کد خبر 469859
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما فردی به عنوان مدیر یا مسئول دفتر یا کارمند دفتری که رشوه 17 میلیاردی گرفته باشد سراغ نداریم؛ اگر شما اطلاعات دارید در اختیار ما قرار دهیم.

به گزارش مشرق، محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتاد و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در مورد رشوه 17 میلیاردی رئیس دفتر یک دادگاه در شعبه 19 مجتمع شهید بهشتی اظهارداشت: ما فردی به عنوان مدیر یا مسئول دفتر یا کارمند دفتری که رشوه 17 میلیاردی گرفته باشد سراغ نداریم؛ اگر شما اطلاعات دارید در اختیار ما قرار دهیم.

اژه‌ای در مورد وضعیت سیلاب‌های اخیر و ورود قوه قضاییه به این مسأله بیان داشت: ورود قوه قضاییه بستگی به این دارد که دستگاه نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور گزارشی داده و کسی را مقصر تشخیص دهد و به دلیل کوتاهی عنوان کند که جرمی ایجاد شده و در این صورت دستگاه قضا وارد می‌شود.

اژه‌ای به سیل طالقان و کرج پرداخت و تصریح کرد: در مورد سیلی که در طالقان و کرج به وقوع پیوسته سازمان بازرسی گزارشی داده اما اعلام جرم بر علیه کسی نکرده و گفته تخلفاتی بوده و این موارد را به دولت اعلام کرده و تذکراتی داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    عموم مردم خواستار تسریع در مهار شن‌های روان، رایگان شدن تعرفه آب و برق برای سه سال، اختصاص سهمیه رایگان آرد به روستاییان، مبارزه با قاچاق سوخت، اختصاص حق ریزگردها برای کارکنان دولت و بخشودگی بدون قید و شرط مالیات برای کسبه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس