سعید لیلاز از فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در گفتگو با روزنامه شرق به تاثیر توافق هسته‌ای بر روی عملکرد انتخاباتی دولت پرداخت و گفت: توافق هسته‌ای حتما به افزایش نفوذ سیاسی آقای روحانی کمک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سعید لیلاز از فعالان عرصه رسانه‌ای اصلاح طلبان امروز در گفتگو با روزنامه شرق به تاثیر توافق هسته‌ای بر روی عملکرد انتخاباتی دولت پرداخت و گفت: توافق هسته‌ای حتما به افزایش نفوذ سیاسی آقای روحانی کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه از نیمه دوم سال، وارد فضای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان خواهیم شد، افزود: خود توافق هسته‌ای هم بخشی از فضای انتخاباتی است که نباید آن را دست‌کم گرفت. بار روانی سنگینی که روی دوش مردم بود برداشته شد و این جزء قول‌هایی بود که آقای روحانی در جریان انتخابات به مردم داد و حتما به افزایش نفوذ سیاسی آقای روحانی کمک خواهد کرد. البته همین بهبود وضعیت آقای روحانی، در انتخابات پیش‌رو موجب تشدید فشارها روی او و جریان همسو با دولت خواهد شد.

لیلاز در ادامه اظهار داشت: من پیش‌بینی می‌کنم تنش‌های سیاسی با ورود به فضای انتخاباتی اندکی افزایش پیدا می‌کند، چون انتخاباتی سرنوشت‌ساز است و این حساسیت در انتخابات خبرگان هم بالاست؛ چراکه نسل اول چهره‌های سیاسی، پس از این دوره عملا کنار خواهند رفت، چون سن آنها بالای ٨٥ سال خواهد بود؛ بااین‌حال تنش‌ها حتما قاعده‌مند است و ما از مرحله بی‌قاعده‌شدن تنش‌ها در ایران عبور کرده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس