کد خبر 827892
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
گرشاسبی و برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس به خبر احضار سرمربی این باشگاه به کمیته اخلاق واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درخصوص احضار برانکو ایوانکوویچ به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و موارد دیگر صحبت‌‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

* بحث حضور برانکو در کمیته اخلاق باعث به راه افتادن حاشیه‌هایی شده است شما در این باره بگویید و اینکه دلیل دعوت سرمربی پرسپولیس به کمیته اخلاق چیست؟ 

- چندی قبل بود که نامه‌ای به باشگاه ارسال شد و در آن از برانکو خواسته شده بود تا به کمیته اخلاق برود تا درخصوص جذب دو بازیکن اوکراینی صحبت کند، البته باید بگویم که برانکو به کمیته اخلاق دعوت شده و بحث احضار او در میان نیست، آقایان مسئول با من تماس گرفتند و خواستار این شدند تا برانکو به کمیته اخلاق برود اما از آنجایی که آن زمان نزدیک یکی از بازی‌های پرسپولیس بود من گفتم که این جلسه به روزهای آینده موکول شود که دوستان هم لطف کردند و گفتند که هر زمان خود شما صلاح می‌دانید این اتفاق بیفتد. 

* چرا برانکو به این کمیته دعوت شده است؟ 

- این مساله تازه‌ای نیست، پیش از این من به همراه آقایان کاشانی و طاهری به کمیته اخلاق رفته بودیم و درباره جذب این دو بازیکن صحبت‌هایی را انجام دادیم، همان زمان قرار بود این پرونده مختومه شود اما از برانکو هم دعوت شد تا در کمیته اخلاق حضور پیدا کند و صحبت‌های او هم شنیده شود. این کل ماجرایی است که به دست ما رسیده و موضوع دیگری در میان نیست. 

* البته یک مساله‌ای کمی عجیب است و اینکه بازیکنان بی‌کیفیت خارجی زیادی در فوتبال ایران حضور پیدا کردند اما چرا هیچ گاه کمیته اخلاق درباره سایر بازیکنان این چنین ورود نکرده است؟ 

- همانطور که گفتم نامه‌ای که به باشگاه رسیده درباره بازیکنان اوکراینی است و این مساله هم تمام شده اما چون چند نفر درباره آن صحبت کردند و چند سوال از برانکو وجود داشت او به کمیته اخلاق دعوت شد. 

* اما در این بین گفته می‌شود که برخی مسائل دیگر هم در میان است و شاید برانکو به خاطر اینکه گفته بود کروز، مربی تیم ملی را نمی‌شناسد به کمیته اخلاقی دعوت شده است. 

- باور کنید من در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم که برانکو چه صحبتی انجام داده است و این مسائل را هم نشنیده‌ام، تا جایی که من می‌دانم به خاطر بحث بازیکنان اوکراینی از برانکو دعوت شده که به این جلسه برود. 

* روز گذشته شما عنوان کردید که کسانی که بخواهند بازیکنان بازیکنان پرسپولیس را هوایی کنند افشا می‌کنید. 

- این حرف من نیست بلکه قانون فیفا است که وقتی در فصل نقل و انتقالات نیستیم نباید با بازیکن یا مربی مذاکره صورت بگیرد و کسانی که این کار را انجام دهند حتی با محرومیت هم روبرو می‌شوند، متاسفانه یکسری‌ها می‌دانند که پرسپولیس محروم است و می‌خواهند برای تیم ما مشکل‌سازی کنند اما باید بگویم که همه بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود علاقه دارند که در پرسپولیس بمانند و قراردادشان را تمدید کنند، هرچند که برخی‌ها با برخی اقدامات به دنبال این هستند تا آرامش تیم ما را به هم بزنند، اما با این کارها شرایط روحی و روانی تیم به هم نمی‌خورد، هر موقع زمانش شد می‌توانند اقداماتشان را آغاز کنند اما الان زمان این کارها نیست. 

* در این بین اما قانونی وجود  دارد و آن اینکه اگر یک بازیکن یا مربی 6 ماه به پایان قراردادش باقی مانده باشد می‌تواند با تیم‌های خواهانش مبارزه کند. 

- ببینید بازیکنان در اختیار باشگاه هستند و وقتی مشکلی وجود ندارد چرا باید این مسائل را علنی کنیم؟ به جز 9 بازیکن سایر بازیکنان با پرسپولیس قرارداد دارند و مطمئناً در موقع مناسب و با هماهنگی برانکو قرارداد بازیکنان را تمدید خواهیم کرد. 

* شایعه‌ای در فضای مجازی پیچیده مبنی بر اینکه زلاتکو برادر برانکو در کرواسی قنادی دارد! 

- برانکو جواب این مسائل را داده است، او گفت که برادرش شیرینی زیاد دوست دارد و به همین دلیل به قنادی رفته!

* قرار بود باشگاه الغرافه پول قرارداد مهدی طارمی را بپردازد، آیا این اتفاق رخ داد؟ 

- آنها یک روز دیگر هم از ما فرصت خواستند تا این پول را پرداخت کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس