کد خبر 443298
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

مالک منصوری گفت: تعجب می‌کنم که چرا کفاشیان بار دیگر ترابیان را به فوتسال بازگردانده است زیرا تمام اتفاقات تلخ این رشته در زمان مدیریت او بوده است.

به گزارش مشرق، کریم منصوری در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های منصوری و تاسیسات دریایی رخ داده اظهار داشت: چند سالی است که به اتفاقات رخ داده در فوتسال توجهی نمی‌کنند و بزرگترین تخلفات را بدون هیچ گونه مجازاتی چشم‌پوشی می‌کنند. بعد عباس ترابیان هم که هم اکنون سمتی در فوتسال ندارد می‌آید و در مورد این مسائل صحبت می‌کند در حالی که تمام اتفاقات بد فوتسال در زمان مدیریت او به وجود آمد.

وی ادامه داد: او کجای فوتسال است که هم اکنون مصاحبه می‌کند و می‌گوید آبروی فوتسال رفت؟ آبروی فوتسال زمانی رفت که بازیکنان بدون قرارداد در تیمی بازی کردند و 8 تیم بزرگ کشورمان در زمان مدیریت او کنار کشیدند. علت کنار کشیدن پرسپولیس چه بود؟! برای اینکه در زمان مدیریت ترابیان یک سری اعلام کردند که تبانی شده است. نمی‌دانم چه مسئله‌ای است که هر طرف که شمسایی می‌رود ترابیان هم به همان سمت می‌رود او پدر فوتسال را درآورده است.

مالک منصوری خاطرنشان کرد: از کفاشیان تعجب می‌کنم که چرا ترابیان را به فوتسال برگردانده است. هرچه فوتسال ضربه خورده است از سوی ترابیان بوده است و حالا هم نمی‌دانم او اینگونه صحبت می‌کند. ما در بازی حاضر نشدیم به علت اینکه نیروی انتظامی در سالن حضور نداشت و اگر مشکلی برای یکی از تماشاگران به وجود می آمد چه کسی پاسخگو بود به ما گفتند که نیروی انتظامی می‌آید اما وقتی دیدیم در نیمه دوم این کار صورت نگرفته تصمیم گرفتیم تا حضور آن‌ها در سالن قطعی نشده وارد زمین نشویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس