کد خبر 402898
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد او به پیشنهادی برای حضور در کادر فنی این تیم نداده‌اند.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در حالی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است که خیلی‌ها از چند گزینه مانند کریم باقری، مهدوی مهدوی‌کیا و علی کریمی برای دستیاری این مربی کروات نام برده‌اند. باقری درخصوص این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

درمورد انتخاب برانکو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

همه می‌دانند پرسپولیس چه شرایطی دارد. هواداران این تیم امسال خیلی سختی کشیدند و دوست دارند که این مشکلات هرچه زودتر تمام شود. حالا فرقی ندارد مربی برانکو باشد یا فرد دیگری. این مربی مطمئناً در پرسپولیس وظیفه سنگینی را بر دوش خواهد داشت. او کار سختی را قبول کرده ولی امیدوارم موفق باشد.

به نظر شما برانکو انتخاب خوبی بود؟

پرسپولیس که امسال دیگر نمی‌تواند در لیگ برتر کار خاصی انجام دهد اما امیدواریم که در آسیا موفق باشد. برنامه‌ریزی اصلی باشگاه برای فصل آینده است و برانکو می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب، پرسپولیس را در فصل آینده به اوج برساند.

می‌گویند شما یکی از گزینه‌های دستیاری برانکو در پرسپولیس هستید ...

معمولاً اینگونه خبرها همیشه منتشر می‌شوند. برانکو هنوز به ایران نیامده و نمی‌دانم شما چطور برایش دستیار انتخاب می‌کنید! اجازه بدهید او تیم را تحویل بگیرد و خودش در این مورد تصمیم‌گیری کند. من در این مورد حرف دیگری ندارم.

اگر به شما پیشنهاد بدهند، قبول می‌کنید دستیار برانکو شوید؟


وقتی به من پیشنهادی ارائه نشده است، دلیلی ندارد در مورد این موضوع و حضور در پرسپولیس صحبت کنم.

شرایط پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟


به نظر من پرسپولیس بازی سختی با النصر عربستان دارد و این در حالی است که بازی قبلی را به این تیم واگذار کرده است. دو بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس هم غایب هستند ولی امیدوارم این تیم نتیجه بگیرد.

 آیا موافق ماندن کی‌روش هستید؟

با حرف زدن من چیزی عوض نمی‌شود. فدراسیون فوتبال کمیته فنی دارد و مطمئناً اعضای این کمیته می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند. اینکه من از کی‌روش تعریف کنم یا علیه او حرف بزنم چیزی را عوض نمی‌کند. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که به صلاح فوتبال ایران باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس