کد خبر 580003
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: تمرینات پرفشاری را در یک ماه گذشته سپری کرده‌ایم و باید در غرب آسیا از نام و جایگاه بسکتبال ایران دفاع کنیم.

به گزارش مشرق، روزبه ارغوان در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تمرینات خوب و پرفشاری را در یک ماه گذشته سپری کرده‌ایم. همه بچه‌ها با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند مزد زحمات خود را بگیرند. با برنامه‌هایی که کادرفنی دارد بچه‌هایی هم که جدیدا به تیم ملی آمده‌اند، خیلی زود با شرایط هماهنگ شده‌اند.

وی ادامه داد: با تورنمنت‌هایی که در پیش داریم هماهنگی‌مان بیشتر می‌شود و می‌توانیم با آمادگی بهتری راهی مسابقات انتخابی شویم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد شناخت بائرمن گفت: او بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرده و از همه بچه‌ها شناخت دارد. بچه‌هایی هم که در اردو حضور دارند، همه شایسته هستند.

ارغوان در مورد مسابقات غرب آسیا گفت: در این رقابت‌ها حریفانی حضور دارند که بارها با آنها بازی کرده‌ایم، اما به هرحال تیم ما هم ترکیبش تغییر کرده و اولین تورنمنت می‌تواند محک خوبی برای ملی‌پوشان باشد. باید بتوانیم از نام و جایگاه بسکتبال ایران در غرب آسیا دفاع کنیم.

بازیکن پست 5 تیم ملی در مورد مسابقات انتخابی المپیک گفت: به هرحال راه دشواری در پیش است و همه این را می‌دانند. باید مقابل تیم‌های مطرح جهان قرار بگیریم. ایران هم به نوبه خود شانسی دارد و مقابل هیچ حریفی هم از پیش بازنده نخواهیم بود. درست است ترکیب جوانی داریم، اما جوانان با دوندگی بیشتر کمبود تجربه را جبران خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس