ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: ابتدا نگران بودم در لیگ دسته یک دیده نشوم اما آقای باوئرمان همه مسابقات را رصد می‌کرد و همین مساله انگیزه‌ام را بسیار بالا برد.

به گزارش مشرق، نوید رضایی‌فر، ملی‌پوش جوان بسکتبال ایران درباره‌ی تمرین‌های تیم ملی اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی در تمرین‌های تیم ملی داریم و برنامه‌ها سنگین و سخت ادامه پیدا می‌کنند. در این مدت تمرکز کادرفنی کارهای دفاعی بود و آقای باوئرمان بیشتر بر برنامه‌های دفاعی بازیکنان توجه می‌کرد. مطمئنا در مرحله جدید تمرینات برنامه‌ها نیز تغییر خواهد کرد اما همانطور که سرمربی تیم گفته فشار کار کم نخواهد شد و باید بیشتر ازهمیشه تلاش کنیم.

رضایی‌فر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد از لیگ دسته یک بتواند به اردوی تیم ملی برسد؟ بیان کرد: من از شرایطم راضی هستم و همیشه تلاش کرده‌ام تا بهترین عملکردم را نشان بدهم. قبل این فصل نیز پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما با توجه به شرایط شخصی‌ام تصمیم گرفتم در تهران بمانم و با مهرام کارم را ادامه بدهم. شاید در ابتدا نگران این موضوع بودم اما دیدم که آقای باوئرمان همه لیگ‌ها را زیر نظر دارد و به خوبی بازیکنان را رصد می‌کند. خب عملکرد من هم دیده شد و به تیم ملی رسیدم.

بازیکن جوان تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که آیا گرفتن زمان بیشتر برای بازی هم دلیل برای حضور در لیگ دسته یک بود؟ تصریح کرد: بله! این موضوع نیز موثر بود، اما تیم واقعا خوبی داشتیم و می‌خواستم با مهرام کارم را ادامه بدهم. جا دارد از باشگاه مهرام هم تشکر کنم که واقعا حمایت خوبی از من داشت. اکنون نظرم این است که دسته یک یا لیگ برتر تفاوتی باهم ندارند مهم این است که در هر جایی که بازی می‌کنیم تلاش کنیم تا بهترین باشیم و عملکردمان راضی کننده باشد.

او در پاسخ به این سوال که نگاهی که باوئرمان به جوان‌ها دارد چقدر انگیزه این بازیکنان را زیاد کرده‌ است؟ گفت: خب من اکنون 19 سال دارم و وارد اردوی بزرگسالان شده‌ام. شاید در اردوی جوانان راحت‌تر بودم چرا که همه در یک سطح بودیم اما اکنون باید با بهترین‌های کشور رقابت کنم. همین مساله باعث می‌شود بیشتر تلاش کنم و بجنگم. در کنار این موضوع وقتی می‌بینم به بازیکنان جوان توجه می‌شود انگیزه‌ام بالا می‌رود تا بیشتر و بیشتر مبارزه کنم. اکنون هم تمام بازیکنان در اردو با تمام توان رقابت می‌کنند تا به پیراهن تیم ملی برسند.

رضایی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا برای خودش شانسی قائل است که در مسابقات انتخابی المپیک باشد؟ بیان کرد: من تلاشم را می‌کنم و ناامید نیستم. من همیشه به دنبال این هستم که چیزهای جدید یاد بگیرم و با تمام توان آنها را عملی کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس