کد خبر 825743
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
17.jpg

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف پاداش پایان خدمت معلمان باید در صحن علنی پارلمان مشخص شود.

به گزارش مشرق،  در لایحه بودجه سال 97 تعیین شده بود معادل سه هزار و 500 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگی برداشت شود.

حمید رضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 کل کشور در این فراکسیون اظهار داشت: لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارائه شد مشکلات عمده‌ی از جمله عدم شفافیت در درآمد و هزینه، ابهام و ایهام در منابع و جایگزینی منابع در جایگاه‌های گوناگون همچنین عدم توجه به اقشار کم درآمد جامعه را داشت.


وی با بیان اینکه بر روی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق چکش کاری‌های انجام شد، ادامه داد: این کمیسیون در برخی از بندهای لایحه اقدامات مثبتی انجام داد اما بعضی نکات منفی همچنان باقی مانده است.



رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه گام مثبتی برای درآمد 100 هزار میلیارد تومانی که از محل هدفمندی یارانه‌ها به دست می‌آیید برداشته شده است، افزود: اما همچنان در جدول مختص به هدفمندی یارانه‌ها مشکلاتی وجود دارد که باید در صحن علنی پارلمان مرتفع شوند.

پایان خدمت معلمان



حاجی‌بابایی در ادامه و در مورد بحث حذف یارانه‌ها و تصمیمات کمیسیون تلفیق، گفت: در این موضوع علیرغم اینکه کمیسیون سعی کرده است کاری انجام بدهد اما هنوز مشکل اساسی بر جای خودش باقی است.



رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، عنوان کرد: کمیسیون تلفیق منابع مشکوکی را وارد بودجه کرده است که به پول ملی ضربه می زند که منابع غیر واقعی هستند.



حاجی بابایی اظهار داشت: از همه مهم‌تر کمیسیون تلفیق پاداش پایان خدمت معلمان را حذف کرده است که باید برای آن تدابیری اندیشید لذا اشکالات عمده‌ای در بودجه وجود دارد، منابع اشتغال منابع پایداری نیستند که در صحن مجلس باید بررسی‌های بیشتری بر روی لایحه بودجه انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس