ترامپ

بازپرس ویژه پرونده تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا، اتهام‌های جدیدی علیه رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ وارد کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که جنجال‌ها درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا ادامه دارد، علیه رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به اتهام‌هایی جدید، اعلام جرم شده است.

هشتم آبان ماه سال جاری بود که «از پل مَنَفورت(رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ) و ریک گیت شریک تجاری او خواسته شده که خود را به مقامات فدرال تسلیم کنند».

آنها با اتهام‌هایی از قبیل نقض قوانین فدرال مالیاتی، پولشویی و عدم انتشار کامل درآمدهای ناشی از لابی کردن به نفع شرکت‌های خارجی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

کاخ‌سفید به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه

دستیاران سابق ترامپ به همکاری پنهانی با وکلای خارجی متهم شدند

انتشار خبر بازداشت رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، واکنش رئیس‌جمهور آمریکا را در پی داشت.

او در توئیتر نوشت: «ببخشید این موضوع(موارد اتهامی رئیس سابق ستاد انتخاباتی او) مربوط به سال‌ها قبل و پیش از آنکه پل منفورت بخشی از کمپین من بشود، است. چرا هیلاری(کلینتون) حقه‌باز و دموکرات‌ها محور تمرکز نیستند؟؟؟؟.

حالا، بامداد روز جمعه رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که علیه این دو نفر توسط «رابرت مولر» بازپرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا برای تحقیق درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا برای دومین بار اعلام جرم شده است.

در این باره گزارشی از مشرق را بخوانید:

پشت پرده دستور خارج کردن یادداشت‌های محرمانه درباره FBI از سوی ترامپ + تصاویر

به گزارش بلومبرگ، منفورت و گیتس در اعلام جرم تازه، با اتهام‌هایی از قبیل عدم گزارش دادن میزان درآمدهای خود به مقام‌های مالیاتی متهم شدند.

علیه رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ و شریک تجاری او در دادگاه فدرال واشنگتن به اتهام فرار از مالیات و  کلاهبرداری بانکی شکایت ثبت شده است.

در متن شکوائیه آمده که آنها «تقریبا از سال 2006 در اقدام برای پنهان کردن درآمدهای خود از مقام‌های آمریکایی دست داشتند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس