کد خبر 395752
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای رفتن از فدراسیون تصمیمم را گرفته‌ام، اما با همه این شرایط باز هم تابع وزارت ورزش هستم.

به گزارش مشرق، افشین داوری در مورد اینکه گفته می‌شود روزهای آخر حضورش در فدراسیون دوومیدانی است، اظهار داشت: بحث کناره‌گیری من از فدراسیون مدتی است مطرح شده، اما پس از مشورت با وزارت ورزش تصمیم نهایی را خواهم گرفت. تصمیم به رفتن دارم، اما زمانش مشخص نیست.

وی ادامه داد: می‌خواهم در شهر خودم به عنوان نماینده مجلس شرکت کنم و به همین دلیل باید با فکری بازتر این کار را انجام دهم. البته تا زمانی که در فدراسیون باشم با تمام توان کار می‌‌کنم و برنامه‌هایی که داریم تا زمان حضورم به خوبی انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: ما تابع وزارت ورزش هستیم و هر تصمیمی آنها بگیرند، خواهیم پذیرفت. به هر حال من هم تعهدی به شهرم دارم و باید برای آنها خدمت کنم.

داوری گفت: دوومیدانی هم راهش را می‌رود. سال آینده باید مسابقات مهمی را پشت سر بگذارد. من خودم در این رشته فعالیت کرده‌ام و تمام مشکلات آن را می‌دانم. باید همه کمک کنند، تا بتوانیم روزهای خوبی را شاهد باشیم.

وی در خصوص وضعیت ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اردوهای ما در حال حاضر پیگیری می‌شود و روز جمعه نیز مسابقات کوری بانوان را برگزار کنیم. مسابقات پرتاب‌های بلند نیز چند روز دیگر برگزار خواهد شد.

داوری با اشاره به اینکه وضعیت مربی احسان حدادی به کجا رسید، گفت: کیم بوخنسف، مربی روسیه ای هنوز جواب نهایی را به وی نداده است. در صورتی که نیامدن وی قطعی شود، او دوست دارد با مربی استرالیایی که در آمریکا است، مذاکره کند. در مجموع فکر می‌کنم وی مربی‌اش را در سال آینده انتخاب کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس