دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به مردم ایران ضمن تبیین اتهامات محمدرضا رحیمی معاون اول وی در دولت‌ دهم این اتهامات را مربوط به دولت متبوع خود ندانست.

به گزارش مشرق، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم و بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن شدن حوادث نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند:

1 در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

2 تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

3 اطلاع‌رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت‌های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست‌بازان حرفه‌ای و برخی از رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم‌نظیر آن و انتقام‌کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف‌های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌های معاند بیگانه نیز با بهره‌برداری از شرایط، مشغول عقده‌گشایی هستند.

4 مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ‌های قاطع به اتهامات بی‌اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه‌ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه‌جویی‌ها، مشقات و سختی‌های سکوت را بر خود هموار کرده‌اند لیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته‌های دور گفته‌اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند.

دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • یا حق ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آخه داش محمود جان اگر این همه یکدندگی و لجاجت نمیکردی و جلوی محاکمه شدنش را نمیگرفتی و دولت را خط قرمز اعلام نمیکردی امروز هم خودت سربلند بودی و زیر سوال نمیرفتی هم ما اصولگرایان این همه زخم زبان نمیشنیدیم. کاش قدر آن همه حمایت ما اصولگرایان را میدانستی. معلومه که پرونده رحیمی مربوط به قبل دولت شما بود ولی مقاومت ناآگاهانه شما.... البته به کوری چشم آنانکه امروز به جوسازی و سیاه نمایی مشغول هستند اولین شکایات از ایشان توسط بزرگان اصولگرا صورت گرفت نه مثل آنها که در دولتشان کارگزاران و ... بیرون آمده و آقازاده هایشان در فساد غرق شدند و بجای تحویل آنها به دستگاه قضایی، آنها را راهی لندن کردند و ... و نه مثل کسانی که تمام قدر از مفاسد حمایت می کنند و منتظرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و ...
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    چقدر جالب!!! فساد ایشان ربطی به دولت نهم نداشت ولی انتصاب ایشان با اطلاع از این اتهام که مربوط به دولت نهم و دهم بود! امیدواریم با فساد در کشور بدون نگاه سیاسی برخورد شود تا همگان از خیر این اقدامات قضایی برخوردار شوند. اتهام به اصولگرایان هم بدلیل اشتباه فرد یا افرادی از میان آنها، نباید باعث دفاع از فساد شود. انشاالله به برکت این گونه اقدامات قضایی و عدم برخورد جناحی، باران رحمت الهی بر این جامعه و کشور ببارد.
  • حميد ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آقای احمدی نژاد یا می دانستی ایشون مورد داره یا نمی دانستی و در هر دو حالت به شما انتقاد جدی وارده.
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    کی بود کی بود؟ من نبودم !
  • محسن ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    داشتن رئیس جمهوری مثل احمدی نژاد لیاقت می خواد
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    ما میدونیم دکتر
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اشتباها مثبت دادم حرفت خيلی مفت بود
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آخه آقای احمدی نژاد! امثال من که اون موقع صدها بار در سایتهای مختلف نظراتی راجع به فسادهای مالی این آدم رو تذکر داده بودند ولی شما دفاع تمام قد میکردی. حالا چطور به شما ربطی نداره؟
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    گناه رحیمی چه ربطی به احمدی نژاد داره. اگه گناه اطرافیان به خود آدم هم مربوط بشه خوب الان هاشمی هم گناه کاره. تازه اگه این معاون اولش بوده اون پسرش. دخترش هم که زندان رفته.
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    اگه باباش اکبر بود..........
  • ساسان ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    دکتر گفتند دراین پرونده جای بسی تامل است که به دلایلی ورود به ان به صلاح نیست...احمدی نژاد تا حالا هیچ کاری رو بدون دلیل انجام نداده و این بارها ثابت شده...ماه پشت ابر نخواهد ماند و این مورد هم ثابت خواهد شد
  • عماد ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    حقیر هم ضمن تایید مطالب مندرج در اطلاعیه دفتر ایشون کلیه مسولیتهای ناشی از رشد و ترقی ایشون تا سطح معاون اولی و دریافت مدال خدمت و ... رو متوجه مرحوم میرزا اقا خان نوری نامرد دانسته و ایشان را مبرا میدانم .... سایر اقشار ملت نیز ایشون رو پاک میدونند و اینها همش اتهام نارواست. قیافمون شبیه گلابیه؟؟!!
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    یعنی رییس جمهور یک مملکت به حرفای تو بیاد ..... خیلی جالب بود....
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    همه میدونن که ایشون محصول دولت اصلاحاته مثل شهرام جزایری
  • ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    پرونده بابك زنجاني به چه كسي ربط داره كي پول نفت مردم را داد دست اون گرچه اين بابا از قبل هم براش سفره پهن شده بود ولي در دولت شما ديگه خورد و حالش رو برد
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    سازمان های اطلاعاتی رحیمی را تایید کرده بودن؟! شما؟
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    چطور وقتی وارد دولت احمدی نژاد شد یادشون افتاد مجرمه و باید محاکمه بشه. اگر قرار بود همه در برابر زور گردن خم کنن واقعه کربلا برای چه رخ داد؟ چه درسی از آن گرفتی؟
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    تیترتون در حد یه سایت ارزشی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس