کد خبر 392681
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

با وجود مدت زمان یک ساله تا پایان دوره ریاست افشین داوری در فدراسیون دوومیدانی، شنیده می‌شود احتمال استعفای او از این سمت وجود دارد.

به گزارش مشرق، فدراسیون دوومیدانی در سال جاری روزهای خیلی خوب و موفقی را سپری نکرد و انتقادات زیادی نسبت به این فدراسیون به خصوص در بازیهای آسیایی مطرح شد.

بازی های آسیایی اینچئون و نتایج ضعیف کاروان دوومیدانی در این رقابت‌ها یکی از مهم ترین علل این انتقادات به فدراسیون و شخص رییس فدراسیون بود. در میان 21 دوومیدانی کار حاضر در اینچئون تنها دو مدال (یک طلا و یک نقره) نصیب ایران شد در حالی که قبل از اعزام، افراد زیادی شانس کسب مدال داشتند و هرکدام با دلایلی غیرقابل تصور از گرفتن مدال بازماندند.

براساس این شرایط و برخی شنیده ها به نظر می‌رسد افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی قبل از پایان دوره چهار ساله ریاست خود از این فدراسیون برود.

داوری بارها از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست داشت که حمایت بیشتری انجام بدهند و هم چنین بودجه بیشتری را به این ورزش اختصاص بدهند تا بتواند مشکلات موجود را برطرف کند.

آنچه که در این میان قطعیت دارد این است که فدراسیون دوومیدانی با مشکلاتی روبه‌رو است که حل نشده باقی مانده و با این شرایط احتمال دارد که داوری از ریاست فدراسیون استعفا کند.

مجمع فدراسیون دوومیدانی 21 اسفندماه برگزار می‌شود و شاید این مجمع زمان خوبی باشد تا او کناره گیری خود را از فدراسیون اعلام کند. بهمن سال 90 افشین داوری به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس