کد خبر 828197
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
برانکو

سرمربی پرسپولیس گفت: فقط گرد و خاک الکی به پا شده بود. کمیته اخلاق هم درباره بازی نکردن اوکراینی‌ها پرسید.

به گزارش مشرق، برانکو بعد از جلسه کمیته اخلاق گفت: کار خودشان را انجام می‌دهند و یکسری اطلاعات اضافی درباره اوکراینی‌ها می‌خواستند. فقط گرد و خاک الکی به پا شده بود. کمیته اخلاق هم درباره بازی کردن یا نکردن اوکراینی‌ها نپرسید، بلکه درباره نحوه جذبشان سئوال داشت.

برانکو خاطرنشان کرد: بنگستون و اومانیا هم به پرسپولیس آمدند ولی بازی نکردند. اومانیا سومین سال است که به جام جهانی می رود ولی ذخیره محمد انصاری بود. فوتبال همین است. لوکا ماریچ هم آمد ولی زیاد بازی نکرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و هرچه که لازم بود را گفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما از برگزاری این جلسه تعجب نکردید، عنوان کرد: آنها به وظیفه‌شان عمل کردند. ما هم به عنوان مربی پرسپولیس به قوانین ایران احترام می‌گذاریم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه شنیده شده شما با رفتن بشار رسن به عراق برای بازی کشورش مخالفت کرده‌اید، عنوان کرد: این را برای نخستین بار از شما می‌شنوم. نمی‌دانستم آنها جمعه بازی دارند، اما آن روز فیفا دی نیست. من خبری ندارم. نه از باشگاه خبری آمده و نه بشار رسن حرفی به من زده است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

مخالفت باشگاه پرسپولیس با غیبت بشار رسن در دربی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس