به گزارش مشرق، با اعلام ساختار جديد شبكههاي تلويزيوني و حذف برخي از مديريتها از شبكهها، مشاهده ميشود كه اكثر شبكهها در تعريف جديد اداري، روابطعمومي را حذف كردهاند.
در پي ايجاد تحول در سازمان صداوسيما، بعد از ادغام و حذف چند شبكه در راديو و تلويزيون اين بار نوبت به دگرگوني در ساختار اداري و نيروي انساني شبكههاي تلويزيوني رسيده است. در اين راستا چند شبكه با اعلام ساختار اداري جديد، رسماً با بسياري از مديران خود خداحافظي كرده و پستهاي اداري بسياري حذف شدهاند. اما نكته قابل توجه در اين تغييرات حذف روابط عموميها است.
گويا برنامهريزان جديد سازمان اعتقادي به عملكرد اطلاعرساني و آگاهي دادن از عملكرد سازمان نداشته و در همين راستا شروع به حذف روابطعموميها كردهاند. اين در حالي است كه تا پيش از اين، عملكرد هر شبكه توسط روابطعمومي آن اعلام شده و ارتباط مخاطبان صداوسيما با شبكههاي تلويزيوني از طريق روابطعموميها سامان داده ميشد.
با حذف يكباره روابطعمومي از بزرگترين رسانه كشور، اين سؤال پيش ميآيد كه فعاليتهاي شبانهروزي صداوسيما از چه طريقي در اختيار مردم قرار خواهد گرفت؟ بينندگان چطور نظرات خود را به سازمان منتقل ميكنند و شبكهها چطور پاسخگوي سؤالات بينندگان كه سرمايههاي اصلي شبكهها هستند، خواهد بود. در عصر رسانهها كه ارتباطات جايگاه اول را در موفقيت پيدا كرده است، حذف روابطعمومي آن هم از ساختار يك رسانه، چه معنايي خواهد داشت؟!
منبع: روزنامه جوان
در پي ايجاد تحول در سازمان صداوسيما، بعد از ادغام و حذف چند شبكه در راديو و تلويزيون اين بار نوبت به دگرگوني در ساختار اداري و نيروي انساني شبكههاي تلويزيوني رسيده است. در اين راستا چند شبكه با اعلام ساختار اداري جديد، رسماً با بسياري از مديران خود خداحافظي كرده و پستهاي اداري بسياري حذف شدهاند. اما نكته قابل توجه در اين تغييرات حذف روابط عموميها است.
گويا برنامهريزان جديد سازمان اعتقادي به عملكرد اطلاعرساني و آگاهي دادن از عملكرد سازمان نداشته و در همين راستا شروع به حذف روابطعموميها كردهاند. اين در حالي است كه تا پيش از اين، عملكرد هر شبكه توسط روابطعمومي آن اعلام شده و ارتباط مخاطبان صداوسيما با شبكههاي تلويزيوني از طريق روابطعموميها سامان داده ميشد.
با حذف يكباره روابطعمومي از بزرگترين رسانه كشور، اين سؤال پيش ميآيد كه فعاليتهاي شبانهروزي صداوسيما از چه طريقي در اختيار مردم قرار خواهد گرفت؟ بينندگان چطور نظرات خود را به سازمان منتقل ميكنند و شبكهها چطور پاسخگوي سؤالات بينندگان كه سرمايههاي اصلي شبكهها هستند، خواهد بود. در عصر رسانهها كه ارتباطات جايگاه اول را در موفقيت پيدا كرده است، حذف روابطعمومي آن هم از ساختار يك رسانه، چه معنايي خواهد داشت؟!
منبع: روزنامه جوان