فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری هفت نفر از اراذل‌واوباش سابقه‌دار این شهرستان و مدیر کانال لات‌ولوت و مشتی‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، اکبر آقابیگی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گزارش مردمی مبنی بر این‌که تعدادی از اراذل‌واوباش شهرستان نیشابور با پخش تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام، تلگرام و... باعث رعب و وحشت روحی و روانی برای شهروندان شده‌اند موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه تیم عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان نشان می‌داد که تعداد هفت نفر از اراذل سابقه‌دار با گذاشتن تصاویر خود در کانال لات‌ولوت و مشتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و... با قدرت‌نمایی خود علاوه بر ناامنی روانی باعث جذب پول و درآمد برای مدیر شبکه شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات میدانی پاتوق آن‌ها را شناسایی و با اطمینان از حضور اراذل‌واوباش در محل با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

آقابیگی ادامه داد: در این عملیات ضربتی آنان را که همگی دارای سوابق متعددی در زمینه شرارت، چاقوکشی، نزاع دسته‌جمعی و ... بودند دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه اقدامات اطلاعاتی خود به سرنخ‌های خوبی رسیدند ازجمله اینکه مدیر این کانال در نیشابور ساکن است و با راه‌اندازی این شبکه و پخش تصاویر اراذل‌واوباش روزانه مبلغ هنگفتی درآمد جذب می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ادامه داد: با شناسایی مدیر شبکه، وی نیز پس از هماهنگی‌های قانونی در یک اقدام ضربتی دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به‌عنوان مدیر شبکه دارای 240 هزار عضو اعتراف کرد و دریافت مبالغ هفت‌صد الی 2 میلیون ریال بابت هر تبلیغ را بیان داشت.

آقابیگی در پایان تصریح کرد: متهمان که همگی بین 25 تا 37 سال سن داشتند پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس