به گزارش مشرق، مازراتی تصاویر رسمی لوانته (Levante) را پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی کرد. اولین شاسی بلند این تولید کنندهی مطرح ایتالیایی بر پایهی پلتفرم مشترک گیبلی و کواتروپورت تولید شده است.
معماری دیفرانسیل عقب لوانته در کنار قوس بخش انتهایی بدنهی آن در نگاه اول یادآور جاگوار اف-پیس (F-Pace) است. خروجیهای هوای سه گانه در کنار خودرو، ستون سی ذوزنقهای شکل، پنجرههای بدون فریم، جلو پنجرهی شش وجهی عظیم و ورودی هوای گسترده شده در سرتاسر سپر جلو، مهمترین مشخصههای طراحی بدنهی لوانته است. طرح کشیدهی چراغهای جلو نیز تا حدودی یادآور طراحی بیامو سری ۳ است.
مازراتی هنوز اطلاعاتی در خصوص پیشرانهی لوانته منتشر نکرده است. اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از پیشرانههای ۶ و ۸ سیلندر توروبوشارژ فراری با حداقل توان ۳۵۰ اسب بخار، در این خودرو باشیم. جعبهدندهی هشت سرعته، در کنار سیستم تعلیق بادی و سیستم چهارچرخ محرک از سایر مشخصات کراساوور مازراتی است.
طبق ادعای مازراتی تولید لوانته در کارخانهی میرافیوری شهر تورین آغاز شده است و تحویل خودرو به مشتریان به زودی در سال جاری آغاز خواهد شد. مازراتی هنوز برچسب قیمتی لوانته را اعلام نکرده است.
منبع: زومیت
معماری دیفرانسیل عقب لوانته در کنار قوس بخش انتهایی بدنهی آن در نگاه اول یادآور جاگوار اف-پیس (F-Pace) است. خروجیهای هوای سه گانه در کنار خودرو، ستون سی ذوزنقهای شکل، پنجرههای بدون فریم، جلو پنجرهی شش وجهی عظیم و ورودی هوای گسترده شده در سرتاسر سپر جلو، مهمترین مشخصههای طراحی بدنهی لوانته است. طرح کشیدهی چراغهای جلو نیز تا حدودی یادآور طراحی بیامو سری ۳ است.
مازراتی هنوز اطلاعاتی در خصوص پیشرانهی لوانته منتشر نکرده است. اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از پیشرانههای ۶ و ۸ سیلندر توروبوشارژ فراری با حداقل توان ۳۵۰ اسب بخار، در این خودرو باشیم. جعبهدندهی هشت سرعته، در کنار سیستم تعلیق بادی و سیستم چهارچرخ محرک از سایر مشخصات کراساوور مازراتی است.
طبق ادعای مازراتی تولید لوانته در کارخانهی میرافیوری شهر تورین آغاز شده است و تحویل خودرو به مشتریان به زودی در سال جاری آغاز خواهد شد. مازراتی هنوز برچسب قیمتی لوانته را اعلام نکرده است.
منبع: زومیت