کد خبر 325868
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

رئيس سازمان وظيفه عمومي گفت: برداشت هاي متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرايند اعطاء به کساني که حائز رتبه اول شدند، طولاني شود اما با تدبير و دستور رييس ستاد کل نيروهاي مسلح و پيگيري سازمان وظيفه عمومي ناجا، اين ابهام برطرف شد.

به گزارش مشرق، سردار سيد حميد صدرالسادات گفت: همايش ملي خدمت سربازي که در بهمن ماه سال 92 برگزار شد، توانست با مشارکت گسترده سازمانها و نهادهاي کشور اعم از ستاد کل نيروهاي مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ... ، دانشگاههاي تهران، پيام نور، علامه طباطبايي و ساير سازمانهاي مرتبط در موضوع خدمت وظيفه عمومي و با حضور پررنگ اساتيد و اعضاء هيئت علمي دانشگاهها و جوانان عزيز و به طور خاص سربازان نخبه اين مرزو بوم ، نمودي عيني از تبلور مديريت جهادي را در عرصه تحقيق و پژوهش به منصه ظهور برساند.

وي با اشاره به اينکه در اين همايش تلاش شد تا در راستاي تعالي نظام خدمت سربازي از تمامي ظرفيت‌ها و فرصت هاي موجود، استفاده شود، افزود: 27 سازمان در برگزاري اين همايش با سازمان وظيفه عمومي ناجا مشارکت داشتند و استقبال خيلي خوبي نيز از اين همايش شد.

سردار صدرالسادات، تصريح کرد: مجموعه اين اقدامات که در سطحي بالا و فراتر از انتظار و با مديريت هوشمندانه به اجرا درآمد موجب شد تا اين همايش در سطحي کم‌نظير در کشور برگزار شود.

به گفته رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا، 2 هزار و 900 چکيده مقاله و هزار و 250 مقاله به دبيرخانه همايش ارسال همچنين 10 ميزگرد و نشست علمي در موضوعات مختلف با مشارکت سازمان هاي مختلف برگزارشد و در نهايت مجوز اعطاي کسر از خدمت دوره ضرورت (حداکثر تا 6 ماه) براي نويسندگان مقالات برتر اين همايش از بنياد نخبگان ستاد کل نيروهاي مسلح کسب شد.

سردار صدرالسادات يادآور شد: برداشت هاي متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرايند اعطاء به کساني که حائز رتبه اول شدند، طولاني شود اما با تدبير و دستور رياست ستاد کل نيروهاي مسلح سرلشگر دکتر فيروزآبادي و پيگيري سازمان وظيفه عمومي ناجا، اين ابهام برطرف شد.

وي ادامه داد: پرونده نويسندگان مقالات برتر که برابر نظريه اعضاء کميته داوران همايش حائز رتبه برتر شده بودند تکميل و به بنياد نخبگان نيروهاي مسلح ارسال شده و به زودي پس از طرح در کميسيون مربوطه، ميزان کسر از خدمت دوره ضرورت براي هريک از نويسندگان تعيين و به اين عزيزان ابلاغ خواهد شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس