کد خبر 563649
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

سرمربی استقلال خوزستان ادعا می‌کند که ۹۰ درصد بازیکنان استقلال خوزستان با باشگاه قرارداد دارند و این باشگاه فصل بعد با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی گفت که دوست دارد روزی در استقلال و یا پرسپولیس سرمربیگری کند اما اولویتش برای فصل آینده استقلال خوزستان است.

شما ابتدای نیم فصل دوم از این که بعضی از باشگاه‌ها به بازیکنان تیم‌تان پیشنهاد می‌دادند ناراحت بودید و معتقد بودید کار آنها  حرفه‌ای نبوده است. چرا چنین اعتقادی داشتید؟
ما در نیم فصل اول بسیار تلاش کردیم که بازیکنان‌مان را آماده کنیم و آنها به چیزی جز موفقیت استقلال خوزستان فکر نکنند اما در نیم‌فصل دوم خیلی از باشگاه‌ها به بازیکنان ما پیشنهاد دادند که این کار درستی نبود. به هرحال آنها تحت قرارداد ما بودند و باشگاه‌های دیگر باید اول با باشگاه وارد مذاکره می‌شدند. این موضوعی بود که من را خیلی ناراحت کرد. شما دیدید که ما در شروع نیم فصل دوم در 2 بازی پشت سرهم شکست خوردیم و این نشان می‌دهد که در آن مقطع فصل تمرکز بازیکنان ما به هم خورده بود.

در پایان فصل به بازیکنان حق می‌دهید که با تیم‌های دیگر مذاکره کنند و از استقلال خوزستان جدا شوند؟

به هرحال فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی حق دارد این کار را انجام بدهد. من خودم هم به پیشنهادهایم فکر می‌کنم چراکه آزاد هستم. بازیکنان ما در این فصل نمایش درخشانی داشته‌اند و همین حالا هم کلی پیشنهاد دارند. آنها باید همه جوانب را بسنجند و بهترین تصمیم را برای آینده فوتبال شان بگیرند. در پایان فصل بازیکنان می‌توانند استراحت کنند و سر فرصت بهترین تصمیم را بگیرند. البته این را هم بگویم که بازیکنان ما در حال حاضر تمام تمرکزشان روی موفقیت استقلال خوزستان است.

خیلی‌ها می‌گویند تمام بازیکنان خوب استقلال خوزستان در پایان فصل جدا می‌شوند و این تیم نابود می‌شود. این موضوع را تایید می‌کنید؟
من همین جا این موضوع را اعلام می‌کنم که هیچ اتفاقی برای استقلال خوزستان نخواهد افتاد. در حال حاضر 90 درصد بازیکنان استقلال خوزستان قرارداد دارند و نمی‌توانند جایی بروند. مطمئن باشید استقلال خوزستان اگر چند بازیکن خوب بگیرد می‌تواند فصل آینده به موفقیت‌هایش ادامه بدهد. تیم ما در این فصل شخصیت خوبی پیدا کرده است و مطمئن باشید موفقیت‌های ما ادامه دار خواهد بود.

شما برای ادامه لیگ برنامه‌ای دارید که تیم‌تان بتواند روند خوب خود را ادامه بدهد؟

من فقط این را باید بگویم که ما دیگر نیاز به کارهای تاکتیکی و یا بدنی نداریم و حتی اگر تمرین هم نکنیم می‌توانیم در ادامه لیگ به میدان برویم و نتیجه لازم را بگیریم چرا که تیم ما در حال حاضر تکمیل است. ما فقط باید از نظر روحی روی تیم کار کنیم و همه باید در این راه به ما کمک کنند. مسئولان استان هم باید در این هفته‌های باقی مانده حواسشان به تیم ما باشد و به ما کمک کنند چون ما در حال حاضر آبروی استان خوزستان هستیم.

ظاهرا شما در مصاحبه ای گفته‌اید که طرفدار دو آتشه استقلال هستید. این موضوع را تایید می‌کنید؟

هرگز چنین چیزی نیست. در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی از من سوال شد که دوست داری در استقلال و پرسپولیس مربیگری کنی که من گفتم من هم مثل هرکسی دوست دارم در این دو تیم مربیگری کنم. من هرگز نگفتم که طرفدار استقلال هستم و در مورد مربیگری در این 2 تیم صحبت کردم. شاید از حرف‌های من بد برداشت شده باشد ولی من سرمربی استقلال خوزستان هستم و به خدمت به تیم شهرم افتخار می‌کنم.

با این حساب اگر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد مربیگری پیدا کنید قبول می‌کنید. درست است؟
کسی آینده را ندیده است اما همه مربی‌ها دوست دارند در این 2 تیم مربیگری کنند چون استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارند. هیجان مربیگری در این 2 تیم بالا است. فکر می‌کنم همه بازیکنان هم دوست دارند در این دو تیم بازی کنند و مربی‌ها هم همین شرایط را دارند. با این حال من از حضور در استقلال خوزستان کاملا راضی هستم و اولویتم برای فصل بعد هم حضور در این تیم است. البته باید دید فصل آینده چه اتفاق‌هایی می‌افتد.

برای شما کسب سهمیه آسیایی راضی کننده است یا برای قهرمانی تلاش می‌کنید؟
من از اول فصل می‌دانستم می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم. مثل ذوب‌آهن که با برنامه‌ریزی توانست یک تیم تاثیرگذار در فوتبال ایران بشود. من فکر می‌کنم کسب سهمیه آسیایی برای ما راضی کننده است اما حالا که تا بدین جای فصل پیش رفته‌ایم باید کار نیمه تمام را تمام کنیم و تمام تلاشمان را برای قهرمانی در لیگ برتر انجام بدهیم. حالا که تا این جا پیش رفته‌ایم باید تلاش کنیم که بهترین جایگاه را در پایان فصل بگیریم چراکه تنها 3 امتیاز با صدرجدول فاصله داریم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس