سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: حق ما در دیدار مقابل فولاد مساوی هم نبود بلکه باید پیروز می‌شدیم و تنها به علت بدشانسی شکست خوردیم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل فولاد اظهار داشت: ما آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم در زمین پیاده شد اما بدشانسی عامل شکست‌مان مقابل فولاد بود. یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در پایان شکست خوردیم.

وی با اشاره به اعتراض هواداران به نتایج سیاه‌جامگان یادآور شد: باید به هواداران احترام بگذاریم آنها از تیم برد می‌خواهند اما با پتانسیل و مشکلاتی که در تیم وجود دارد نمایش خوبی را در زمین داشتیم و تنها بدشانسی را عامل شکست می‌دانم. البته اگر تقصیری بوده بر گردن من است چون انصافا هیچ بازیکنی در زمین کم نگذاشت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان یادآور شد: خیلی بد است که صبر تماشاگران ما اینقدر کم است. وقتی در کنار شرایط مالی ضعیف اینگونه می‌شود بازیکنان از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌های آینده با مشکل روبرو می‌شوند. ما از هم اکنون به بازی‌های آینده فکر می‌کنیم. به هر حال وقتی مهاجمی نداریم و مجبوری از پست دفاع برای خط حمله استفاده کنیم، شرایط دشوار می‌شود.

کاظمی در مورد اینکه وی در شرایط دشوارتری هم توانسته کار کند و چه عاملی باعث شده که سیاه‌جامگان هم اکنون نتیجه نگیرد، گفت: من تنها بدشانسی را عامل نتیجه نگرفتن تیم می‌دانم. حق ما در این بازی حتی تساوی هم نبود بلکه باید پیروز می‌شدیم. بزرگترین تیم‌های دنیا هم در اواخر فصل اشتباه می‌کنند. هم اکنون باید روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. چرا که از لحاظ مالی در شرایط سختی قرار داریم. یک نفر جور یک تیم را می‌کشد و کسی هم در استان به او کمک نمی‌کند. برخی بازیکنان ما هنوز هیچ پولی را دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر یک نفر بگوید که ما بد بازی می‌کنیم من حرفی ندارم اما همه می‌بینند که ما بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم. حالا هزار تا منتقد داریم و به نتایج ایراد می‌گیرند.

کاظمی در مورد اعتراض‌هایش به داور تاکید کرد: من از داور پرسیدم که صحنه را ندید یا نگرفت و فقط از او سؤال کردم.

وی در مورد شرایط بقای سیاه‌جامگان در لیگ برتر تاکید کرد: ما هم اکنون با رقیب‌مان فولاد بازی مستقیم داریم و باید تلاش کنیم در آن بازی به برتری برسیم تا در ادامه برای بقا در لیگ برتر تلاش کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس