کد خبر 464375
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶

نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارش مغلوب حریف روس شد.

به گزارش مشرق، مسابقات سه وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند که در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست از سد حریف روس گذشت.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی که قرعه نسبتاً دشواری دارد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 از سد اسلام ماگومدوف، قهرمان بازی‌های اروپایی از روسیه شد. وی در دور سوم به مصاف دانیل لوگو کوبررا از کوبا می‌رود.

پیش از این مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم با نتیجه 4 بر صفر در دور نخست مغلوب استوان لوای از اسلواکی شده بود و سعید عبدولی با نتیجه 8 بر صفر از سد هاشیم‌بیکوف از ازبکستان گذشته بود.

از نکات جالب توجه وزن 75 کیلوگرم می‌توان به شکست آرسن جولفالاکیان، قهرمان دوره قبل و نایب قهرمان المپیک لندن با نتیجه 6 بر صفر مقابل رومن ولاسوف، قهرمان المپیک 2008 پکن از روسیه اشاره کرد که در همان دور نخست به مصاف هم رفتند.

الوین مورس‌علی‌یف، قهرمان بازی‌های اروپایی و نفر سوم جهان در سال گذشته از آذربایجان در دور نخست به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد خوآن آنجل اسکوبار از مکزیک گذشت.  ویکتور نمس صرب و پیتر باسکی مجار نیز در دور اول مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

در وزن 66 کیلوگرم هم آرتم سورکوف، قهرمان بازی‌های اروپایی از روسیه با نتیجه 2 بر صفر مقابل حسن‌ علی‌یف، نفر سوم بازی‌های اروپایی از آذربایجان به برتری دست یافت. البته سورکوف در دور بعد با نتیجه یک بر صفر مغلوب ریو هان سو، قهرمان بازی‌های آسیایی و سال 2013 جهان از کره‌جنوبی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس