سایت مسابقات بسکبتال جام ملت‌های آسیا ایران را کامل ترین تیم برای کسب سهمیه المپیک 2016 دانست.

به گزارش مشرق، بسکتبال جام ملت‌های آسیا از اول مهرماه در شهر چانگشای چین آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان که مدافع عنوان قهرمانی است در گروه اول با تیم‌های هند، ژاپن و مالزی همگروه است.

برهمین اساس سایت مسابقات در آستانه جام ملت‌های آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت ایران پرداخته است.

*دوران آماده سازی


مدافع عنوان قهرمانی می‌خواهد همچنان تا جایی که از سوی حریف خلع سلاح شود، در قدرت باقی بماند. ایران کلاس بازی‌اش را حتی در مسابقات دوستانه نشان داد و بر آن صحه گذاشت و آنها توانستند در مسابقات ویلیام جونز بدرخشند و در تورنمنت اطلس اسپرت چین نیز خوب کار کردند و بعد از میزبان دوم شدند.

با پذیر ش یک سری اشتباهات کوچک بازیکنان ایران سرحال به نظر می‌آیند و شرایط خوبی برای تغییرات در جهت دفاع از عنوان قهرمانی دو سال قبل خود در فیلیپین را دارند.

*بازیکنان ستاره


مهدی کامرانی به عنوان مسن ترین بازیکن ماموریتی بی بدیل دارد و در سن 33 سالگی بدون شک می‌خواهد از تمام توان خود استفاده کند و با وجود مشکلی که در کتفش دارد به جیسون کارتر، گارد برتر آسیا از فیلیپین برسد و از او بگذرد.

*نقاط قوت و ضعف

با در نطر گرفتن مسابقات تدارکاتی و دوران آماده سازی، ایران هیچ نقطه ضعفی را نشان نداده است و آنها در هر پستی بازیکنان بزرگی دارند و توان‌شان بالا است. از سوی مربی نیز به خوبی هدایت می‌شوند ور وی کاغذ آنها تیم کاملی برای کسب سهمیه المپیک 2016 روی هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس