به گزارش مشرق، رسول سرائیان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برنامه ٥ ساله این شرکت را تشریح کرد و گفت: این برنامه از اردیبهشت ٩٥ تا اردیبهشت ١٤٠٠ اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال ٩٥ یکپارچه سازی آغاز می شود. در سال ٩٦ یکپارچه سازی خاتمه می یابد. در سال های ٩٦ تا ٩٨ بخش همراه و ثابت ادغام می شوند و از سال ٩٨ تا ١٤٠٠ شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیات مدیره واحد تشکیل خواهد شد
وی افزود: در سال 1400 با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورتحسابگیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعالسازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویسها همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر میشود.
سرائیان تأکید کرد: هماکنون سهم مخابرات در بازار حداقل 60 درصد است که با این اقدام مشتری سراغ سرویسدهندههای غیر نخواهد رفت.
وی یادآور شد: نرخ جابهجایی مشتریان در بازار مخابرات 30 تا 40 درصد است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال 90 شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکتهایی که شرایط شرکت مخابران ایران را داشتهاند، 5 تا 10 سال قبل این مسیر را رفتهاند.
وی یادآور شد: تغییر شرایط ازجمله حضور پیامرسانهای خارجی، رقبای بینالمللی برای مخابرات ایجاد کرده که تغییر ساختاری در این شرکت را ضروری کرده است و کاهش درآمد پیامک ازجمله نتایج حضور رقبای جدید است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال ٩٥ یکپارچه سازی آغاز می شود. در سال ٩٦ یکپارچه سازی خاتمه می یابد. در سال های ٩٦ تا ٩٨ بخش همراه و ثابت ادغام می شوند و از سال ٩٨ تا ١٤٠٠ شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیات مدیره واحد تشکیل خواهد شد
وی افزود: در سال 1400 با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورتحسابگیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعالسازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویسها همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر میشود.
سرائیان تأکید کرد: هماکنون سهم مخابرات در بازار حداقل 60 درصد است که با این اقدام مشتری سراغ سرویسدهندههای غیر نخواهد رفت.
وی یادآور شد: نرخ جابهجایی مشتریان در بازار مخابرات 30 تا 40 درصد است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال 90 شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکتهایی که شرایط شرکت مخابران ایران را داشتهاند، 5 تا 10 سال قبل این مسیر را رفتهاند.
وی یادآور شد: تغییر شرایط ازجمله حضور پیامرسانهای خارجی، رقبای بینالمللی برای مخابرات ایجاد کرده که تغییر ساختاری در این شرکت را ضروری کرده است و کاهش درآمد پیامک ازجمله نتایج حضور رقبای جدید است.