کد خبر 409394
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

یک خودرو فلسطینی 4 نظامی صهیونیست را در قدس اشغالی زیر گرفت که براساس گزارش‌ها حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها گزارش دادند که یک خودرو ناشناس که راننده آن فلسطینی بوده 4 پلیس را در قدس شرقی زیر گرفت و موفق به فرار از دست نیروهای امنیتی صهیونیست شد.

براساس گزارش‌ها این افراد که حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است به بیمارستان انتقال یافتند و تدابیر امنیتی گسترده‌ای در نزدیک منطقه محل وقوع حادثه به اجرا درآمده است.

همچنین پایگاه اسرائیلی والاه خبر داد که خودرو شهردار قدس اشغالی که در محل حادثه حضور یافت با سنگ هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که دو نظامی اسرائیلی در منطقه ایلات توسط افراد ناشناس هدف قرار گرفتند.

اوضاع در فلسطین اشغالی درپی شهادت «علی محمد ابوغنام» جوان 17ساله فلسطینی در نزدیک ایست بازرسی در شمال شهر قدس بار دیگر بحرانی شده است.

خبر شهادت این جوان فلسطینی موجی از اعتراضات ضد صهیونیستی را در کرانه باختری و قدس اشغالی درپی داشته است که درپی آن تظاهرات‌هایی هم برگزار شد و بیش از 10 نفر در این تظاهرات‌ها زخمی شدند.

شب گذشته نیز یک جوان فلسطینی که قصد داشت با عملیات شهادت طلبانه به صهیونیست‌ها حمله کند، با اصابت 4 گلوله به شهادت رسید.

همزمان با تشدید درگیری‌ها محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان هم طی سخنانی تصریح کرد که اقدامات اسرائیل علیه فلسطینی ها بی پاسخ نمی‌ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • bardia ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    یه سوال چرا به عملیات انتحاری میگین شهادت طلبانه؟ یا چرا به فلسطینیهایی که کشته میشن میگین شهید؟
  • kambiz ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    عملیات شهادت طلبانه بر علیه کسانیه که سرزمینی رو غصب کردند و منطقشون فقط حرف زوره و کسانی که این عملیات رو انجام میدن از نظر نظامی و تسلیحاتی و مادی ضعیفتر هستند. ولی عملیات انتحاری . بدون ایده و ارمان درست و حسابی صورت میگیره و اونم بیشتر بر علیه مردم بی دفاع است و یک نوع بدل سازیه از طرف شیاطین و مستکبران تا عملیات شهادت طلبانه رو لوث و بی ارزش نشون بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس