کد خبر 827827
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
برانکو

برانکو فردا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا درباره جذب دو بازیکن اوکراینی صحبت کند.

به گزارش مشرق، با دعوت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به  این کمیته خواهد رفت تا در خصوص برخی موارد پاسخگو باشد.

قرار بود برانکو امروز به کمیته اخلاق برود اما از آنجایی که ملی‌پوشان پرسپولیس جهت حضور در تمرین ریکاوری در کمپ تیم ملی حضور دارند و به خاطر اینکه کمیته اخلاق هم در این مرکز وجود دارد به همین دلیل حضور برانکو به فردا موکول شد.

کمیته اخلاق برانکو را بعد از حدود یک سال به بهانه جذب دو بازیکن اوکراینی و بی‌تاثیر بودن آنها در پرسپولیس دعوت کرده است تا سرمربی کروات پرسپولیس درباره حضور این دو بازیکن، صحبت کند. البته پالیانسکی مهاجم اوکراینی چند روز پیش که گلی به ثمر رساند که این گل، گل ماه لقب گرفت.

البته در مورد دعوت سرمربی پرسپولیس شائبه‌ها زیاد است چون برانکو هفته گذشته و بعد از بازی با پیکان در نشست خبری‌اش در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه اوسیانو داکروز مربی تیم ملی ایران اعلام کرده بازی‌های تیم ملی مهم‌تر از لیگ قهرمانان آسیاست و ملی‌پوشان باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و به بازی‌های لیگ قهرمانان نروند، گفت که اوسیانو دیگر کیست؟ این صحبت‌ برانکو به مذاق کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خوش نیامده است!

لازم به ذکر است که احضار برانکو به کمیته اخلاق 13 دی 96 رسانه ای شده بود و حالا با توجه به برخی اختلاف نظرها، حرف و حدیث های زیادی پیرامون این دعوت به گوش می رسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس