به گزارش مشرق، فریدون قورچیان رئیس کمیسیون شکایت اتحادیه فناوران رایانه تهران اظهار داشت: کالاهایی که در بازارهای IT به فروش میرسند حتما باید دارای گارانتی معتبر باشند اما ارائه بیمه همراه کالا اختیاری است.
وی با اشاره به برخی فروشگاهها که اقدام به فروش کالا میکنند اما با ارائه یک برگه به مشتری وعده گارانتی و بیمه میدهد گفت: یک شرکت که خدمات گارانتی و بیمه را به صورت توامان ارائه کند وجود ندارد و حتما باید برگه گارانتی از برگه بیمه جدا باشد.
رئیس کمیسیون شکایت اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان اینکه بیمه به عنوان تبلیغی برای کالا استفاده میشود و باید حتما خدمات بیمه در جهت خدمات گارانتی باشد تاکید کرد: شرکت بیمه کننده کارگزاری از شرکت بیمه مادر است و طبیعتا قادر به ارائه خدمات فنی تعمیر نیست.
وی تاکید کرد: کالاهای IT حتما باید با گارانتی رسمی فروخته شود و فروش کالا بدون گارانتی معتبر غیرقانونی است.
وی با اشاره به برخی فروشگاهها که اقدام به فروش کالا میکنند اما با ارائه یک برگه به مشتری وعده گارانتی و بیمه میدهد گفت: یک شرکت که خدمات گارانتی و بیمه را به صورت توامان ارائه کند وجود ندارد و حتما باید برگه گارانتی از برگه بیمه جدا باشد.
رئیس کمیسیون شکایت اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان اینکه بیمه به عنوان تبلیغی برای کالا استفاده میشود و باید حتما خدمات بیمه در جهت خدمات گارانتی باشد تاکید کرد: شرکت بیمه کننده کارگزاری از شرکت بیمه مادر است و طبیعتا قادر به ارائه خدمات فنی تعمیر نیست.
وی تاکید کرد: کالاهای IT حتما باید با گارانتی رسمی فروخته شود و فروش کالا بدون گارانتی معتبر غیرقانونی است.