داور المپیکی کشتی کشورمان گفت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای جامعه داوری در بازی‌های المپیک باشم.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم امامی درباره انتخابش به عنوان داور المپیکی کشتی گفت: مدت دو سال است که اتحادیه جهانی کشتی عملکرد داوران را زیرنظر دارد و درست است که اصلی‌ترین گزینش در مسابقات جهانی اخیر اتفاق افتاد اما عملکرد داوران در مسابقات گزینشی بعدی هم مدنظر بود که با توجه به کاهش تعداد داوران و حساسیت‌های موجود در اتحادیه جهانی شاهد تغییر و تحولاتی بودیم.

وی ادامه داد: در لیست اولیه اعلام شده که توسط اتحادیه جهانی تحت همین عنوان به کمیته بین‌المللی المپیک هم اعلام شده بود عنوان شده بود که امکان تغییرات وجود دارد. بعد از مسابقات گزینشی ترکیه جلسه‌ای برگزار و فهرست نهایی اعلام شد. البته در فهرست اولیه اردوان صاحب هم از داوران برجسته کشورمان حضور داشت که در این فهرست جایی ندارد. اطمینان دارم او از سایر داوران کشورمان در المپیک بعدی باز هم حضور خواهند داشت هرچند که امیدوار بودم ایران دو نماینده در المپیک داشته باشد و خوشحال می‌شدیم که این اتفاق رخ دهد اما با وجود شایستگی صاحب این انتخاب از سوی اتحادیه جهانی کشتی صورت گرفت.

امامی تصریح کرد: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران و به خصوص کشتی و داوران ایرانی باشم و باید با توجه به لیست اولیه اعلام شده شانس من برای قضاوت در المپیک خیلی کم بود اما حالا با تمام وجود تلاش می‌کنم از حیثیت جامعه داوری ایران دفاع کنم. در تمام مراحل گزینشی داوران با همکاری صاحب سعی کردیم کمک‌حال یکدیگر باشیم و به عنوان دو رفیق به یکدیگر کمک کردیم تا موفقیت حاصل شود.

داور المپیکی کشتی خاطرنشان کرد: در فهرست اعلام شده تغییرات زیادی انجام شده به طوری که برخی از مدرسین و سوپروایزرها حذف شدند و تغییراتی هم در رده داوران صورت گرفت به طوری که بلغارستان که یک نماینده داشت به دو نفر افزایش یافت و در مقابل مصر که دو نماینده داشت دیگر نماینده‌ای ندارد. لهستان هم از دو نفر به یک نفر کاهش پیدا کرد شاید کاهش تعداد داوران باعث شد که برخی کشورها مانند ایران که صاحب کشتی هستند نماینده کمتری داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس