهنت.
  • محمد یوسفی جوجاده ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    عزیزم !!! بحث مایلی کهن نیست بحث حمایت از مربیای ایرانیه و عدم توهین و تحقیر آنها اون 75 درصد هم فقط بدرد فردوسی پور و باند مافیاییش می خوره- بخاطر اینکه میاد اول برنامه کلیپی در مدح و ثنای کروش پخش میکنه و بعد نظر سنجی رو پخش میکنه - بهتر بود اولش یه گروه موافق و یه گروه مخالف باهم بحث و مناظره میکردند و بعدش نظر سنجی در ضمن سه نفری (عادل و جاودانی و اون حاج رضاییشون) داشتند مجید جلالی رو می کوبیدند . یادمون نره بازی اسمش فوتباله فوتبال بفهمیم فوتبال یعنی چه چون اسمش کروشه و از پرتغال که نباید چشم بسته از کاراش حمایت کرد هی میگیم کروش کروش همش که دستیار بوده - دستیار فرگوسن دو سه تا جا هم که سرمربی بود به بدترین نحو ممکن آخرش بیرونش کردن(رئال مادرید و تیم ملی پرتغال) من به شخصه تو این فضایی که در فوتبال ایران داریم فکر نمی کنم مربی موفق بشه باید هم کروش بره و هم فدراسیونی ها همشون برن بعدشم موافق حضور مربیای درجه یک کارنامه دار خارجی مث پکرمن - سرمربی مکزیک و از این دست سرمربی!! ها هستم - نه دستیاری مث کروش
  • میثم ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرف درستی زد مربی که به پیراهن تیمی که مربی اش است تعصب نداشته باشد وعارش بیاید آن را بپوشد بدرد جرز دیوار می خورد . کی روش گرانترین مربی گروه خودش بود و بد ترین نتیجه را گرفت وادعا هم دارد . واقعا مسئولین ورزش دارند خیانت می کنند اگر دوباره با ایشان قرار داد امضا کنند. مربیان ایرانی خیلی از ایشان سر تر وبی توقع تر هستندونسبت به ایران متعصب ترند. ایشان لیاقت ندارند مربی تیم ملی ایران باشند. چهارم شدن که اینقدر فیس و افاده ندارد . ما در جام جهانی 98 3امتیاز گرفتیم و اینقدر سر وصدا نکردیم و حالا با یک امتیاز انگار شق القمر شده . تا کی مافیا باید در باره فوتبال ایران تصمیم بگیرند.
  • علی ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    فردوسی پور از صدا و سیما برای منافع خودش استفاده می کنه و اجازه حرف زدن به هیچ مخالفی رو نمیده،آیا واقعا تلویزیون یه کشور اسلامی باید به انحصار منفعت طلبی چنین افرادی در بیاد؟؟!!!!
  • میثم ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    همان تیم آمریکا را برد وبا سه امتیاز برگشت نه با یک امتیاز و با کلی فیس وافاده . قدری منطقی باشید و حرف بزنید . آقای مایلی کهن حرف دل ما را زد .
  • كوروش ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    فردوسي پور زيرك اگه يه مربي ايراني بود گزينه 5 هيچكدام هم استفده ميكرد ولي حالا ببينيم از كجا سبيلش چرب شده كه طفداري كي روش ميكنه . دورود بر مايلي كهن .خجالت بكش فردوسي پور تو عادل نيستي امان از بي عدالتي مستر عادل
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقا ساکت باش بی زحمت اصلا تو نمی تونی تصور کنی مربی رئال مادرید بودن یعنی چه مربی منچستر یونایتد مربی پرتغال در جام جهانی..... تو از فوتبال چیز زیدی نمی فهمی غیر از پولی که با قراردادهای مسخره به جیب می زنی پس شرم کن و ساکت باش
  • میثم ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کدام کارش از چهار تیم چهارم شدنش را این را اگر یک بچه چهار ساله هم مربی بود همین مقام حاصل می شد.
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    حرفت درسته محمد جان. حرف حق زدی
  • بشارت ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    (ادم های کوچکی که سعی میکنن با سر و صدا کردن خود را بزرگ کنن} من مطلب این آقای ناشناس را پسندیدم. زیرا سن من بقدری هست که بازیهای همایون بهزادی و عزیز اصلی و حسین کلانی ومرحوم همایون شاهرخی وووو بسیاری از فوتبالیستهای قدیم را دیده باشم. واقعا" وقتی به گذشته برگردیم کاملا" مشخص میشود که چه کسی برای فوتبال ایران کارکرده. آقای مایلی کهن شما در زمان سرمربی بودن تیم ملی جوانگرائی کردید و اشخاصی چون مهدوی کیا و خدادعزیزی میناوند را به فوتبال معرفی کردید ولی خوب میدانید اگر در زمان شما ایرا توانست کره جنوبی را در نیمه دوم ببرد و در نهایت با زدن 6 گل پیروز شود علتش غیرت خود بچه ها بود نه تفکر مربی گری شما... وشما خوب میدانید که نه تنها مربیان تیمهای مقابل شما که تماشاگران فوتبال هم میدانستند تعویضهای شما چه کسانی هستند. وشما خوب میدانید تیمی که آقای طالبی به جام جهانی برد ثمره زحمت و تلاش یک مربی خارجی بودونه آقای طالبی. وشما خوب میدانید آن تیمی که شما ساختید با آن جوانان با مربی بودن شما نمیتوانست به نتایج خوبی برسد و همین تیم با مربی خارجی موفق شد نتایج قابل قبولی بگیرد. واز همه مهمتر شما و بسیاری از مربیان فعلی فوتبال ایران میدانید که حضور یک مربی خارجی در ایران انقدر مفید بود که هنوز هم بسیاری از انسانها قدر شناس. یادآور زحماتش هستند. بله (رایکوف) در حالیکه مربی استقلال (تاج) بود بسیاری از مردان و استخوان تیم ملی را ساخت و پرداخت که پیشکسوتان فوتبال اذعان دارند. پس بجای اینکه اینقدر ایراد بگیرید شماهم از دانش دیگران حداقل بخاطر ظرفیت خودتان و تیمهائی که بشما سپرده میشود بهره ببرید. من بشما اردات دارم و شما را بخاطر صراحت لهجه دوست دارم و برای شخصیت شما احترام ویژه قائلم ولی در بعضی مواقع نا عدالتی شما رت نمیپسندم. شما میدانید فوتبال دیگر یک ورزش نیست بلکه یک صنعت است. و برای خودش مافیائی دارد. ودر ایران فوتبال ما تا مرحله حرفه ائی شدن (به استثناء دستمزدهای نجومی بازیکنان و سرمربیها) هیچ چیزمان حرفه ائی نیست و مردم اعم از فوتبال دوستان و غیر فوتبالیها از دستمزدهای خانواده فوتبال بسیار ناراضی هستند. ولی همین جوانان این مرز و بوم وهمین ملت اشگ درچشمانشان حلقه میزند و تمام تلخیهارا فراموش میکنند وقتی تیم کشورشان و یا پرچم کشورشان را در خارج از ایران بعنوان قهرمان میبینند. بجای اینهمه ان قلت آوردن شما هم آستین بالا بزن و برای این کشور و فوتبالش کار کن. والسلام.
  • یادآور ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    فوتبال صرف نظر از اینکه یک ورزش مردمیه اما پرداختن به اون و بررسی کارایی یک مربی قطعاً کاری تخصصیه و باید کارشناسان نظر بدن . اما از نظر من عامی بعنوان یک ایرانی جدای از نتایج به دست آمده به هیچ وجه از طرز بازی ایران در بازی دوم و سوم راضی نبودم و واصلاً اخساس غرور نداشتم که هیچ ، حس حقارت نفسم را بند آورده بود. ایراد از مدیریت و برنامه های فدراسیون و باشگاه هاست که به سطوح پایه اهمیت نمیدن و نتیجه اش این میشود که دیدیم . بازیهای ژاپن و کره و استرالیا شاید از حیث نتیجه مثل ایران باشند و شاید هم بدتر اما مردمشان فوتبال را میدیدند نه بازی خرس وسط !!!
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    علیک سلام عزیز دلم آرش ، کسی لازم نیست آمارو بشماره بصورت آنلاین آمار قابل رویته ... شاید برات یکم سنگین باشه ولی اشکالی نداره
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    که دنبال فوتبالین و راضی هستید پول کلان بدن به بازیکن و مربی فوتبال که غیرت ندارن باید برن از والیبال یاد بگیرن
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    گریه نکرده احیانن؟
  • میثم ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مدامی که افرادی مثل شما باشند وضع فوتبال ما از این بهتر نخواهد شد . این آقا چه گلی به سر فوتبال ایران زد که شما از او بت درست می کنید مگر در زمان ایشان به لبنان و ازبکستان نباختیم . پس ملاک آن نتیجه آخر است که نتیجه 98 از الان بسیار بهتر بود . در ضمن پولی که این آقا دریافت کرد با کدام دوره قابل مقایسه است وایشان توانست به اندازه در یافتی خود تحول ایجاد کند؟ چرا مربیان ایرانی نمی توانند با ایشان کار کنند؟ چرا بازیکنانی که حرف می زنند از تیم اخراج می شوند؟ چرا حاضر نیست با منتقدان خود روبرو شود؟ چرا به بازیکنان لیگ ایران اعتقاد ندارد؟ چرا سعی دارد با دعوت دورگه ها بازیکنان داخلی را تحقیر کند؟ باید به این سوالها پاسخ دهد.
  • محمد ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اقای فردوسی پور درامر روانشناسی واقعا استادی بی نظیره اوهمیشه نظرات خود رابا اکثریت منطبق میکنه.اما هم اقای مایلی وهم بعضی از دوستان گفتند درموضوعات تخصصی بایداهلش اظهارنظرکند نه عوام.
  • علی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام در مجموع با او موافقم خصوصا اینکه: در همه جای دنیا در این رویدادها یک مجری وطن پرست و هوشیار انتخاب میکنن اما فردوسی پور و تیمش یه دل به ایران داشتن یه دل به انگلیس و آلمان و هلند...!؟ و حتی 7تیر از آغاز جنگ جهانی یاد کردند ولی از یاداوری جنایت 7تیر خودداری کردن!؟ مقصر امثال دارابی و مدیر شبکه 3 هستند که این ظرفیت واقعا بزرگ ورزشی اجتماعی و سیاسی را دست این گروه ناپخته دادند!
  • رضا ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    فعلاً خیلیها در فضای ایجاد شده توسط دوستان کیروش هستن و در فضای احساسی نگاه به کارنامه کیروش میکننداما آقای مایلی کهن بدور از فضای احساسی واقعیات را گفت . آقای مایلی کهن شیر مادرت حلالت
  • محسن ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    از آقای حاج رضایی تعجی کردم این مرد سرد و گرم چشیده در قسمتی از صحبتهاش گفت 88 درصد مردم به ابقای کیروش رای دادند!!! آقای حاج رضایی عزیز اگر همین صداوسیما یکماه علیه شما برنامه تولید و پخش کنه و بعد بگه آیا این فرد را اعدام کنیم و 88 درصد بگن اعدامش کنید !!! درسته !!!!!!!!! اینهمه تبلیغ یکطرفه ذهن آدم و بطرف تبانی میبره ! آقای ضرغامی کمی دقت
  • حامد ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اگه مایلی سرمربی بود حتما پنج تا میزدیم به ارژانتن
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مربی ایرانی ایران رو ببره جام جهانی مربی ایرانی از تیمش 2 تا لژیونر تحویل بده مربی ایرانی بره با آرژانتین اون بازی رو بکنه مربی ایرانی تیم های باشگاهی کره جنوبی رو شکست بدن و تو آسیا حرفی واسه گفتن داشته باشن مربی ایرانی اگر داشت تیم ملی ایران میشد سوراخ 8 تا از آرژانتین میخورد 4 تا از نیجریه 3 -4 تا هم از بوسنی
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    امير زارع خلايق هر چه لايق فوتبال عاملي است براي تضييع حقوق مستمندان در ايران لعنت بر فوتبال و حاميان پولكي آن
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کسایی که منفی دادن مثل کسایی هستن که به خاطر مخالفت با جمهوی اسلامی طرفدار داعش هستند شما بچه بسیجی ها برید رنکیگ مربی ها رو ببینید کروش 8 امین مربی برتر جام بود ولی بقیه مربی های ایرانی اصلا در رنک حضور ندارن مربی های ایرانی عرضه داشتن حداقل عربها میگرفتنشون ولی تا حال توجه کردید بازیکن ایرانی میگیرن عربها مربی ایرانی نه
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    در مقابل بوسنی هم اولا باران ، که ایراتی ها عادت نداشتن به اون دوما استرس و اشتباه برخی بازیکنان تاثیر گذار بود بچه ها مغرور شده بودن ولی وقتی گل خوردن دیگه هیچکس نمیدویید
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    برادر من بوسنی از ما قویتره در ضمن آقای مایلی کهن چه کار کرد تو تیم ملی با بازیکن های درخشان.به خدا اگه دایی باقری مهدوی کیا بازیکنای کیروش بودن میرفتیم دور بعد.
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    برو رنک جهانی مربی ها رو ببین اصلا ایرانی ها توش نیستن برات سوال نیست چرا اعراب هم از مربی ایرانی استفاده نمیکنن؟؟؟؟ ایشون با صد تا لابی گری دنبال تیم هر فصل ولی مطمئن باش کروش رو ایران نگیره صد تا مشتری داره
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    با آقای مایلی کهن موافقم.
  • اهوازی ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    فوتبال رو اگر از دولت و سیاست جدا کرده و به مردم و بخش خصوصی واقعی و به نواحی کشور بویژه خوزستان اهمیت بدهند پیشرفت میکند.
  • امیر شیری ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اون وقت بواسطه غیرت و تکنیک فردی بازیکنان بود که میبردم شما یک دوره رو نام ببر که با تاکتیک تیمی نتیجه گرفتیم ؟ بدون اسطوره هامون
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    باز مایلی کهن شروع کرد نظر دادن :))
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    پشتیبانی بدون دلیل از کروش می تواند ریشه تو بیماری غرب پرستی داشته باشد که متاسفانه در حال حاضر در ایران بدجوری شیوع پیدا کرده !
  • بچه های اروند ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اگر تیم ملی به مرحله بعد می رفت آقای مایلی کهن و امثال ایشان آن را نه به کارلوس کی روش بلکه به کائنات نسبت میداد اما حالا که نرفتیم بالا مقصر کارلوس کی روش است.
  • سبحانی ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    تیم دستت می دهند به دسته پایین سقو می د هید
  • غلام ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دربرنامه ورزش از نگاه دو آقای زمان آبادی سعی داشت از زیکو استعلام تیم بهتر کیروش را بگیره !اما زیکو گفت تیم سال 98 شما قابل مقایسه نیست مانند اون تیم حالاحالا نمیاد.تیم 98 را قبل و در زمان جام جهانی مربیان ایرانی آماده کردندمربیانی مانند آقایان مایلی کهن و ذوالفقارنسب و طالبی
  • وحید ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    جهانبخش تا در ایران بود به تیم ملی دعوت نمیشد ولی بعد از رفتن به هلند و قبل از اینکه حتی یک بازی انجام داده باشه به تیم ملی دعوت شد!!! در ایران بازیکنانی مانند بیت عاشور زیاد داریم و حضور او ذهن آدم به سمت دلالان محترم میبره و ...
  • علی ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    چون نمیدانم چه کسی راست میگوید،نظرنمیدهم امافقط همین رافهمیده ام که جامعه فوتبالی همدیگررادفع میکنندوطاقت دیدن یکدیگرراندارند!تازمانی که باهم دعواداشته باشند،فوتبال ره به جایی نمیبرد!
  • زهیر ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آنهایی که میگن کیروش به همه چیز اشراف داشت بدونن که فیفا یکی از دلائل عدم صعود تیم 98 ایران را تحلیل قوای جسمانی اعلام کردند و کیروش که رئیس فدراسیون ایران شده بود دو ماه زودتر مسابقات لیگ برتر را تعطیل کرد و بقول خودش روی قوای جسمانی تیم کار کرد و دیدیم در بازی سوم تیم چقدر تحلیل رفته بود!!!این یعنی علم و تجربه کیروش!!!!!!!!1
  • ناشناس ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای فردوسی پور بس کن .خیلی قبولت داشتم اما با حرفها و کارهای دیشبت واسه خودم تاسف خوردم چرا برنامه نود رو تماشا میکردم که حاصل کار یه غیر فوتبالیه.حرفهای مایلی کهن طلاست.اون عزت فوتبال مارو تو آسیا بالا برد.بازیکنانش جهانی شدن.کیروش جز افتضاح و ضد فوتبال چی به ما داد.مجید جلالی حرف حساب میزد اونوقت اقای حاج رضایی که ادعای فوتبال مدرن رو داره چی میگفت .واسه همه شما متاسفم که با حمایت از کیروش و تیم ضد فوتبالش سرمایه ایران عزیز رو به باد دادین.نظر منو پخش کنین تا ثابت بشه اهل حقیقت هستین
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اخه کسی که 5 تا تیم رو فرستاده لیگ پایین تر و تازه تیم امید رو حذف کرد و تیم ملی رو هم که اخراجش کردن این عشقه ول کنین از ادمی که با همه دعوا داره از اقا قلدره بگیر قندلی شیره کش و تا با بلازویچ برانکو دنیزلی و قطبی و...درگیر بوده این عقده ایه
  • بهنام ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سال 90 تیم ملی با علی پروین و سبک امروزی بازی تیم کیروش قهرمان آسیا شد و در بیانیه کانون مربیان به آن اشاره شد. دیشب قرار بود مخالفین کیروش صحبت کند آقای حاج رضایی که با تیم 90 بود بجای حمایت از آن تیم و سیر قهقرایی با کیروش از کیروش حمایت کرد تا ما به سال 90 برگردیم!!!!!!!
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اقا میثم اون تیم رو همه بازیکنا میگن ایویچ ساخت
  • مسعود ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ببخشید آقای مایلی کهن شما که به جوان ایرانی اعتقاد دارید چرا همه تیم هاتون به لیگ یک سقوط میکنه ؟ پیکان ، فولاد و .... شما اگه بلد بودید الان تو یک تیمی مربیگری میکردید. انتقاد راحته اما بدی شما اینه نمیتونید بهتر از خودتونو ببینید. کدوم مربی ایرانی خوبه ؟
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ما مردم کم حافظه ایم این اقا همان کسیه که تو نمایشگاه گریه کرد و از احمدی نژاد تیم گرفت و با همه هم که درگیره
  • قاسم ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    دیشب کیروش میگفت من مشکلی با مربی ایرانی ندارم و هر تعداد که خواستند به تیم اضافه کنند چار یا پنج نفر!کیروش راست میگه چهار یا پنج نفر چیزی نیست چهارصد یا پانصدنفر یا چهاهزارنفریا پنج هزارنفر برای کیروش فرقی نمیکنه چون این تعدادمثل صالح باید برن روی سکوهابنشینند و میتونه این تعدادبه اندازه تعدادسکوها باشه !!!!!!!!!!!!!!1
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    می خواستی با کمربند انقجاری بریم این یارو سرشار از عقده هستش
  • دانش ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کسی تونست بگه مربی بدنساز بوکس کنارتیم ملی چی میخواد ! و چطور و با چه مبلغ آمد و روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نشست و رزومه پر کرد و مربی ایرانی را کیروش نبرد!!
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    چقدر از عربها کینه دارید الان عربها کجای قصه شما هستند شما نتیجه نگرفتید عربها مقصرند یا داور عرب بود
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ما هم خودمونو گیر آوردیم میایم فیلم هالیوودی نقد میکنیم وقتی حتی نمیتونیم 1 سانیه از اونو بسازیم ارباب حلقها نقد میکنیم که گریمشم نمیتونیم انجام بدیم من گیلانیم مایلی کهنم گیلانی وقتی تونست مثل کیروش تیمو بچینه جلوی آرژانتینو نیجریه بیاد نقد کنه یا حق
  • وهاب ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    پشت پرده تمام این مسائل دو منشوری بزرگ ورزش کشور یکی درون فدراسیون م م ن و دیگری بیرون فدراسیون ا ع . این دومی هم خودشو به دولت هاشمی وصل میکرد بعد به دولت احمدی نژاد و مه آفرید امیرخسروی و حالا دولت تدبیرو امید!!!! این دو ان الفساد باید از ورزش کشور محو شوند
  • رمضانعلی دیوسالار ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام ما باید هویت خود حفظ کنیم باید با مربی ایرانی به جام جهانی می رفتیم نتیجه هر چه باشه غرورملی با مربی ایرانی پول اضافی خرج نکیند مردم و فوتبولیست خوب مابافقر در تیمی دیگه بازی می کنند زنده باد ایران
  • ناشناس ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    مایلی یادت رفته در سال83چه بلایی سر تیم امید آوردی ونسل طلایی فوتبال ما در آن زمان از صعود به المپیک بازموند.یادته از چینی3گل خوردیم وشما در برنامه ی90چقد اشک ریختی؟نمیگیم کیروش فوق العاده است واز مربیان ایرانی بهتر است
  • محمد ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام مگه درتاریخ جام جهانی فوتبال،حضورایران چه قدرسابقه داره؟!فوق فوقش سه جهاردوره س.به خودمان مغرورنشویم.برزیل روکه میبینیدنزدیک به چندین دهه س که وزارت ورزش ومدارس فوتبال داره که روی بچه های شش هفت ساله کارمیشه تاروماریوهاوپله هاوبه به توهای اینده ساخته بشه اونوقت ماتازه به دوران رسیده هاکه عمروزارت ورزشمون بیش ازیک دهه نیست چقدرعجولیم؟!
  • حسین ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اگر نیمه دوم بازی با ارژانتین را فاکتور بگیریم در باقی بازی ها تیم ایران ضعیفترین بازیها را انجام داد در تمام امارهای فیفا اخر شدیم. اگر فوتبال چیزی است که ما از برزیل والمان یا هلند و.... میبینیم ایران اصلا فوتبال بازی نکرد ما توپ بازی کردیم نه فوتبال
  • ناشناس ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اگ مربیان ایرانی مانند مایلی کهن،قلعه نوعی،فرکی،کریمی...از حضور در لیگ برتر ایران منع شوند فوتبال ایران پیشرفت می کند زیرا این مربیان باند های مافیایی دارند وحاشیه های زیادی برا فوتبال ایجاد می کنند.با سر وصدا بر روی داوری تاثیر می گذارندودر فوتبال فقط فن (اوت دستی)به بازیکنان یاد می دهند.چیزی از تاکتیک های فوتبالی بلد نیستند.مثلا در لیگ قهرمانان آسیا در همان مراحل اول حذف می شوند...
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    متاسفانه تنها چیزی که بلدیم و جناب مایلی اینروزها خیلی توش استاد شده حرف زدنه! بجای نشستن و حرف زدن کاش قابلیت و توانایی مربی ایرانی رو تو عمل ثابت میکردی وگرنه بیرون گود نشستن و در افشانی رو از شما کوچکتراشم بلدن با وضعیتی که فوتبال امروز ما داره و دیگه تقریبا خیلی وقته ستاره شاخصی رو به فوتبال ما عرضه نکرده این نتایج شاهکار بود. شما هم بجای نشستن و حرف زدن برو یه تیم دسته یکی رو بیار لیگ برتر حداقل یه کاری واسه فوتبالی که اینقدر واسش دایه دلسوزتر از مادر شدی بکن.
  • alireza ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سطح فوتبال ایران پایین است و فرقی نمی کند سرمربی کیروش باشد یاکسی دیگر بازیکنان در باشگاه ها ساخته می شوند ودوران قدیم گذشته است که تیم ملی بازیکن بسازد
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    آقا به بار تیم ملی رو با مربیگری ایشون بفرستید جلوی ارژانتین.10 تا که خورد دهنش بسته میشه همچین میگه تو گروه چهارم شدیم انگار با 11 تا ستاره اروپایی رفتیم تو زمین و چهارم شدیم.آقا بضاعت ما همینه.بیشتر از اینم اگه از تیم انتظار داشتیم توقع بیجا بود
  • ناشناس ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    غریب پرست نیستیم علمی کار نمی کنیم دیمی کار می کنیم.مثلا در بحث خودروسازی کره ای ها کجا وایستادند ما کجا؟در فوتبال هم قابل قیاس نیستیم؟
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ایمان دروغین خفه اش کنید نگذارید حرف بزند چون هم و طن است معلم فوتبال کم نداریم مگر این پرتغالی دانشمند فیزیک هسته ای است که این قدر حول و لا می کنید یک لحظه فکر کنید بعد خودتان را صاحب اختیار حرف زدن دیگران بدونید چرا حرف نزند ؟
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    شما احتمالا زمانی که ما دروازه آرژانتینو تهدید میکردیم خواب بودی مرد حسابی حداقل 4 تا موقعیت حتمی گل داشتیم.ضد فوتبال کجا بود؟!
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    ما جلوی بوسنی حمله میکردیم!!!!!!!!!!! اصلا تو بازیو دیدی؟
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خیلی جالبه که تو هنوز ایرانیارو نشناختی! اونطوری که فردوسی پور داشت طرفداری کیروشو میکرد غیر از این آمار هم توقعی نمیرفت.
  • مهدی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    این بار و موافقم با مایلی کهن.نمیدونم چرا میگین در حد کروش نیستی که ازش انتقاد کنی.مثلا ادم باید رییس جمهور باشه تا از رییس جمهور کشورش انتقاد کنه یا فقط مجری باشه تا از یه مجری انتقاد کنه؟پس شما هم حق ندارین از مایلی انتقاد کنین.چون اون ایران و سوم اسیا کرد و تیم ایران 98 رو پایه ریزی کرد.اگه یه روز لبنان جلو ما اینجور بازی کنه شما نمیگین ضد فوتبال بازی کرده.چرا به میثاقیان میگین ضد فوتبال ولی کروش را روسرتون میذارین.
  • احسان ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    این اقایان و کسانی که این همه اقای کیروش رو بزرگ کردن واقعا برای این حرف اقای مایلی کهن که گفتند دیگه از 4 تا تیم میخواستیم پنجم بشیم!!! چه جوابی دارن.نه واقعا به دور از منافع و احساسات به این جمله پاسخ بدهید.
  • ناشناس ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام دللال تشریف دارن مربی ایرانی همشون
  • نادر ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    تو قرارداد کیروش نظارت و برنامه ریزی و حضور در تیمهای ملی امید و جوانان و نوجوانان بوده و کیروش اینکارها را انجام نداده و پول بیت المال و گرفته و برده ! یک بگه تکلیف چیه
  • محمدرضا ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    درود بر شرف مایلی کهن. واقعاً فردوسی پور دیشب از مسیرعدالت خارج شده بود. دو باخت و یک تساوی این همه تعریف ندارد.
  • سلمان ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بعضی حرفای مایلی کهن کاملا صحیحه مثل عدم توجه به استعدادهای ایرانی ولی بعضی جاها هم خیلی کج سلیقگی کرده نسل تیم 98 از نظر فردی بهترین تیم تاریخ ورزشی ما بود و تونست با بازی دفاعی و البته ضدحملات سریع که ابزار اون مثل یک مهاجم نوک باقدرت بدنی بالا و قد بلند مثل دایی یک بازیکن سریع مثل مهدویکیا رو داشت ولی در این جام ابزار کروش ضعیفتر از سال 98 یا 78 بود و حتی خیلی کم تجربه تر از تیم سال2006 ولی اتحاد و یکدلی که کروش به تیم داد چیزی مثل یکدلی تیم جام ملتهای 96 بود در مورد دوندگی هم هیچ وقت تیمی با این حجم از دوندگی رو نداشتیم در کنار این مطالب باید به دغدغه های همه ملت در حفظ شان ایران وایرانی احترام بگذاریم و از همین حالا بعضی مربیان جوان و تحصیل کرده رو کنار کروش بگذاریم تا از علم تجربیات او بهره ببرن تا در آینده بتونیم از مربی ایرانی در راس تیم ملی استفاده کنیم
  • رامین ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    علت پافشاری رو مربی خارجی یه چیزه و بس و اون یه مشت دلار ناچیزه ! دوستان یه حساب کتاب کوچیک کنید و ببینید آیا اگر مربی ایرانی مانند آقایان مایلی کهن ذوالفقارنسب ودایی یا فرکی یا...باشه آیا دلالها به دلار میرسن!!!!!!!!!!!!!!!
  • کمال ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    بیست و چند روز سیما یکطرفه هرچه خواست به خورد مردم داد و حالا تحمل یه انتقاد و ندارند. اگر صدا و سیمای عادل البته نه این عادل که گذشتشو داره زیر سوال میبره داشتیم مردم براحتی متوجه خیلی مسائل پشت پرده ورزش کشور میشدن از فساد درون فدراسیون و دوستان اهل دود و آبکی اونا بیرون فدراسیون که همیشه یه جا مدیر میشن و ادعا دارن !!!!!!!!
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خوب خوشت نیاد چرا به بقیه می گی ؟
  • الف ش ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    متاسفانه فردوسی پور تو سنگر محکمی که سالهاست برای خودش نه برای سلامت وارتقای فوتبال دیدگاههای خودش به فوتبال ما دیکته کرده کوبیدن مربیان ایرانی اجنبی پرستی طرح صحبتهای بودار و...... فدراسیون ما هم دنبال منافع ومقاصد خودش نه رشد فوتبال دولت هم به فکر پیاده کردن ایده های لیبرال سرمایه دداری اصلا انگار قراره مثل زمان قبل از انقلاب باشه کی دلش به حال سرمایه ایرانی سوخته همه دست به دست هم دادن تا از این کوروش حمایت کنند اخه یکی نیست بگه تو جام جهانی 78 هم اگه بازی اول ما با اسکاتلند بو نمی باختیم تو 98 هم اگه بازی اول ما با امریکا بود یه شروع حماسی داشتیم اما حالا برای دفاع از این مردک ..... ارزش سرمربی ایرانی همینه که والیبال ما که الان مربی خارجی داره به خاطر مربی های ایرانی که زحمت کشیدند ووالیبال را به جایی رساندند که یکی مثل ولاسکو اون را پسندید وهدایت ان را پذیرفت ما هر جا افتخاری کسب کردیم با سرمایه ایرانی بوده وبس این را به اقای فردوسی پور ودار ودستش بگید فوتبال هم اگه می خواد مثل والیبال موفق باشه باید کار ریشه ای بکند واین کار را باید مربیان ایرانی انجام بدن وبرای این کار هم باید از انها حمایت بشه نه اینکه اونها تحقیر بشوند تا بتوانند از دل لیگ بازیکناان جوان وبا استعدا د را به فوتبال ما معرفی کنند تا دیگه یکی مثل کوروش نره از اون طرف مرزها قوچان و... را بیاره مربی ایرانی باید حمایت بشه نه تحقیر و.......
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اشتب + زدم!
  • سلیمان ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    سلمان جان نفرات تیم 98 را چه کسانی انتخاب و پرورش و در مسابقات بردند.کیروش در این سه سال و نیم و با اون پولهای بیت المال قرار بود بهتر از مربیان وطنی کار کنه! سلمان جان کیروش به تیم بوسنی باخت و تیم 98 به یوگسلاوی سابق باخت که یوگسلاوی سابق شامل بوسنی و کرواسی و صربستان و .. فعلی است و حالا خودت حساب کتاب کن
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    یاد سال 1998 افتادم این آقا استاد اسدی رو آورد تیم ملی و شاهکارش تو بازی ژاپن هم معلوم بود بعد امثال این آقا که اسمشو گذاشته سید میگفتن ویرا چه کرد یه باخت دو تا مساوی حرف نزن بابا سال 98 و مربی گری شما رو یادم هست کاش به جای شما عباس آقا مربی بود
  • ناشناس ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    قطعا وبدون تردید اگر با مربی ایرانی در جام ملت های آسیا شرکت کنیم به جمع8تیم هم نمیریم.مایلی اینو یادت باشه...
  • امیرهادی بابایی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    کارلوس کیروش بهترین سرمربی ایران تا حالا بوده و با حرف امثال مایلی کهن اوضاع فرق نمیکنه
  • سهراب ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    اقای مایلی کهن ، فردوسی پور بعد از بازی با ارژانتین گفت به افتخار این تیم ملی باید کلاه از سر برداریم نه بعد از بازی با بوسنی
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    متاسفم برای آقای مایلی کهن که مغرضانه صحبت می کنه. قبل زا جام جهانی توقعی از تیم نداشنیم ولی خیلی خوب ظاهر شد. آقای مایلی کهن من هم حزب الهی هستم اما درایت و فهم هم خوب چیزیه آبروی حزب الهی ها رو می بری به خدا
  • بی نام ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    افرادی که میگن از ارژانتین 8 تا میخوردیم ما اخرین دفعه که تو جام جهانی بودیم از پرتقال که حقش حداقل سومی بود؛ 2 تاخوردیم ؛بیاید واقع نگرباشیم ایران جلوی نیجریه و بوسنی بد بازی کرد ؛
  • علی 1994 ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حرف حق تلخه. این روش فوتبال بازی کردن زمانش گذشته. بابا به خدا بازی با آرژانتین هم غیرت فوتبالیست ها بود. من نمی دونم چرا فردوسی پور به هیچ کس اجازه ی صحبت کردن نمی ده چرا دیشب کیروش رو به چالش نکشید؟ و آقای فردوسی پور دیشب از آوردن کیروش تنها می خواست بگه بهترین مربی فعلا ایشان است. شک نکنید.
  • علی 1994 ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بابا کیروش فرهنگ ما دسش اومده داره با افکار مردم بازی می کنه. میدونه با مردم چطور حرف بزنه تا خودشو خوب جلوه بده. حالا کاری ندارم رحمتی خیلی برای تیم ملی زحمت کشد چرا باید به سادگی از تیم ملی خط بخوره؟ و دیشب بیاد بگه من عذرخواهی می کنم. و ضمنا الکی قول قهرمانی میده بعد که قهرمان نشدیم میگی فوتبال رو پیش بینی کرد.
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    عجب اول آسیا شدیم تیم اول رفتیم جام جهانی تیم اول رفتیم جام ملت ها
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آرسنال با همین سبک دفاعی قهرمان اروپا شد
  • سبحان ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    توی کشوری که این همه جوان بیکار دارد ، ظلم است که به یک مربی . کمک هایش سالی 4 ملیون دلار بدهند!!!!!!!!!!! تازه اگه هدف فقط رفت به جام جهانی و باختن است که برانکو هم این کار را بهتر انجام میداد چه نیازی به مربی 4 ملیون دلاری؟؟؟/
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    تو به تحقیر احتیاج داری چون که عزت نفس را نمی شناسی و طبعا نداری - به کس گفتند از آب کثیف جوی خیابان نخور گفت چه می شود من می خورم عاقلی به او گفت می گویند عقلت کم است و فهم نداری گفت عقل و فهم چیه ؟ عاقلب به او گفت بخور حالا دوست عزیز رضای شما خودت احتیاج نداری نگو ما از من به خود باوری مایلی کهن احتیاج دارم چیزی که کیمیاست
  • سپهر ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    در برنامه فردوسی پور بطور یکجانبه وغیرمنسفانه از کی روش دفاع وضعف ایران در بازی با نیجریه وبوسنی نادیده شد. همچنین ترکیب3 موافق ویک مخالف ناعادلانه بود.
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فوتبال مدرن آن هم در برزیل و آرژانتین و شیلی و... جمع کنید عامو لقد زدن به چندصدگرم باد دیگه مدرن و غیر مدرن ندارد که
  • ملا ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    لیگ ایران ضعیفترین لیگ در بین کشورهای صاحب فوتبال آسیاست.مثلا جی لیگ وکی لیگ ولیگ سعودی ولیگ استرالیا وحتی لیگ چین وامارات از لیگ ایران جلوتر هستند باشگاه های خصوصی دارند زمین چمن اختصاصی دارند از مربیان سطح اول اروپا استفاده می کنند.ولی در لیگ ایران تیم خصوصی نداریم،هیچ تیمی ورزشگاه وچمن اختصاصی مناسب ندارد،مربیان سطح اول در لیگ ایران فعالیت نمی کندو...بنابراین در آسیا حرفی برا گفتن نداریم چه برسه جام جهانی که جایگاه بزرگان فوتبال است
  • ناشناس ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    جناب اسماعیل کارنامه ی مربیان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص است.شما چرا دفاع متعصبانه می کنید باور کنید مربیان ایرانی از فوتبال چیزی به جزاوت دستی نمی فهمند
  • امیر ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    سلام.درست میگویید تنها ایراد ما اینه که کشف استعداد نداریم اگر داشتیم الان قویترین تیم بودیم توی ایران یه بازیکنایی داریم که حتی از مسی هم بهتر هستن اما حیف پول ندارن... ما بازی با بوسنی رو گند زدیم در حالی که هرکسی بود تو بازی ارزانتین اونجور دفاع میکرد قطعا موفق میشد.تیمی که درهمه ی بازی ها نود دقیقه فقط دفاع کنه چه انتظاری توی اسیا داریم. ما کی روش رو اوردیم به دفاعمون چسب بزنه درحالی که یه مهاجم نداریم...واقعا که ما به پای اروپاییا نمیرسیم چون سطح فوتبالمون واقعا پایینه اگر گواردیولا رو هم بیاریم تیم همین تیمه تااا زمانی که دسته بازیکنای خوب رو بگیریم.کی روش یک کار خوب کرد این بود که بازیکنا رو از نقاط کشور اورد و شاید این دلیل بود که تو جام جهانی از هر تیم زیاد گل نخوردیم.
  • رضا ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    هر کسی که سنی داشته باشه میفهمه سخنان ایشون از روی غرض ورزی و عناد شخصی است، در باره مربیان ایرانی بهتره از مربیان حرفه ای دنیا نظر بگیریم نمونش هم مصاحبه بسیار جالب لوکا رادمن مربی بدنسازی که با کرواسی در 98 فرانسه سوم شد رو بخونید که گفته ((((در ایران بازیکنان طاقت تمرینات سخت را ندارند، مربیان خوب آموزش ندیده‌اند و مدیران هم ناکاربلد هستند)))) اینم لینک کامل مصاحبش http://www.mashreghnews.ir/fa/news/323407 پس بهتره جوگیرانه داغ نکنید حاج آقا که فقط مربیای ایرانی خودشون خودشونو قبول دارن و برا هم نوشابه باز میکنن
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    الجزایر یک تیم عربیه برو نگاکن چکار کرده
  • بهرام ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    تو برنامه دیشب فردوسی پور آمار دادن گیروش چهل بازی کرده و بیستای اونا رو برده و از شش سال قبل ما نتونسته بودیم تیمهای درجه یک آسیا رو ببریم و با کیروش بردیم!بنظرم خود عادل بیشتر از هر کس دیگه میدونست داره چه آمار مزخرفی رو میده!آماری که کیروش فقط با تیمهای درجه دو و سه و چهار آسیا و در پیت دنیا بازی کردیم ما با کیروش کی عربستان و ژاپن و استرالیا رو بردیم !!!تو کل دوره حضور کیروش برحسب اجبار در مسابقات رسمی دو بار کره جنوبی رو با دعای خیر مردم بردیم که تو هربازی میبایست پنج گل میخوردیم !خداوکیلی بازیها رو بدون جو و احساسی نگاه کنید بعد میخواید با کیروش قهرمان آسیا بشیم و باز ...
  • علی روشن ضمیر ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    تیم ملی بسیار زشت کند و خسته کننده ننگ آور بازی کرد و آخر سر در یک گروه چهار تیمی چهارم شد و به بازیکنان جایزه هم دادند!!خیلی جالبه
  • علی دادا ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    چه اصراری داری بگی مایلی حزب الهیه؟ وقتی خودش میگه اهل مرگ بر آمریکا گقتن نیستم طرفدارم داریوشم و....
  • یاسر ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    توازبک به لطف داور که گل مسلم اونا رو نگرفت بردیم توقطر اگر داور پنالتی مسعود شجاعی رو بازیکن قطری رو میگرفت ما به بازیهای دیگه نمیرسیدیم . افتخار کیروش بردن تیم فلسطین و نپال و ماداگاسکارو ...
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اولا مگه دروغه که منفی دادین این آقا با کی تو این فوتبال مشکل نداره ؟! دوما چه جور میخواد یه تیم ملی که اکثرشون از دماغ فیل افتادن رو جمع کنه؟
  • محمد ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ایشون کلا فقط بلد هستند انتقاد کنند . کار دیگه ای ازشون برنمیاد . بالاخره باید یه جوری خودش رو به اخبار برگردونه.
  • معترض ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مربی ایرانی اگه مربی بود که مربی رئال میشد و یا دستیار فرگوسن میشد یا و یاهای دیگر.. آقای مایلی کهن شما به غیر از حاشیه سازی و جنگ و دعوا راه انداختن کار دیگه ای بلد هستید؟؟ شد یک بار محض رضای خدا یک نفر رو به خاطر موفقیت هاش تحسین کنید؟؟ اون از ماجرای شما با علی دایی و این هم از کیروش.. با آدم های موفق مشکل دارید گویا..
  • سورنا ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ارژانتین بد بازی کرد،همین مسی ودوستانش یه گل به بسنی زدن،بایه اختلاف سوئد ونیجریه روبردن پس شاهکار زیادی نکردیم ولی خداییش توی زدحمله ها خطرناک بودیم.
  • ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خداییش هر چی باشه کی روش از اینها خیلی با ادب تر و اخلاق مدار تره منم که اجنبی پرستم!
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ایرانی غریبه پرست است و شعارش مرغ همسایه غاز است.
  • امیر ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    توان تیم ما درجام جهانی همین بود. بهترین مربی دنیا هم که سرمربی تیم ما بود.بهترازاین نتیجه نمیگرفتیم. تازه شایدازاین بدترم میشد. پس الکی به کروش انتقادنکنیم
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    از حرف حق میترسی
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ناشناس 20:25 کاملا منطقی بود
  • سهراب ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    واقعا فوتبال عينى اين بازهاى كه ايران انجام داد اكه يعنى اين من ديكه فوتبال نكاه نميكنم واقعان ايران جام جهانى را خراب كرد با اين فوتبال بازى كردنش اخه كيروش جمار واسه فوتباله ما كرده
  • افشین تهران ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بیگانه پرستی مثل اینکه مد شده!!!!
  • افشین تهران ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نتیجه مهمه که ما چهارم شدیم در چهار تیم با یک امتیاز.مغ همسایه غازه!!!!
  • افشین تهران ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مشتری داره مفت زبونش!!!!نتیجه رو بچسب که از همه دوره ها بدتره.
  • افشین تهران ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    هر کسی حرف حساب بزنه داداش مشکل دار میشه میگی نه امتحان کن.
  • افشین تهران ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    کی روش تیم ایران رو نشناخته بلکه جیب ایران رو شناخته و روش دست کردن تو این جیب رو خوب شناخته.
  • افشین تهران ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بابا تو میفهمی تو فوتبالی هستی تو ورزشکاری تو باسوادی تو مربی هستی اصلا تو خوبی!!!!اما حرفت مثل دلالای بازار اون بی کلاساشونه.
  • افشین تهران ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    همین امکاناتی رو که به این اقا دادن به دایی هم دادن؟
  • افشین تهران ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نه عزیزم چون پاک بود .
  • افشین تهران ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ما نه من.
  • افشین تهران ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    منطق را با منطق جواب بده نه مثل پیره زنهای بیکار سر کوچه.
  • ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای س ی د م ه د ی شما بیماری کیش شخصیت دارید به روانشناس مراجعه کنید
  • افشین تهران ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    موضوع را شخصی نکنید قرار نیست که مایلی کهن مربی بشه.کار کی روش زدن جیب ملت ایران بود.
  • افشین تهران ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    تو هم برو اشت رو بهم بزن بی ادب .اندازه تو هم جسارت به مایلی کهن نیست.
  • افشین تهران ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    واقعا همین بس که طرفداران کی روش ادمهای بی ادبی مثل تو هستند.
  • افشین تهران ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حتما خیر بعضیها میرسه.
  • افشین تهران ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نه فقط تو میفهمی.
  • افشین تهران ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    الان حتما بخاطر غیرت کی روش بود!!!!
  • افشین تهران ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    گریه رو پورسانت بگیرا میکنن.گریه انواع داره داداش.
  • افشین تهران ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    شما یادته به لبنان باختیم که در تاریخ اتفاق نیافتاده.یادته از ازبکستان شانسی و با لطف داور بردیم.
  • افشین تهران ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خلایق هرچه لایق.شما هم خوب حرف میزنی .فردوسی پور هم خوب حرف میزنه.
  • افشین تهران ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    پس با این بضاعت بقول شما نظر کیروش داریم یا پرتقال که پول مفت بدیم؟
  • افشین تهران ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فعلا که دلالها برای مربییه خارجی سینه چاک میدن انهم در رسانه ملی!!!!
  • افشین تهران ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اینی که گفتی در سایه 1امتیاز بود!!!!
  • افشین تهران ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فوتبال چه ربطی به حزب الله داره؟توکه خودت اصل ابرو بری.
  • افشین تهران ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    منظور از موفق همین یک امتیاز هست.مربی رئال بودن برای ما چه ارمغانی بهمراه داشته.با پول ایران تبلیغ میکنن ؟
  • ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حیف شد میخواستم منفی بدهم مثبت دادم !
  • بهزاد ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    دو نکته جدی و بسیار مهم اینکه یک : چطور یک نفر عوام میتواند مربی شود ؟ کلاسها و امتحانات اخذ دوره مربیگری چقدر سطح پایین و مبتذل است که عوام هم میتوانند این دوره را طی مدرک مربی گری بگیرند . و دو ما واقعا در گونه حیوانات آیا " موش ایرانی " هم داریم یا این هم از قدرت وهم و خیال و نه قدرت علمی ایشان خلق شده ؟
  • مهدی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ای کاش هزینه را فدراسیون اعلام میکرد تا مردم بدانند چند صد میلیار تومان ن ن ن خرج این تیم از آخر اول شده شده است حیف نون از والیبالیستها درس میگرفتند
  • حسین ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اون روزی که به عربستان تو تهران باختیم یادتون بیاد دوستان
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حرف هاش در مورد فردوسی پور درست..بلایی که فردوسی پور در 2006 بر سر تیم ملی آورد واقعا نابخشودنی..ائنهمه چنجال بر سر علی دایی و..
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اون زمان كه مايلي كهن مربي تيم ملي فوتبال ايران بود و سبك فوتبال آسيا رو عوض كرد بعضی ها داشت پينگ پنگ بازي ميكرد.!!! بعضی ها بايد بياد دست بوسي مايلي كبير رو بكنه. كل افتخار دوران مربيگري چيه؟ يك مقام چهارمي و يك مقام پنجمي با پرسپوليس با 50 ميليارد هزينه. برو يه نگاه به افتخارات مايلي بنداز بعد بيا از.. صحبت كن.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    جماب ناشناس همه ميدونن دايي مافياست و با لابي گري و مافيا بازي و داور خريدن و ... خودشو ميكشه تا نتيجه بگيره ولي باز هم نميتونه.مايلي كهن چرا با جلالي مشكل نداره؟ چون جلالي مربي پاكيه. چون جلاللي كارت به كارت نميكنه. دايي دايي رئيس مافيايي
  • سارا ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای مایلی کهن یه سوال میتونم بپرسم؟ شما با چه کسی مشکل ندارین؟!!!!! آخه تو که دم از مربی ایرانی میزنی بخدا با همونا هم مشکل داری آقا. تازه تو با این حرفات به مردم ایران توهین کردی که میگی حق ندارن در مورد انتخاب سرمربی تیم ملیشون نظر بدن.......
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فردوسي پور بزرگترين مافياي فوتبال ايرانه. از وقتي اين برنامه نود اومده فوتبال ايران نابود شده. شما هنوز متوجه نشديد فردوسي پور مافياس؟ هميشه هر چي ميخواد به جامغه بخورونه ميگه مردم اينجوري ميخوان مردم اونجوري ميخوان آخه مگه تو وكيل مردمي كه حرف مردمو ميدوني؟ تو از كجا ميدوني مردم اينجوري ميخوان؟ ما مردميم و هيچ وقت اونجوري نخواستيم.
  • محی الدین ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    سخن حق را از هر کس بشنوید باید پذیرفت
  • میثم ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    یه بخش از حرفاش درسته. اما قبول کنیم تیم ملی متحول شد.کی روش بمونه بهتره.
  • محمد ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آخه چرا چرت و پرت میگین اگه می خواستیم هجومی بازی کنیم هر بازی 10تا گل می خوردیم مث بازی با بوسنی
  • هادی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مشکل از لیگ ماست که خروجی نداره یعنی بازیکنی که بتونه جای نکونام که 12 ساله فیکس تیم ملی هست بازی بکنه به نظر من باید شازمان لیگ تیم های لیگ برتری رو مجبور بکنه که تو هر بازی تو ترکیب 18 نفرشون 3 تا بازیکن زیر 23 داشته باشه یا یه همچین قانون هایی تا باشگه های ما اینقدر دنبال امثال کریمی ندون ایشان هی از این باشگاه به ان باشگاه نروند وجای جوانان را بگیرند(البته خود ایشان که تقصیری ندارد و در توانایی هایش شکی نیست)
  • مهدی 90085 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فکر کنم سن شما پایین است واطلاعات شما دقیق نیست با این که به بعضی جاها نقد دارم ولی مایلی در دوران خودش مربی بسیار خوبی بود
  • ذوالفقاری ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    شک نکنید نصف قرارداد کیروش ب فردوسی پور خواهد رسید....من یه سوال دارم؟چرا فردوسی پور از برانکو حمایت نکرد؟2006 ما همین نتیجه رو گرفتیم هجومی هم بودیم گروهمونم سخت تر بود.....
  • محمد ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    لدفن دیگه شما طرفدارای حاجی مایلی حرفی از ادب نزنید که نافرم خنده داره=))
  • باب ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    پول اين همه جوون مجرد بيكارو ندين به اين خارجي هاي به قول خودتون كافر بخورن بسته براي جونا زندگي كار مسكن لازمه نه تيم فوتبال لطفا برسون به گوس مسئولين
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    عربها كه به تيم ايران به عنوان حريف تمريني نگاه مي كنن!!!!
  • فوتبال دوست ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقا شما که هر سال صدها میلیون پول بیت المال را می گیری و تیم ها را میبری دسته پایین تر و همیشه برای فوتبال حاشیه ساز هستی لطفا هیس..............
  • مسعود ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    كار به مايلي كهن و اين و آن نداريم اما وجدان خودمان را قاضي كنيم. واقعا" اينكه در يك گروه 4 تيمه ,تيم ما چهارم بشه و در بين 32 تيم حاضر در جام جهاني رده 28 را به خود اختصاص دهيم ,شايسته و سزاواتر تقدير و تعريف و تمجيده؟!! آيا بازي با آرژاننتين كه همه 11 بازيكن ما درجلوي درواز صف كشيده بودند و فقط مواظب بودند توپ داخل دروازه نرود به طوري كه اگر با دست هم مي خواستي توپ را وارد دروازه كني ,كاري سخت و ناشدني بود!اينهمه سزاوار تحسين و به به و چه چه بود؟ آيا كسب اين مقام ارزشمند !!! مي تواند توجيهي باشد براي انعقادمجدد قراردادي نجومي با كيروش و ريختن ميلياردها پول بي زبون مملكتي كه سرتا پايش پر از مشكل است به پاي ايشان؟
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    عزیز فکر میکنی مثلا به ایشون ندن میان با پولش بیکاری جوونا رو حل میکنن نخیر میره تو جیب امثال خاوری اونور آب حال کنه و به ریش امثال تو بخنده
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بفرما بنشین بتمرگ هم معنی هستند تفاوت در ادب و نزاکت آدم هاست.
  • ناشناس ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    جناب افشین این نتایج ابتدای کار کیروش بود قطعا الان ودر صورت استفاده از کیروش می تونیم لبنان وازبکستان با اختلاف زیاد شکست بدیم در ضمن یادت باشه ما درنهایت بالاتر از این تیم ها قرار گرفتیم
  • اردبیل ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    ناشناس 09:15 دایی بهترین بازیکن ایران و رکورد دار ترین بازیکن ایران در تعداد گل های ملی است برو هر وقت علی دایی رو شناختی حرف بزن علی دایی کجا و مایلی کهن کجا
  • رضا حیدری ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    این است افتخار پارس
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    حالا این همه خرج فوتبال میکنند که چی بشه چه دردی از مملکت دوامیشه به جای فوتبال فکر جوانان بیکاری وتورم باشیم
  • موسی طیبی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    با سلام کاشک حاج اقا مایلی در نقد آقای کی روش کمی هم جانب انصاف را رعایت میکرد خدایش بازی جلوی آرژانتین بد بود؟البته بهتر بود در بازی با تیم بوسنی بچه ها تخلیه شده بازی نمیکردند
  • امیر ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای افشین توام از امثال مایلی کهن هستی مفت گرونی کشور عزیزم با امثال شما همیشه باید ضعیف دیده بشه و تو سری خور اما عزیزمون دکتر روحانی اومده و جمعتون میکنه
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    کسی ک میگه فقط نتیجه رو ببین شعور فوتبالی نداره حق اظهار نظرم نداره
  • کهکشانی ها ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    پول مفت چیه عزیز من؟؟؟ پول مفت دستمزد دو میلیاردی آقایون در استقلال و پرسپولیسه که حتی از قهرمانی تو لیگ ایران و یه دربی دیدنی هم عاجزن...کیروش از تیمی که عملا وجود خارجی نداشت تیم ساخت...بازیکنا پشت هم بودن...تلاش کردن...یکی مث قوچان نژادو آورد ایران که نعمته واسه ما...ستاره های الکی پول خوری مث رحمتی و کریمی رو نشوند سرجاشون...
  • کهکشانی ها ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    شما انتظار داشتی با یه تیم بی بازیکن جلو تیم هایی که همه بازیکن هاشون تو اروپا هستن اول بشیم؟؟؟ آخه از رویا بیاین بیرون...فوتبال ما چی داره که این همه ازش انتظار دارین...
  • کهکشانی ها ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    به حق این ماه رمضون خدا خیرت بده که بلاخره یکی فهمید این موضوع رو...
  • کهکشانی ها ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    دیگه رفاقت دلال ها با مربی های وطنی رو با یه نگاه به لیگ میشه فهمید... یه چیزی میگیاااا!!!
  • کهکشانی ها ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    یعنی کوبوندن ولاسکو تو سر مربی ایرانی رو کجای دلم بذارم؟؟؟ بابا شما رسما نژادپرستی...بیا بروووو...
  • ahi ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مایلی دوست دارم فقط به خاطر اوردن استاد اسدی هههههههههههههه
  • کهکشانی ها ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اخه تفاوتش به اینه که از نظر بازیکن داشتن تیم امسال ضعیف ترین تیم تاریخ ایران بود...و در مقابل تیم برانکو که اون همه ستاره داشت یه امتیاز گرفتن نتیجه عالی نگیم...قابل قبولیه...
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    جناب آقاي مايلي كهن در همون برنامه مناظره كه ميفرمائيد 74 شركت كنندگان در مسابقه پيامكي از عملكرد تيم ملي اعلام رضايت كردند . چرا شما سعي داري بر خلاف نظر مردم رفتار كني؟ من اگر جاي جنابعالي بودم به سكوتم ادامه ميدادم اينطوري خيلي بهتره هم براي شما و هم براي مردم
  • سر سنگين ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    واي سرم رفت خدا جر و بحث نكنيد واي خدا ولم كنيد
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    من نمیدانم کی چکار کرده نه فوتبال ونه فوتبالیستها هم اصلا برام مهم نیستندبه عنوان یک ایرانی معتقدم هرپولی که بیشتر از دیگر رشته ها خرج فوتبال وفوتبالیستها بشه حیفه....از نظر من لیاقت این همه هزینه را ندارند
  • امین ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    گربه وقتی دستش به گوشت نرس میگه تلخ
  • محمد ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    آقا جواد با همون مهره هایی که رفتیم جام جهانی
  • احسان ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    همه این نظرات یا چپی بود یاراستی اما یکی به میانه ننوشته 0 نه کیروش آنقدر بد بود که آقای مایلی کهن میگن نه آنقدر خوب که فردوسی پور القا میکنند . تقوای الهی را باید همه جا رعایت کرد و از هیچ کس هم نباید بت ساخت . بهتر است فوتبالیستهای ما برای دین و ملت و خاکشون بازی کنن . مگر فوتبالیها چه فرقی با کشتیگرا تکواندوکارا و ... یا والیبالیستهای ما دارند . چرا فوتبال ما سراسر از حاشیه های غیر ورزشی شده . چرا کل ورزش ما به پیشرفت و اقتدار رسیده جز فوتبال . من دلیل اول و آخرش را به شما میگم : چون تقوا و اخلاق ورزشی از فوتبال ما رخت بسته . و تقوا چیزی نیست که بهترین مربی خارجی یا بهترین مربی داخلی بخواد به فوتبالیستهای ما یاد بده . نمونه بارز تقوا و اخلاق را میشود در ورزش سنتی و زورخانه ای ما به وضوح دید . ببینید ما از این فوتبال چه دریافتی میتونیم داشته باشیم فوتبال چه چیز مثبتی را میخواد به جامعه و جوانان ما یاد بده آیا ورزش و مزایای جسمانی آن را میخواد به ما یاد بده که نمیده چون هم بازیکنهای و هم مربیان فوتبال کاملا آلوده به مادیات شدن و فوتبال بیشتر از اینکه ورزش باشه یک تجارت است . آیا ما از فوتبال میخواهیم ارزشهای دینی و اخلاقی را به جوانانمان القا کنیم که از این هدف مهم نیز فاصله بسیار داریم نمونه آن هم میتوان به نقل قولهای مربیان و بازیکنان تخریب ها تحقیرهای رسانه ای و رفتارهای شنیع بعضی بازیکنان در زمین سبز و غیره ... اشاره کنیم که این رفتارها و بسیاری از موارد دیگر فوتبال را به یک ورزش ضد ارزش تبدیل کرده است . حرف آخر : تا ما ایرانها ننونیم به این فوتبال وارداتی یک فرهنگ ایرانی اسلامی اضافه کنیم موفق نیستیم در غیر این صورت حتی با خرج کردن ملیاردها دلار از بیت المال هم نمیتوانیم به هدف برسیم . قابل توجه همه فوتبال دوستان مربیان گزارشگران خبرنگاران و... و شخص آقای مایلی کهن که خیلی دوستشون دارم ولی ایشون هم ممکنه به یک سری اصلاحات در گفتارشون جهت رسیدن به نتیجه بهتر احتیاج داشته باشند .
  • ساناز ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خاك بر سر از خود باخته!
  • سیاوش ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    درود بر استاد سقوط تیم های لیگ برتر ایران
  • ناشناس ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    فوتبالو جمع کنید بره
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    این که تیم ضعیف بود باعث تبرئه سرمربی نمیشه. کی روش میتونست تیم بهتری جمع کنه، مگه مربیای قبلی استعداد یابی نمی کردن؟ یعنی دایی و مهدوی کیا و باقری و خداداد رو از تو اروپا پیدا کرده بودن؟ تازه خیلی هاشون تو استقلال پرسپولیس هم نبودن، اول اومدن تیم ملی بعد باشگاههای سرخابی خریدنشون
  • سجاد عبدلی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خو حالا مگه چی شده مگه سرمربی چه گناهی کرده خب بچه ها بازی با آرژانتین گل کردن اما تو بازی نیجریه واقعا ضعیف بازی کردن اگه مثل بازی با آرژانتین با اون دوتا تیم دیگه بازی کرده بودیم به مرحله بعدی صعود میکردینم
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مایلی کهن نگفت بدین دست من. گفت بدین دست یه مربی ایرانی خوب که حداقل پول مملکت هدر نره. وگرنه چهارم شدن بین 4 تیم از عباس آقا هم بر میاد.
  • شناس ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    پراید اصلا ماشین خوبی نیست ولی خداییش کولرش خوب گرم می کنه
  • محسن ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بايد حرف هات رو با آب طلا نوشت توي فدراسيون آويزون كرد.اين پول هاي يامفتي كه داره توي فوتبال خرج ميشه رو بايد جلوش رو گرفت.اون دوستايي هم كه ميگن كي روش بمونه بدونن با موندنش يارانتون رو ميدن بهش ميبره و توي جام ملت هاي آسيا انشاله توي گروه خودمون با سربلندي و مثل يوزپلنگ چهارم خواهيم شد اين آقاي كي روش هم ككش نميگزه بر مي داره 15 16 ميليارد ميبره و ميره و به ريش ما ميخنده. تو رو خدا صد ميليون به من بديد سر مربي تيم ملي ميشم و همين رتبه شايدم سوم تو گروه خودم رو براتون كسب مي كنم قول ميدم
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    شوخی کردم حرف بزن بابا
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    احسن به آقا افشین
  • معترض ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    منتها این سخن نا حقه!!
  • ناصرررررررررررررررررررررر ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اقا افشین تهران داداش شما با اقای مایلی کهن احیانا نسبتی داری از اینقدر از ایشون طرفدرای میکتید اخه ماشالا میبینم به همه جواب کوبنده دادید یا اصلا شما خود جناب مایلی کهن نیستید
  • طبری ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    نه داداش...این خود مایلی کهنه که با اسم افشین داره کامنت می ذاره...
  • مجید ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بابا یکی نیست بگه نسل طلایی فوتبال ایران برمیگرده به 1998 که اون بچه هایی که حماسه ملبورن رو آفریدند نتیجه زحمات مربیان وطنی بود.نه مثل آقای مثلا بنز که همش دورگه اورد و جوان ایرانی مثل سردار آزمون که آرسنال و بارسلونا خواهانش هستند رو به تیم دعوت نکرد. درود بر مایلی کهن ها مجید از ارومیه
  • جمال ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    تا فساد و فسادگر تو فوتبال ما هست و برخوردی نمیشه !این مسائل عادیه و عادی تر هم میشه !فساد تا کجا باید بره تا برخورد صورت بگیره !!
  • ایمان ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خوشحالم که اکثر مخالفینی که دارن نظر میدن با طرز صحبت کردنشون نشون میدن بیشتر اهل سیاستن تا فوتبال. ضمنا ناشناس ۲۳.۱۵ امثال شما همونایی هستن که گفتن ایران به جام جهانی نمیره وقتی رفت گفتید سوراخ سوراخ میشه حالا که سوراخ نشده میگین چرا صعود نکرد!!!!! یکم خجالتم خوب چیزیه
  • ایمان ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    مشرق از دیروز دارم جوابیه دوستان رو میدم در کمال احترام چرا منتشر نمیکنید؟
  • aras ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    همین فولاد تو خاک خودمون نتونست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنه چه برسه به قهرمانی تو اون جام
  • بی نام ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    خر ما از کرگی دم نداشت.
  • افشین تهران ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    نه عزیزم اگه به ساعت ارسال کامنتها نگاه کنی میبینی که این موقع اقای مایلی خواب هستندو من جواب هرکسی رو که دادم مثل خودش بود و غرض کوبنده بودن نیست که من مال این حرفها نیستم اما اینجا دفاع از مایلی کهن نبود بلکه انتقاد از کسانی هست که از یک عملکرد پایین و پر هزینه دفاعی تمام قد راه میندازند و از رسانه ملی هم استفاده ابزاری میکنن در جهت ..............که کاملا مشهود است.متاسفانه کامنت اصلی من رو مشرق تایید نکرده چرا که من در ان کاملتر به موضوع پرداختم و از انچه در پشت پرده ممکن هست بگذرد نوشتم ولی متاسفانه کیروش در مشرق هم .....داره.
  • افشین تهران ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    مشرق داری گندش رو در میاری.سانسور کردن در شان رسانه ای مثل شما نبود که از این به بعد هست.
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    اون نسل طلایی بدشانسیش این بود که مربی بزرگی چون کی روش یا امثالهم رو بالی سرشون نداشتن فکر میکنی الان دیگه حتی یه بازیکن مثل اون نسل تو این فوتبال وجود داره که مربی خارجی یا ایرانی بخواد ازشون استفاده کنه؟!
  • معترض ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    افشین هرجا کامنت گذاشتی جوابتو دادم این مشرق تأیید نکرده، اشتباه نکن مشرق طرف مایلی کهن تشریف داره!!
  • Reza 45 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    آخه درویش جون مسابقه پیامکی بین مربیای خارجی بود خوب معلومه بین خارجی ها رای اول میاره در ضمن 88درصد بود نه 75 من اگر داور بودم به درویش کارت قرمز میدادم
  • هادی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    واقعاً که اهل حق گفتنی ، مربی عزیز وطنی
  • aerfan ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    با سلام آقای مایلی کهن تیم 98 شما رو استانکو ساخت ترکیب تیم 98 ترکیب پرسپولیس استانکو بود شما جزء حرف زدن کاری کردین خدایش چ تیمی رو از لیگ 1 ب لیگ برتر اوردی با کدوم تیم ب لیگ قهرمانان رفتی .... از نظر فنی واخلاقی شما صفر هستی واما مجید جلالی و دوستان کدوم بازیکن رو ب فوتبال معرفی کردن کدوم تیمو اوردن بالا خجالت بکشید و از خدا بترسید آقای مایلی کهن و جلالی و قلعه نوعی ................ شما تا بحال از gps در تمریناتتون استفاده کردین
  • mehdi ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    آقا جون راست می گه چکار کردیم تو برزیل با نیجریه فقط دفاع کردیم با آرژانتین دفاع کردیم از بوسنی هم 3 تا خوردیم اصلا صعود ما به جام جهانی با اینهمه دو رگه و فلان باز هم شانسی بود تازه امسال آرژانتین تیم آماده ای نیست واقعا که موش بودیم نه شیر
  • صبا ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    نفرات فدراسیون فوتبال باید عوض بشن افرادی که در فدراسیون هستند باید عوض بشن فسادگرا باید از فدراسیون اخراج و تحویل مراجع قضایی بشن
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    آخه بحث اينجاس كه اي كاش با اين شيوه بتونيم قهرمان شيم بدبختي با اين شيوه ي كي روشي فقط بلديم به لبنان و ازبك و بوسني و گينه براي اولين بار در تاريخ ببازيم.!!!!!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    الان كه احساس خطر ميكنه و ميبينه داره بي تيم ميمونه بدجور داره به دست و پازدن ميفته. الان بايدم اين حرفا رو قبول كنه وقتي قرارداد كه امضا شد تمام حرفاشو زير پا ميذاره.مگه قرار نبود مربي پروازي نباشه؟؟ الان ايشون تو اين 34 سال مربي غير پروازي بود؟؟
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    مگه واليبالمون چند سال سابقه حضور تو ليگ جهاني رو داره؟ مگه تجريبه وزارت ورزشمون به يك دهه رسيده كه واليبالمون انقدر تو دومين حضورش تو ليگ جهاني رفته تو جمع 6 تيم برتر دنيا؟؟؟؟ مزخرف نگو. ما 36 سال از اولين حضورمون تو جام جهاني ميگذره يعني 36 ساله سابقه حضور در جام جهاني رو داريم. همين جام 98 رو در نظر بگير چرا نبايد اون پيشرفت ادامه پيدا ميكرد؟ مگه 2006 همين عملكرد رو نداشتيم البته اونجا از مكزيك مدعي 3-1 باختيم اينجا از بوسني كه اولين حضورشو داشت. چرا آقايون همون موقع انقدر از برانكو مثل كي روش حمايت نكردن؟ مسلما برانكو باجي به اينا نميداد. كي روش از اولين روز شروع كرد به روزنامه نگار و خبرنگار استخدام كردن.واقعا مسخره ترين بازي هايي بود كه تو تاريخ جام جهاني يك تيم انجام داده.
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    نيمه دوم هم كاري نكرديم 2 تا دونه سانتر به شيوه علي اصغري انجام داديم كه مهاجمامون زدن بيرون اگه همين 2 تا سانتر در زمان مربي ايراني انجام شده بود همه ميگفتن شيوه علي اصغري بوده.
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    جناب كهكشاني اون دستمزدي كه مربيان ليگ ميگيرن خيلي براش بيشتر از اين آقا اجنبيه زحمت ميكشن حرص ميخورن.
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    تيم بي بازيكن؟؟؟؟؟؟؟ يه ليگ جلوي چشم اين آقاي كيروش بود تا از توش بازيكن انتخاب كنه. مگه رپا جهانبخش از همين ليگ نرفت هلند و نشد جزو 5 بازيكن خارجي برتر هلند؟؟ چرا قبل از اينكه هلندي ها كشفش كنن آقا پرتغاليه نديده بودش؟ نگو بدون بازيكن بگو بدون مربي. انصافا توي اين 4 سال كه ميشه 1460 روز اين اقا اجنبيه چند تا بازي ليگ رو ديده؟ از اين 1460 روز چند روزش رو ايران بوده؟ شك نكن كمتر از 200 روز ايران بوده.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    سلمان جان از فوتبال چيزي سرت نميشه مزخرف نگو. علي دايي تو 98 چي كار كرد كه داري اونو مثال ميزني؟ ما سال 98 دفاعي بازي كرديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازيكناي 98 كدومشون مثل بازيكناي الان تو ليگ هاي خارجي بازي ميكردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در مورد دوندگي هم بهتره بدوني دوندگي اين تيم از تيم98 بالاتر بوده عزيز دل برادر. پس وقت عزيزان رو نگير برو به درس و مشقت برس.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    دايي ديگه كيه؟ دايي اصلا در حد تيم ملي نيست. هيچ وقت دايي رو براي تيم ملي مثال نزنيد كسي رو مثال بزنيد كه يه رزومه داشته باشه نه چهارمي و پنجمي با پرسپوليس و 3 مقام دهمي با راه آهن و باخت به عربستان در آزادي بعد از 35 سال. حرفات درسته ولي دايي كيه داري مثال ميزنيش. دايي بتونه يه تيم رو تو ليگ برتر بدون كارت به كارت مدعي قهرماني كنه كلي هنر كرده فقط مدعي قهرماني . قهرماني پيش كش.
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    پس بدونيد اين فردوسيپور چه آدمي بوده و قدر ژنرال رو بدونيد كه خيلي وقت پيش دست اين آقا رو رو كرد و گفت فردوسيپور فقط داره فوتبال ايران رو نابود ميكنه.
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    بهترين منتها از لحاظ ادعا و دستمزد گرفتن و مرخصي هاي پي در پي
  • sina ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملی همین کی روش هست چون یک مربی درسطح کلاس جهانی است و به صورت کاملا حرفه ای کار می کنه ضمنا برعکس مربیان ایرانی اصلا وارد حاشیه های بی مورد نمی شه lمتاسفانه ما ایرانی ها فقط بلدیم شعار بدیم وبس
  • بی نام ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    مایلی کلا انسان غیر منطقی و بی دانش و علی اصغری است
  • رز ابی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اگر ایران در جام جهانی امتیازش از یک بالاتر میرفت چه کار میکردین دوستان عزیز ،نتیجه مثل سالهای قبل بود. فوتبال ایران راه زیادی داره تا به نتیجه خوب برسه.
  • امیر حسین ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    این اقای مایلی کهن بخدا راست میگه هر ادم سا ده ای هم میفهمه که کی روش شومنه و فهمیده چطوری میشه پولهای بزرگی رااز ایرانیها بچا پد اقای کفا شیان وارد بازی این ادم دغل باز نشو وپول بیت المال را حدر نده اگر تو این دنیا کسانی به شما بد بگن عوضش تو اخرت سرباندی اسیر جو سازیهای کی روش ودارو دستش نشو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس