کد خبر 335207
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

رئیس بنیاد تعاون ارتش گفت: یک مجموعه ۲۰ هزار واحدی در غرب تهران و منطقه چیتگر و یک مجموعه ۸ هزار و ۵۰۰ واحدی در شرق تهران در حال احداث است.

به گزارش مشرق، امیر محتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی فعالیت ما در حوزه اقتصاد و خدمات، بخش مسکن است.

وی افزود: در همین راستا مجموعه بزرگی در حال احداث داریم که یک مجموعه 20 هزار واحدی در غرب تهران و منطقه چیتگر و یک مجموعه 8 هزار و 500 واحدی در شرق تهران در حال احداث است. همچنین در مراکز استان‌ها نیز ساخت مسکن را دنبال می‌کنیم.

محتاج ادامه داد: ما در حوزه ساخت بناهای اداری و تجاری نیز فعالیت‌هایی داریم و بنیاد تعاون ارتش همچنین سهامدار بانک حکمت ایرانیان است.

رئیس بنیاد تعاون ارتش تاکید کرد: در حوزه بیمه نیز به زودی مجوز شرکت بیمه را با نگاه مثبت مسئولین بیمه ایران خواهیم گرفت.

محتاج در ادامه تاکید کرد: در حوزه صنعتی معدنی و نفت و گاز نیز برنامه‌هایی داریم و در همه این حوزه‌ها بخصوص مسکن رویکرد ما عمدتا خدماتی است و با نیت سود این کار را انجام نمی‌دهیم و سعی می‌کنیم مسکن‌های ساخته شده را با قیمت تمام شده به کارکنان بدهیم.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی و داخلی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که میزان سود ثابت بتاجا چه میزان است گفت: میزان سود ثابت نیست و بسته به شرایط عمومی کشور سود فعالان اقتصادی متفاوت است البته در شرایط موجود اقتصادی تولیدکنندگان اگر بتوانند سربه‌سر سود ببرند کار شاقی را انجام داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس