کد خبر 422866
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: در صورت رضایت مشتریان بانک ها، دریافت هزینه ارسال پیامک اشکالی ندارد.

به گزارش مشرق، ناصر حکیمی گفت: دریافت هزینه ارسال پیامک بانک‌ ها در صورت رضایت مشتری اشکالی ندارد و بانک‌ ها می‌توانند برای خدمتی که به مردم می‌دهند پول بگیرند. ارسال پیامک از خدمات اضافی بانک‌ هاست و بانک‌ها می توانند هزینه آن را از مشتریان بگیرند و تخلف هم نیست.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی افزود: هزینه ارسال پیامک برای بانک‌ها خیلی بالاست و تعدادی از بانک‌های بزرگ هزینه آن را دریافت می‌کنند. ارسال پیامک خدمت بانکی نیست و بانک مرکزی برای این موضوع چارچوب خاصی مشخص نکرده و به خود بانک‌ها واگذار کرده است.

حکیمی تصریح کرد: بانک‌ها این هزینه را به‌ صورت اجباری از مردم دریافت نمی‌کنند و اگر مشتری مایل به فعال شدن این خدمت است، هزینه آن را پرداخت می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    رضایت مردم کجا بود!!؟
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    وقتی حسابهای خزانه کاملا در اختیار بانک ملی است وقتی قوه قضائیه و آموزش،و پرورش تمام.حسابهاشون توی بانک ملی است و بالاجبار کارمندها هم باید اونجا حساب بازکنن این گردش مالی سنگین منجر شده به اینکه بانک ملی رضایت مشتری براش پشیزی ارزش نداشته باشه. من به عنوان کارمند قوه قضائیه آرزو دارم میتونستم توی یک بانک دیگه حساب حقوقی باز کنم و حقوقم مستقیما به حسابم توی یک.بانک.دیگه واریز بشه ولی امکان نداره.اگه کارمندان اجازه داشتن خودشون بانک را انتخاب کنن اونوقت بانکها چقدر امتیاز می دادن تا کارمندان توی بانکهاشون حساب باز کنن ولی افسوس. رفتارشون با من مشتری بسیار متکبرانه و توهین اميزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس