مدیرعامل باشگاه راه‌آهن اعلام کرد بازی تدارکاتی تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال تهران بدون حضور تماشاگران و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق،  علیرضا رحیمی با عذرخواهی از هواداران فوتبال و رسانه‌های گروهی، ضمن بیان مطلل فوق گفت: با توجه به عدم موافقت حراست ورزشگاه اکباتان، بازی با استقلال بدون حضور تماشاگر و نمایندگان رسانه ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بی‌شک حضور تماشاگر، خبرنگار و عکاس به یک مسابقه فوتبال جلوه بهتری می‌دهد ولی حراست ورزشگاه اکباتان برای کنترل درب‌های ورزشگاه مسئولیتی را متقبل نشده، البته در این باره مسئولیتی هم ندارد و در قرارداد ما چنین چیزی پیش بینی نشده است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن همچنین گفت: به ناچار باید از یگان ویژه برای این امر استفاده می‌شد که این هماهنگی هم مستلزم وقت بیشتری بود و به همین دلیل با وجود تمایل اعضای باشگاه راه‌آهن و سرمربی تیم ما، امکان حضور کسی غیر از اعضای دو تیم فراهم نیست و از این بابت از اهالی رسانه عذرخواهی می‌کنیم.

 دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال راه آهن و استقلال روز جمعه در ورزشگاه باشگاه راه آهن برگزار خواهد شد تا دو تیم برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس