کد خبر 808603
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
احمدزاده

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی میهمان تیم دسته اولی بادران تهران است.

به گزارش مشرق، آخرین بازی مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال روز جمعه ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم بادران تهران و پرسپولیس برگزار می‌شود. در این بازی تیم دسته اولی بادران میزبان است اما ترجیح داد به جای بازی در ورزشگاه شهرقدس در ورزشگاه آزادی به مصاف سرخپوشان تهرانی برود. بادران تیمی منسجم است که در نیم فصل اول قهرمان لیگ یک شده با این حال بعید است این تیم جنگنده و دونده بتواند از سد بهترین پرسپولیس تاریخ عبور کند. محمد ربیعی  مربی جوان و بی‌ادعایی است که در تیم بادران سخت کار کرده و روز جمعه هم برای اینکه او و شاگردانش در فوتبال ایران خودنمایی کنند بسیار با انگیزه خواهند بود و همین مساله می‌تواند زنگ خطری برای شاگردان برانکو باشد.

بازیکنان و هواداران پرسپولیس هنوز شکست و حذف مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز را فراموش نکرده‌اند و به همین دلیل بعید است آنها خود را در این بازی از پیش‌برنده بدانند هرچند که دو تیم از نظر کیفیت فنی تفاوت زیادی دارند. علی علیپور مهاجم ۱۰ گله پرسپولیس آقای گل نیم فصل اول است و می‌تواند با گلزنی در این بازی هم خود را بیش از گذشته در دل هواداران جا کند. 

نکته قابل توجه در این بازی خط حمله قدرتمند بادران است که در لیگ یک به اندازه پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کرده و این تیم تازه تاسیس تهرانی البته در ۱۷ مسابقه ۲۷ گل زده و تقابل خط حمله آتشین این تیم لیگ یکی با خط دفاع قهرمان نیم فصل دیدنی خواهد بود. پرسپولیس در صورتیکه از سد این حریف بگذرد در مرحله یک چهارم دوباره در تهران میزبان تیم نفت آبادان خواهد بود. در واقع شاگردان برانکو هر ۴ روز یکبار به میدان می‌روند و آنها اصلا استراحتی نداشته‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس