کد خبر 573709
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

حسین عسکری در تور دوچرخه سواری آذربایجان ایران که سومین مرحله انتخابی المپیک نیز محسوب می شود، غایب است. با این حال او هنوز 100 درصد شانس المپیکی شدن را از دست نداده است.

به گزارش مشرق، حسین عسکری که موفق به کسب اولین سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک ریو شد، در تور دوچرخه سواری آذربایجان مانند مرحله اول لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور غایب است. این سومین رقابت انتخابی المپیک است که این رکابزن در آن حضور ندارد.

مصطفی چایچی درباره ی وضعیت عسکری و اینکه شانسی برای حضور در المپیک دارد یا خیر، گفت: هنوز وضعیتش خوب نشده که در مسابقات شرکت کند. نمی توان هم گفت 100درصد المپیک را از دست داده است زیرا او اولین سهمیه ایران را به صورت مستقیم گرفت و یکی از بهترین رکابزنان ماست. اگر به اردو بیاید و وضعیتش خوب باشد ممکن است کمیته فنی تشخیص دهد که جزو تیم باشد.

او ادامه داد: عسکری دلایل شخصی نداشته که در مسابقات شرکت نکند بنابراین ما به همراه فدراسیون پزشکی پیگیر وضعیتش هستیم تا بهتر شود.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری درمورد اردوهای برون مرزی رکابزنان المپیکی نیز گفت: ایتالیا یا چک را مدنظر داریم. اگر ویزای یکی از این دو کشور را بگیریم، می توانیم به هر کشور دیگر که بخواهیم سفر کنیم. ممکن است نیاز باشد رکابزنان قبل از المپیک در ارتفاع تمرین کنند از این رو بر فرض مثال اردویی نیز در فرانسه خواهیم گذاشت. پیش از بازیهای آسیایی نیز در چک اردو داشتیم و شرایط از هر لحاظ(اسکان و تغذیه) خوب بود. ما برنامه های خود را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اعلام کرده ایم و سعی می‌کنیم آن را اجرایی کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس