نیروهای مقاومت سوریه و فلسطین پس از آغاز عملیات آزادسازی اردوگاه «حندرات» در «حلب» موفق شدند منطقه کارگاه‌ها در این اردوگاه را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

به گزارش مشرق، از صبح امروز جمعه گروه مشترکی از نیروهای سوری و مقاومت فلسطین به نام «فدائیان قدس» عملیات جدیدی را برای آزادسازی «اردوگاه حندرات» در نزدیکی شهرک حندرات واقع در غرب شهر حلب از چند محور آغاز کردند.

نیروهای مقاومت امروز موفق شدند منطقه کارگاه‌ها در این اردوگاه را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

آغاز عملیات آزادسازی اردوگاه «حندرات» در استان «حلب» سوریه+نقشه


بنا بر این گزارش، نیروهای سوری در حال حاضر در حال تثبیت مواضع خود در این منطقه هستند.

همزمان گروهی دیگر از نیروهای ارتش سوریه و مقاومت فلسطین عملیات پاکسازی منطقه «الشاهر» در این اردوگاه را آغاز کرده‌اند.

به گزارش فارس، گروهای تروریستی «فتح الحلب»، «جبهه اسلامی»، «احرار الشام»، «نورالدین زنکی»، «ارتش آزاد»، «فجر الاسلام» و «جبهه النصره» در مناطق درگیری حضور دارند.

 یک منبع میدانی در گفت و گو با فارس اعلام کرد که در جریان درگیری نیروهای مقاومت فلسطینی و سوری ده‌ها تن از تروریست‌ها کشته یا زخمی شده‌اند. 

 وی با بیان این مطلب افزود: دو تن از نیروهای فدائیان قدس در درگیری های امروز مجروح شدند. نیروهای سوری و مقاومت فلسطین نیز موفق شدند یک گروه از تروریست‌ها را در این منطقه اسیر کنند.

آغاز عملیات آزادسازی اردوگاه «حندرات» در استان «حلب» سوریه+نقشه

این منبع که نخواست نامش فاش شود، همچنین تصریح کرد، تعدادی از تروریست‌ها نیز اسیر شدند ولی آماری از تعداد آنها در دست نیست.

نیروهای سوری با پاکسازی این مناطق می توانند به حومه منطقه شیح المقصود نزدیک شوند. همچنین اگر ارتش سوریه موفق به آزادسازی این منطقه شود، گروه های تروریستی در شرق حلب در محاصره قرار خواهند گرفت و ارتباط آنان با مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در مناطق غربی شهر قطع می شود.

نیروهای کُرد ساکن در این منطقه در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم گروه‌های تروریستی قرار گرفتند. اگر آنان حاضر به توافق با ارتش برای محافظت از منطقه شوند، امید تروریست ها برای اتصال مجدد شرق و مرکز شهر حلب از بین خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس