کد خبر 409077
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

کمیته ملی المپیک با در نظر گرفتن دو شرط با درخواست فدراسیون ها برای به خدمت گرفتن مربی خارجی موافقت می کند.

به گزارش مشرق، سال ۹۴ به واسطه برگزاری مسابقات انتخابی المپیک برزیل در رشته های مختلف و لزوم حضور ورزشکاران ایران در این میادین برای ورزش کشورمان اهمیت زیادی دارد و در چنین سال هایی است که اهمیت چگونگی فعالیت های کادر فنی تیم ها و تقویب آنها بیشتر از هر زمان دیگری محسوس است.

در بسیاری از رشته ها همکاری با مربی خارجی بهترین راه برای تقویت کادر فنی تیم ها و ورزشکاران شان است که آنهم باید از کانال کمیته ملی المپیک نهایی شود چراکه این کمیته طرف قرارداد با مربیان خارجی به حساب می آید. کمیته ملی المپیک اما دو شرط را برای موافقت با درخواست فدراسیون ها جهت به خدمت گرفتن مربی خارجی لحاظ کرده است.

اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در صورتیکه درخواست مطرح شده از طرف فدراسیونی باشد که تیم یا ورزشکارش شانس کسب مدال در المپیک را داشته باشد و دیگر اینکه حضور مربی خارجی عامل اثرگذار در این زمینه به حساب بیاید، با درخواست مطرح شده موافقت می کنیم و حقوق مربوط به مربی مورد نظر را تقبل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای جذب مربی خارجی در رشته های مختلف به لحاظ حقوقی سقفی را مشخص نکرده ایم چراکه حقوق مربیان در رشته های مختلف متفاوت است فقط اینکه دو شرط مورد نظر را برای همکاری با آنها لحاظ می کنیم.

رئیس مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی تاکید کرد: تا به امروز با درخواست مسئولان بوکس برای جذب مربی خارجی موافقت شده اما از دیگر فدراسیون ها درخواستی نداشته ایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس