بازداشت یک مرد مسلح در مقابل پارلمان انگلیس

یک روزنامه انگلیسی گزارش داد پلیس این کشور در یک عملیات تروریستی شبیه‌سازی شده به این نتیجه رسید که تروریست‌ها قادرند کمتر از 5 دقیقه وارد ساختمان پارلمان انگلیس شده و صدها نماینده را به قتل برسانند.

 به گزارش مشرق، عملیاتی آزمایشی توسط پلیس انگلیس انجام گرفت که نشان می‌دهد تروریست‌ها می‌توانند کمتر از 5 دقیقه وارد پارلمان بریتانیا شده و بیش از صد نماینده پارلمان را قتل عام کنند.

روزنامه انگلیسی ساندی‌تلگراف نوشت، افسران پلیس انگلیس نیمه‌های شب در حمله‌ای شبیه‌سازی‌شده با قایقی از رودخانه تیمز به ساختمان پارلمان وارد و حمله به مجلس عوام را شبیه‌سازی کردند.

زمان شروع این حمله شبیه‌سازی شده تا زمان ورود به سالن اصلی مجلس عوام کمتر از 5 دقیقه طول کشید. به گفته پلیس اگر این اتفاق در واقعیت بیافتند، به سرعت انجام خواهد گرفت و تلفات زیادی برجا خواهد گذاشت.

بعد از آن یک افسر مسلح برای محافظت از ورودی رودخانه به سمت پارلمان پُست می‌دهد و پلیس خواستار تغییرات دیگر در محافظت از ساختمان پارلمان شده است.

یک جوان 24 ساله دو شب پیش با یک شمشیر 4 فوتی در مقابل کاخ باکینگهام 3 افسر پلیس را مجروح کرده است که بعد از آنپلیس ضدتروریسم از وی بازجویی می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس