کد خبر 418333
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

بر اساس نظر‌سنجي مردمي بهترين كارگردان طنز تلويزيوني، مهران مديري با كسب 63 درصد از آرا در صدر قرار دارد و پس از او رضا عطاران با كسب 20 درصد رأي در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، بر اساس نظر‌سنجي مردمي بهترين كارگردان طنز تلويزيوني در سایت نشریه صدا و سیما، مهران مديري با كسب 63 درصد از آرا در صدر قرار دارد و پس از او رضا عطاران با كسب 20 درصد رأي در رتبه دوم قرار گرفت.

تا كنون حدود 2 هزار و 500 نفر در اين نظرسنجي شركت كرده و به گزينه مورد علاقه خودشان رأي داده‌اند. نتايج نظرسنجي نشان مي‌دهد كه مهران مديري با 63 درصد آرا صدرنشين است و رضا عطاران با 20 درصد در جايگاه دوم قرار دارد. سيروس مقدم و سعيد آقاخاني به ترتيب 9 و 4 درصد آرا را كسب كرده‌اند. سروش صحت نيز در رتبه پنجم قرار دارد.

از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني كه مهران مديري در آنها كارگردان و بازيگر بوده مي‌توان سريال‌هاي ساعت خوش، پاورچين، نقطه‌چين، شب‌هاي برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دوهزار چهره، قهوه تلخ، ويلاي من، شوخي كردم و در حاشيه را نام برد.

در چنين شرايطي انتشار اين نظرسنجي مردمي شايد پيامي براي مديران رسانه ملي باشد كه كار را به كاردان بسپارند و آنتن رسانه ملي را به دست هنرمنداني بدهند كه آثارشان با استقبال بي‌نظير افكار عمومي روبه‌رو مي‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید سعدی علوی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 1
    سلام،پایتخت بهترین سریال طنز تاریخ صدا و سیماست.....
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    اتفاقا در پاراگراف آخر با «کاردان» هم موافقم داریوش کاردان هم کم نظیر است.کجاست؟ خبری ازش نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس