کد خبر 630286
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از "برخی بازیکنان این تیم" گفت‌: اگر دربی مساوی شود، برای استقلال برد است.

استقلال از دربی مساوی بگیرد برنده استبه گزارش مشرق، جعفر مختاری فر درباره وضعیت این روزهای استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: پس از تعطیلی یک ماهه لیگ، هیچ تغییری در بازی استقلال نسبت به چهار هفته‌ اول ندیدم. متاسفانه برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند.

او ادامه‌ داد: منصوریان خیلی زحمت می‌کشد و بازیکنان هم خیلی تلاش می‌کنند و زحمت می کشند  ولی برخی از آنها در حد و اندازه استقلال نیستند.

مختاری فر درباره دیدار حساس شهرآورد هم گفت‌: با این روندی که استقلال و پرسپولیس دارند، اگر استقلال در دربی مساوی بگیرد، برنده است.

این پیشکسوت استقلال همچنین درباره نقش هواداران و پیشکسوتان باشگاه در این مقطع حساس گفت‌: هواداران، طرفداری کنند و شعارشان را بدهند و تیم را تخریب نکنند. پیشکسوتان هم اجازه بدهند که منصوریان حداقل نصف زمان در استقلال باشد و کار کند و سپس انتقاد کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرخ و آتشین ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    خوشم میاد واقع بینی داداش...
  • علی رحیمی ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    قربون آدم چیز فهم میدونی که احتمال 6 تایی شدن دوباره هست!!!!!
  • آنتی لنگ ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    10 سال ما صدر بودیم و لنگ ته حالا یک بارم بذار اینا طعم صدرنشینی موقتی رو بچسند. دربی هم مشخص هست بخاطر عدم استرسی که ما داریم مال ماست
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    استقلال به فلاکت افتاده
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    استقلال یه خورده بد شانسه وگرنه الان باید 3.4 حدول باشه تو 2 بازی از اشتباه گل خوردیم و باختیم بازی با ماشین سازی هم توپامون گل نشد راحت میشد این 3 تا بازیو ببریم یکیش نفت ابادان که 1 گل جلو بودیم 2 تا توپ اومد تو دروازمون یکیش گل شد یکی دیگه هم دقیقه 90 پنالتی یکی بازی با پیکان راحت باید میبردیم یکی هم ماشین سازی این بد شانسی ها هم ایشالا بازی با پرسپولیس تموم میشه و فوتبال اون روی خوبشو به ما نشون میده من خودم میرم ورزشگاه جایگاه 8

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس