کد خبر 805585
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
قاتل

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: ماموران پلیس نرماشیر در کمتر از 48 موفق به دستگیری قاتل 14 ساله در این شهرستان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، حسین یوسف‌آبادی اظهار کرد: پنجشنبه‌شب گذشته بود که تماسی مبنی بر وقوع یک نزاع و چاقوکشی در جشن عروسی در روستای ده وسط شهرستان نرماشیر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 انجام شد و از مجروح شدن یک جوان حکایت داشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.


وی بیان کرد: بعد از حضور مأموران در محل درگیری مشخص شد که یک نوجوان 14 ساله به دلیل درگیری لفظی و سپس فیزیکی در مراسم عروسی اقدام به چاقوکشی کرده و با وارد کردن چاقو به قفسه سینه یک جوان 27 ساله او را به شدت مجروح کرده است که این جوان پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر عنوان کرد: تیم مجربی از مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر برای بررسی سریع و دقیق این قتل و کشف آن تشکیل و قاتل در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

وی ادامه داد: خانواده و بزرگان این مراسم عروسی در مورد جلوگیری از هرگونه نزاع و شرب خمر و عدم مزاحمت برای همسایگان مورد توجیه پلیس قرار گرفته بودند اما متهم در بازجویی‌های انجام شده صراحتاً به جرم خود به دلیل شرب خمر و ایجاد نزاع و چاقوکشی اعتراف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قریشی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    18 1
    مشکل در زیربنای تربیتی و اخلاق خانواده متهم نهفته است که یک نوجوان که اصطلاحاً دهنش بوی شیر میده مشروبات الکلی مصرف میکنه !
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
      6 1
      14 ساله مست؟!؟!؟!؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده... آخر الزمون شده هم خودش باید اعدام بشه هم پدرش باید 10 سال زندون بیفته تا عبرت دیگران بشه
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
      4 0
      کسی که الکل مصرف می کند اگر صدسالش هم باشد هنوز عقلش در نیامده
  • محمود IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    15 0
    بچه چهارده ساله و شرب خمر ???? مگه اینا پدرومادری ندارن ?
  • حیران DE ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    17 0
    خدا زیاد کنه. در ام القرا اسلام بچه چهارده ساله مست کرده؟ والا من در فرانسه زندگی می کنم خانواده باید خیلی بی بندوبار باشن که بچه چهارده ساله اجازه نوشیدن شراب داشته باشه!!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    6 0
    عروسیها شده محل شرابخواری...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس