کد خبر 488802
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

رییس پلیس راه استان البرز از ریزش کوه در محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی است.

 به گزارش مشرق، سرهنگ رضا اکبری رییس پلیس راه استان البرز، با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز در کیلومتر ۱۴ محور کرج - چالوس در محدوده «وینه» کوه ریزش کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ریزش کوه در مسیر جنوب به شمال این محور بوده است، گفت: پس از تلاش یک‌ساعته نیروهای راه و شهرسازی و پلیس، محور پاک‌سازی شد.

رییس پلیس‌راه استان البرز در پاسخ به این پرسش که ریزش کوه باعث ترافیک در محور کرج - چالوس نشده است، گفت: در حال حاضر محور باز است و رانندگان می‌تواند با خیالی آسوده در این جاده تردد کند.

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی محورهای استان به‌ویژه آزادراه تهران - کرج - قزوین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس پلیس‌راه استان البرز در پایان به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی و احتمال اختلال تردد در محورهای کوهستانی اشاره کرد و گفت: به رانندگانی که قصد عبور از محور کرج - چالوس و دیگر محورهای کوهستانی استان را دارند اعلام می‌کنیم که همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است. با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حفظ آرامش از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

اداره کل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی استان را تا اواسط هفته جاری بارانی اعلام کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس