فیلم

ریدلی اسکات:من به وجود «موجودات برتر» اعتقاد دارم و به نظرم این احتمال حتمی است و متخصصان بر این باورند که هم‌اکنون بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ موجود که می‌توانند سیر تکاملی شبیه به انسان داشته باشند وجود دارند.

به گزارش مشرق، کارگردان سرشنای هالیوودی اعلام کرد: این احمقانه است که فکر کنیم ما در دنیا تنهاییم و "موجودات فرازمینی" روزی به زمین خواهند آمد.

به نقل از گاردین،‌ «ریدلی اسکات»، کارگردان سرشناس انگلیسی که فیلم علمی-تخیلی جدیدش با نام «بیگانگان: میثاق» به زودی اکران خود را در سینماهای جهان آغاز می‌کند در اظهارنظری عنوان کرد که متقاعد شده فرازمینی‌ها وجود دارند و روزی به سمت زمین خواهند آمد.

این کارگردان کهنه‌کار ادامه داد: من به وجود "موجودات برتر" اعتقاد دارم و به نظرم این احتمال حتمی است و متخصصان بر این باورند که هم‌اکنون بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ موجود که می‌توانند سیر تکاملی شبیه به انسان داشته باشند وجود دارند. از آنجا که آنها بسیار باهوش‌تر از ما هستند و اگر ما آنقدر احمق باشیم که آنها را به چالش بکشیم، در مدت ۳ ثانیه نابودمان می‌کنند.

فیلم «بیگانگان: میثاق» دنباله فیلم «پرومته» محصول سال ۲۰۱۲ و در مجموع ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بیگانگان» است و داستان آن درباره یک کشتی فضایی با ۱۰۰۰ استعماگر منجمد شده است که در حال حرکت به سوی سیاره‌ای دور هستند اما به صورت تصادفی به یک بهشت ناشناخته برخورد می‌کنند اما پس از مدتی سفرشان به یک کابوس اسفبار تبدیل می‌شود.

«اسکات» تاکنون برای فیلم‌های «سقوط شاهین سیاه» (۲۰۰۱)، «گلادیاتور» (۲۰۰۰) و «تلما و لوئیس» (۱۹۹۱) نامزد جایزه اسکار و انجمن کارگردانان آمریکا شده و یک بار نیز با فیلم «مریخی» در سال ۲۰۱۵ جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را از آن خود کرده است.

از دیگر فیلم‌های این سینماگر ۷۹ ساله می‌توان به «اکسدوس»، «مشاور»، «افسانه»، «قلمرو بهشت»، «رابین‌هود» و ... اشاره کرد.

«ریدلی اسکات» قرار است به زودی فیلم جنگی درباره نبرد بریتانیا مقایل دوربین ببرد. این پروژه سینمایی که «اسکات» سال‌هاست فکر ساخت آن را در سر دارد، درباره یکی مهم‌ترین رویدادها در جریان جنگ جهانی دوم است که در آن نیروی هوایی آلمان نازی با بمباران هدف‌های نظامی و صنعتی بریتانیا قصد داشت زمینه را برای حمله و اشغال این کشور فراهم کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس