کد خبر 371569
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

فروکش زمین در یکی از کوچه های خیابان مصطفی خمینی موجب نشست سه مغازه و پدیدار شدن گودالی دراین کوچه شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق،‌ فریبرز رضا تاجی رئیس ایستگاه سه آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضورداشت در این باره گفت: براثر این حادثه ساختمان سه مغازه مجاور هم به داخل زمین فرونشست وهم چنین گودالی در مقابل مغازه ها پدیدار وترک هایی نیز در سطح آسفالت کوچه ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با اقدام به موقع خودوایمن سازی وکشیدن نوار خطردر اطراف محل حادثه، از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی با اعلام این که هیچ کس در این حادثه آسیبی ندید، تاکید کرد: به منظور بررسی بیشترعلت نشست زمین، عوامل سازمان های مرتبط حضور یافتند.

ناجی هم چنین اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، دستورات ایمنی لازم را به کسبه محل و نیز ساکنان منطقه ارائه دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سيستم فاضلاب درست نشه تهران از زير پوک ميشه ودر نهايت ميشه ( ونيز) منتهي از نوع فاضلابي اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس