رئیس فدراسیون هندبال گفت: از معدودی افرادی هستم که به شدت امیدوارم هندبال ایران المپیکی شود.

به گزارش مشرق، سیدابوالحسن مهدوی پیش از برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ ما برنامه‌های خوبی در فدراسیون هندبال اجرا کرده‌ایم و می‌خواهیم آنها را ادامه دهیم که یکی از مهم‌ترین آنها توجه به تیم‌های پایه است. برنامه‌های خوبی را برای رده‌های پایه برگزار کرده‌ایم و بازیکنان این رده شرایط خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: من به تمام ارکان فدراسیون اعلام کرده‌ام که قرار نیست تمام ما تا 4 سال در فدراسیون حضور داشته باشیم و در همین راستا چند تغییر هم داشتیم که از جمله آنها قطع همکاری با نذرعلی نایب رئیس بانوان فدراسیون بود که چون وی وقت کافی نداشت از وی عذرخواهی کردیم و حالا یک هندبالی جایگزینش شده که امیدوارم با حضور وی ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود برسد.

مهدوی با بیان اینکه من جزو معدود افرادی هستم که به شدت امیدوارم تیم ملی هندبال به المپیک برسد ادامه داد: تیم ایران در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت و پس از آن هم چند بازیکن به ترکیب تیم اضافه شده‌‌اند که توقع دارم تیم را تقویت کنند. ما می‌توانیم جزو 3 تیم برتر مسابقات باشیم اما هندبال هم ورزش است و اتفاقات آن را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ملی‌پوشان هندبال هیچ چشم‌داشت مالی ندارند اما مسئولان وعده کرده‌اند اگر تیم ملی مستقیماً به المپیک برسد پاداش خوبی به بازیکنان خواهند داد. ما پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک اردوهای تدارکاتی خوبی داشتیم و تمام تلاش خود را برای آماده شدن تیم به کار گرفته‌ایم و حالا نتیجه را از خدا می‌خواهیم.

وی در خصوص علت غیبت عرفان اسماعیل لاگیچ سرمربی تیم ملی هندبال در تهران پیش از اعزام تیم به قطر تصریح کرد: عرفان پس از تورنمنت تونس به کشورش بازگشت تا کمی استراحت کند ضمن اینکه پس از بازگشت از تونس هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی نداشتیم که نیاز به حضور سرمربی باشد. عرفان بعد از اینکه تیم عازم قطر شد در آنجا به جمع سایر بازیکنان اضافه خواهد شد.

مهدوی در خصوص غیبت برخی ملی‌پوشان مانند برادران استکی و علی‌رضا موسوی در بازی‌های اول تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این بازیکنان در بازی اول نمی‌توانند تیم را همراهی کنند چرا که درگیر مسابقات باشگاهی خود در اروپا هستند اما از بازی دوم خود را به قطر می‌رسانند و در اختیار تیم ملی خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط ایمان جمالی خاطرنشان کرد: من چند بار با این بازیکن صحبت کرده‌ام اما ظاهراً وی پاسپورت مجارستانی گرفته است و در حال حاضر نمی‌خواهد برای تیم ملی ایران بازی کند ما شرایط‌مان را به وی اعلام کرده‌‌ایم و خواستیم که در خدمت تیم ملی باشد اما شنیدم که این بازیکن نگران بود که اگر مصدوم شود چه کسی پیگیری کارهایش خواهد شد. نباید فراموش کنیم که تیم ملی سربازانی می‌خواهد که تا آخرین لحظه و با جان و دل برای کشورشان تلاش کنند. در مجموع امیدوارم تیم ملی با بضاعتی که دارد بتواند نتایج خوبی کسب کند.

 

فرارمز می‌آبادی دبیرکل فدراسیون هندبال هم در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی بگیرید تمام تیم‌هایی که به مسابقات انتخابی المپیک می‌آیند آماده هستند و بسیار کار کرده‌اند و هر حریفی می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

وی گفت: باید این خبر خوب را هم بدهم که با تلاش‌های مهدوی قرار است مسابقات به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود البته مراحل نهایی این کار هنوز انجام نشده است که امیدواریم هر چه زودتر به سرانجام برسد.

دبیر فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم اما باید بگویم که مهدی بیجاری تنها به دلیل مسائل انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شد چرا که وی بعد از اردوها به خانه می‌رفت و با مربی تیم ملی هم درگیری لفظی پیدا کرده بود و نباید فراموش کنیم که تیم ملی نیازی به بازیکن بی‌نظم ندارد.

مهدوی با انتقاد از برخی از رسانه‌ها تصریح کرد: من شخصاً نیازی به تعریف و تمجید رسانه‌ها ندارم و به نظر من اعزام تعدادی خبرنگار به مسابقات جهانی قطر اشتباه بود من از روزی که سر کار آمدم روی خوشی از رسانه‌ها ندیدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس